Obsah
- 1 Jak spustit službu mobilního zařízení Apple
- 2 Vyřešeno: Spuštění služby mobilního zařízení Apple se nezdařilo
- 3 Část 1. Co myslíte službou Apple Mobile Device Service?
- 4 Část 2. Jak opravit selhání spuštění služby Apple Mobile Device Service?
- 5 Řešení #1: Restartujte počítač a iPhone
- 6 Řešení č. 2: Nechte restartovat službu Apple Mobile Device Service nebo AMDS
- 7 Řešení č. 3: Nechte si přeinstalovat iTunes a jeho součásti do počítače
- 8 Metoda č. 1: Přeinstalujte aplikace Apple do počítače
- 9 Metoda #2: Získejte konkrétní verzi pro váš počítač (Windows 7 64-bit)
- 10 Řešení č. 4: Vyhledejte všechny součásti systému poškozených oken a opravte je
- 11 Část 3. Závěr
Jak spustit službu mobilního zařízení Apple
Vyřešeno: Spuštění služby mobilního zařízení Apple se nezdařilo
Existují případy, kdy jste při používání počítače mohli čelit problémům. A jedním z nich je, když se zobrazí chybová zpráva, která říká „Apple Mobile Device Servis Nepodařilo se spustit, Ověřte, že máte dostatečná oprávnění ke spuštění systémové služby.“ To se obvykle stává, když se uživatelé snaží nainstalovat nebo aktualizovat programy iTunes na svých počítačích se systémem Windows. To povede k poškození jeho součástí a souborů. Proto se služba nespustí a zobrazí chybu.
Část 1. Co myslíte službou Apple Mobile Device Service?
Služba Apple Mobile Device Service je známá jako jedna z věcí, které tvoří iTunes jako celek. To se používá pro rozpoznávání a komunikaci s jiným zařízením iOS, jako je iPhone, iPad nebo iPod, jakmile je připojeno k určitému počítači.
Pokud na svém počítači nemáte službu Apple Mobile Device Service, váš počítač nebude schopen rozpoznat žádná zařízení se systémem iOS, jako je váš iPhone, iPad a váš iPod, a také se nebude moci synchronizovat s vašimi iTunes. Proto je služba Apple Mobile Device Service důležitá pro správné spuštění a spuštění programu iTunes.
Část 2. Jak opravit selhání spuštění služby Apple Mobile Device Service?
Nyní, jak jsme uvedli výše, bez služby Apple Mobile Device Service nebudete moci k počítači připojit žádné zařízení iOS a programy iTunes by je nezjistily. Proto zde jsou některá řešení, která můžete udělat, abyste mohli opravit „Službu mobilního zařízení Apple se nepodařilo spustit“:
Řešení #1: Restartujte počítač a iPhone
Jakmile jste se setkali s tím, že vaše Službu mobilního zařízení Apple se nepodařilo spustit když instalujete iTunes nebo když se pokoušíte připojit svůj iPhone, iPad nebo iPod zařízení k iTunes, první věc, kterou musíte udělat, je restartovat počítač a také zařízení iPhone nebo iPad. Takže vše, co musíte opravit „Služba mobilního zařízení Apple se nepodařilo spustit“, jsou následující.
Krok 1: Odpojte svůj iPhone nebo iPad od počítače a poté restartujte počítač.
Krok 2: A jakmile bude váš počítač zálohován, pokračujte a znovu nainstalujte program iTunes, pokud jste jej do počítače nenainstalovali správně.
Krok 3: Poté pokračujte a restartujte také svůj iPhone nebo iPad.
Krok 4: A jakmile bude vaše zařízení iPhone nebo iPad spuštěno, pokračujte a jednoduše jej připojte k počítači, jakmile bude instalace iTunes na vašem počítači dokončena.
Řešení č. 2: Nechte restartovat službu Apple Mobile Device Service nebo AMDS
Pokud v případě, že proces restartu na vašem počítači, stejně jako na vašem zařízení iPhone nebo iPad, nevyřešil problém, který máte „Apple Mobile Device Service Fail to Start“, můžete pokračovat a jednoduše zkusit restartovat Apple Servis mobilních zařízení. A abyste mohli vyřešit „Službu mobilního zařízení Apple se nepodařilo spustit“, vše, co musíte udělat, je postupovat podle níže uvedených kroků.
Krok 1: Pokračujte a spusťte nabídku Windows v počítači. Můžete to udělat kliknutím na tlačítko Start umístěné v levém dolním rohu obrazovky.
Krok 2: Poté pokračujte a do vyhledávacího pole na obrazovce zadejte službu .msc.
Krok 3: Po dokončení pokračujte a stiskněte tlačítko Enter.
Krok 4: V okně Služby, které vidíte na obrazovce počítače, pokračujte a klikněte pravým tlačítkem na možnosti Apple Mobile Device Service.
Krok 5: A odtud pokračujte a jednoduše vyberte možnost Vlastnosti.
Krok 6: Poté budete moci vidět stav služby na obrazovce. Jakmile to uvidíte na svém počítači spuštěné, můžete pokračovat a jednoduše jej restartovat. Můžete to udělat kliknutím na tlačítko Stop a poté kliknutím na Start.
Krok 7: Pokud se na obrazovce zobrazí chybová zpráva, která říká Službu mobilního zařízení Apple se nepodařilo spustit nebo chyba 1053, pokračujte a jednoduše zkontrolujte volbu Stav. Odtud se musíte ujistit, že je z dané možnosti na obrazovce vybrána možnost Automaticky, a poté stisknout tlačítko Použít, které se nachází ve spodní části.
Krok 8: A jakmile provedete všechny výše uvedené kroky, můžete pokračovat a restartovat počítač. Také musíte přeinstalovat program iTunes a pokusit se připojit zařízení iOS k počítači a zjistit, zda to funguje.
Řešení č. 3: Nechte si přeinstalovat iTunes a jeho součásti do počítače
Jak jsme již řekli dříve, možnost přeinstalovat program iTunes na vašem počítači vyřeší tento problém „Služba mobilního zařízení Apple se nepodařilo spustit“, který máte. Než však budete pokračovat a přeinstalovat program iTunes na vašem PC, musíte se ujistit, že komponenty Apple měly být z vašeho počítače odstraněny.
A abyste mohli odstranit součásti vašeho iTunes, vše, co musíte udělat, je přejít do ovládacího panelu. Poté, co jste v Ovládacích panelech, vyberte Programy a funkce v Ovládacích panelech. A odtud pak můžete pokračovat a odstranit následující. Musíte se však ujistit, že je odstraníte přesně v tomto pořadí.
- iTunes
- Aktualizace softwaru společnosti Apple
- Podpora mobilních zařízení Apple
- Haló
- Podpora aplikací Apple (32bit)
- Podpora aplikací Apple (64bit)
Jakmile se vám podaří odstranit všechny součásti, které jsme zmínili výše, musíte také odstranit následující data v pořádku.
- C: Programujte soubory iTunes
- C: Program Files (x86) iTunes
- C: Program FilesCommon FilesApple
- C: Program Files (x86) Common Files Apple
Po odstranění všech součástí iTunes na vašem počítači pokračujte a restartujte počítač. A jakmile je vše v provozu, můžete pokračovat a přeinstalovat program iTunes. A s tím existují dva způsoby, jak to udělat.
Metoda č. 1: Přeinstalujte aplikace Apple do počítače
Zde jsou kroky, které musíte provést, abyste mohli přeinstalovat aplikaci Apple na svůj počítač a vyřešit „Službu mobilního zařízení Apple se nepodařilo spustit“.
Krok 1: Pokračujte a stáhněte si do počítače nejnovější iTunes z obchodu Apple Store nebo Microsoft Store.
Krok 2: Poté klikněte pravým tlačítkem na balíček iTunes pro instalaci.
Krok 3: Poté pokračujte a vyberte možnost „Spustit jako správce“.
Krok 4: Poté jednoduše postupujte podle kroků, které uvidíte na obrazovce, abyste dokončili proces instalace. Než však budete pokračovat a stisknete tlačítko Dokončit, musíte své zařízení iOS připojit pomocí kabelu USB k počítači a počkat, až váš počítač rozpozná vaše zařízení iOS. Pokud tak učiníte, váš počítač si nainstaluje jakoukoli jednotku USB, kterou potřebuje pro vaše zařízení iOS.
Krok 5: Budete moci vědět, že vaše zařízení iOS bylo detekováno vaším počítačem, jakmile uvidíte zprávu s upozorněním, která se objeví v pravém dolním rohu obrazovky. A jakmile uvidíte toto oznámení, pokračujte a pokračujte kliknutím na tlačítko Dokončit, abyste dokončili proces instalace.
Metoda #2: Získejte konkrétní verzi pro váš počítač (Windows 7 64-bit)
Pokud v případě, že přeinstalace programu iTunes na vašem počítači nefunguje, můžete pokračovat a získat konkrétní verzi programu iTunes pro počítač, který používáte. Jediné, co musíte udělat, je provést stejný proces jako řešení č. 3 výše, abyste se mohli ujistit, že z vašeho počítače budou odstraněny všechny součásti iTunes a Apple.
Poté jednoduše pokračujte a stáhněte si verzi iTunes „iTunes 12.1.3 pro Windows (toto je pro 64bitové a starší verze grafických karet)“. Je známo, že uvedená verze je kompatibilní s těmito staršími verzemi počítače se starou verzí grafických karet.
Takže pokračujte a jednoduše si stáhněte speciální verzi iTunes kliknutím sem. A jakmile si stáhnete verzi do počítače, budete moci normálně nainstalovat iTunes.
Ujistěte se, že jste si stáhli správnou verzi iTunes. S pomocí verze iTunes se vám na obrazovce počítače již nebude zobrazovat chybová zpráva „Služba mobilního zařízení Apple se nespustila“.
Řešení č. 4: Vyhledejte všechny součásti systému poškozených oken a opravte je
Je možné, že váš počítač odmítá spustit službu Apple Mobile Device Service, protože může být několik poškozených systémových souborů Windows. Nyní, abyste mohli opravit „Službu mobilního zařízení Apple se nepodařilo spustit“, zde jsou kroky, které byste měli dodržovat.
Krok 1: Musíte se ujistit, že váš počítač se systémem Windows je aktualizován.
Krok 2: Musíte se také ujistit, že jste přihlášeni jako uživatel systému Windows pomocí oprávnění správce a abyste mohli spustit instanci, pokud jde o příkazový řádek. Chcete-li spustit příkazový řádek, jednoduše klepněte na nabídku Start systému Windows a do vyhledávacího pole zadejte cmd.exe.
Krok 3: Poté musíte spustit jako správce. Pokračujte tedy a klikněte na něj pravým tlačítkem myši a poté vyberte možnost „Spustit jako správce“.
Krok 4: Poté v okně Příkazový řádek na obrazovce pokračujte a zadejte následující příkaz: sfc /scannow a poté stiskněte klávesu Enter na klávesnici.
Krok 5: Po dokončení váš počítač začne hledat všechny poškozené soubory systému Windows a v případě potřeby je také opraví. A jakmile bude váš počítač schopen najít všechny soubory, které s ním mají problémy, bude mít automaticky opravenou zprávu „Služba mobilního zařízení Apple se nespustila“. A jakmile budou opraveny všechny soubory s problémy „Apple Mobile Device Service Failed To Start“, můžete pokračovat a zkusit nainstalovat program iTunes do počítače znovu a zjistit, zda to bude fungovat.
Část 3. Závěr
Služba Apple Mobile Device Service, kterou máte na svém počítači, je ta, která je zodpovědná za to, že vám umožňuje používat program iTunes a nechat zařízení iPhone nebo iPad připojit a rozpoznat programem iTunes na vašem počítači. Takže jakmile budete mít Problém se službou Apple Mobile Device Service se nepodařilo spustit, pak to znamená, že nebudete moci mít připojené zařízení iOS a nebudete moci být rozpoznáni vaším počítačem. A díky tomu již nebudete moci používat svůj program iTunes s chybovou zprávou „Služba mobilního zařízení Apple se nespustila“.
Víme, že v tomto typu situace by vás to mohlo naštvat, protože je to jediný způsob, jak můžete zálohovat zařízení iPhone nebo iPad pomocí iTunes na vašem počítači. Je to také jeden způsob, jak získat hudbu, kterou chcete, a další programy, které potřebujete.
Proto jsme přišli se všemi řešeními, která jsme uvedli výše, a doufáme, že by vám to mohlo pomoci s tímto problémem „Službu mobilního zařízení Apple se nepodařilo spustit“. Víme, že se všemi výše uvedenými řešeními budete moci chybu opravit a již nebudete dostávat zprávu, která říká „Službu mobilního zařízení Apple se nepodařilo spustit.“