Obsah
Proč není karta přidána do Apple Pay?
Pokud nemůžete přidat svou kartu do aplikace Apple Wallet pro použití s Apple Pay
Zjistěte, co dělat, když nemůžete přidat kartu do aplikace Apple Wallet pro použití s Apple Pay.
- Zkontrolujte, zda můžete používat Apple Pay.
- Ověřte si u vydavatele vaší karty, zda podporuje Apple Pay.
- Aktualizujte na nejnovější verzi iOS, watchOS, macOS nebo visionOS.
- Ujistěte se, že je v zařízení nastaveno Face ID, Touch ID, Optic ID nebo přístupový kód.
- Ujistěte se, že se nacházíte v podporované zemi nebo regionu.
- Ujistěte se, že je vaše zařízení kompatibilní s Apple Pay.
- Zkontrolujte výpadky služby nebo problémy s připojením.
- Pokud se při přidávání karty do Apple Wallet zobrazí následující chybové zprávy, kontaktujte svou banku nebo vydavatele karty.
- Kartu se nepodařilo přidat
- Neplatná karta
- Maximální počet zařízení pro aktivaci karty
Pokud potřebujete pomoc s přidáním karty, přečtěte si, jak nastavit Apple Pay. Informace o připojení účtu Peněženky nebo zobrazení informací o účtu naleznete v tomto článku.
Apple neschvaluje ani neodmítá karty pro použití s Apple Pay. Pokud byla vaše karta odmítnuta, kontaktujte svou banku nebo vydavatele karty.
Informace o produktech, které nevyrábí společnost Apple, nebo o nezávislých webových stránkách, které společnost Apple nekontroluje ani netestuje, nepředstavují podporu ani podporu. Společnost Apple nenese odpovědnost za výběr, funkčnost nebo používání webových stránek nebo produktů třetích stran. Společnost Apple rovněž nenese odpovědnost za přesnost nebo spolehlivost informací zveřejněných na webových stránkách třetích stran. Pro více informací kontaktujte dodavatele.