Obsah
- 1 Jak opravit problémy se sítí na mac
- 2 Restartujte svůj Mac
- 3 Zkontrolujte datum a čas a aktualizujte macOS
- 4 Zkontrolujte stav svého klienta VPN nebo jiného bezpečnostního softwaru
- 5 Využijte vestavěné diagnostické nástroje
- 6 Aktualizujte firmware routeru Wi-Fi
- 7 Zkuste se připojit k jiné síti nebo se obraťte na poskytovatele internetových služeb
Jak opravit problémy se sítí na mac
Pokud je váš Mac připojen k Wi-Fi, ale nemůže se připojit k webovým stránkám, e-mailovým serverům nebo jiným online službám, vyzkoušejte následující řešení. Připojení k internetu přes Wi-Fi:
- Nejprve připojte svůj Mac k síti Wi-Fi: vyberte síť z nabídky Wi-Fi, panelu nabídek nebo Ovládacího centra. Poté můžete být požádáni o zadání hesla sítě Wi-Fi nebo o přijetí podmínek.
- Jakmile se připojíte k síti Wi-Fi, můžete svůj Mac připojit k internetu. Pokud webové stránky, e-mail a všechny ostatní internetové služby zůstanou po připojení k síti Wi-Fi nedostupné, vyzkoušejte následující kroky.
Restartujte svůj Mac
Restartování může pomoci, protože když se váš Mac restartuje, automaticky aktualizuje internetovou adresu, která mu byla přidělena při připojení k Wi-Fi. Nebo můžete IP adresu aktualizovat ručně. Toto se nazývá obnovení zapůjčení DHCP. Pokud pronájem vyprší a adresu již používá jiné zařízení, bude vašemu Macu přidělena nová adresa.
Zkontrolujte datum a čas a aktualizujte macOS
Ujistěte se, že datum a čas jsou na vašem Macu správně nastaveny.
Pokud se můžete připojit k internetu z jiné sítě Wi-Fi, připojte se k této síti a poté aktualizujte macOS na svém Macu.
Zkontrolujte stav svého klienta VPN nebo jiného bezpečnostního softwaru
Pokud jste nainstalovali klienta VPN nebo jiný software, který monitoruje síťová připojení nebo s nimi spolupracuje, může tento software narušovat váš přístup k internetu. Přečtěte si o problémech se sítí s klienty VPN a dalším softwarem.
Využijte vestavěné diagnostické nástroje
Doporučení pro zlepšení připojení Wi-Fi. V Ovládacím centru nebo na panelu nabídek vyberte Wi-Fi a ujistěte se, že je v nabídce položka s názvem „Doporučení pro zlepšení připojení Wi-Fi“. Pokud se zobrazí tato možnost, váš Mac zjistil problém a může poskytnout doporučení. Další informace získáte výběrem Tipy pro zlepšení připojení Wi-Fi.*
Diagnostika bezdrátových sítí. Stiskněte a podržte klávesu Option na klávesnici při výběru Wi-Fi v Ovládacím centru nebo na liště nabídek a poté z nabídky vyberte Otevřít nástroj pro diagnostiku bezdrátové sítě. Přečtěte si další informace o použití aplikace Wireless Diagnostics k analýze vašeho bezdrátového prostředí.
Aktualizujte firmware routeru Wi-Fi
Pokud spravujete router Wi-Fi, nainstalujte nejnovější aktualizace firmwaru routeru podle doporučení výrobce. Pomoci může také jednoduchý restart routeru a dodržování doporučených nastavení Apple pro routery a přístupové body Wi-Fi.
Zkuste se připojit k jiné síti nebo se obraťte na poskytovatele internetových služeb
Pokud máte po připojení k jiné síti stále přístup k internetu nebo si nejste jisti, kontaktujte svého poskytovatele internetových služeb nebo správce sítě, abyste se ujistili, že vaše síť funguje správně a nedochází k přerušením v přístupu k internetu.
*Funkce Wi-Fi Suggestions není k dispozici pro tethering nebo sítě, které používají určité podnikové bezpečnostní protokoly, jako je WPA Enterprise nebo WPA2 Enterprise.