Obsah
- 1 Kam napsat stížnost na apple cupertino
- 2 Popis společnosti Apple
- 3 čísla horké linky Apple
- 4 Horká linka internetového obchodu Apple
- 5 Proč potřebujete horkou linku?
- 6 Co dalšího můžete zjistit po telefonu?
- 7 Když technická podpora nemůže pomoci
- 8 Proč potřebujete osobní účet Apple?
- 9 Aplikace Apple Support
- 10 Jiné způsoby komunikace
- 11 Sociální sítě
- 12 Objednávka zpětného volání
- 13 E-mail
- 14 Speciální chat
- 15 Jak kontaktovat technickou podporu Apple v zahraničí
- 16 Jak podat stížnost nebo zpětnou vazbu
- 17 Kompetence specialistů Apple
- 18 Způsob
- 19 Recenze podpory Apple
- 20 Vytvořte si svůj vlastní zen
- 21 O zenu
- 22 Populární témata v zenu
- 23 4,5M
- 24 Přes 10 milionů
- 25 Přes 20 milionů
- 26 Přes 7 milionů
- 27 Přes 6,6 milionů
- 28 12M
- 29 4M
- 30 9M
- 31 Jak vytvořit kanál
Kam napsat stížnost na apple cupertino
Občas se problémy vyskytují u zařízení od cupertinské společnosti. Pokud některá aplikace přestane fungovat, váš telefon se po aktualizaci chová nesprávně nebo se vám na notebooku zasekl klíč, měli byste kontaktovat podporu Apple, která se pokusí váš problém vyřešit.
Popis společnosti Apple
Apple je jednou ze společností, která vytváří moderní vychytávky: smartphony, tablety, počítače, notebooky, sluchátka, vybavení pro chytré domácnosti, ale i software. Její hlavní kancelář se nachází v Cupertinu (Kalifornie, USA) a výroba probíhá převážně v Číně.
Produkty společnosti využívá Google, Twitter, Facebook a mnoho dalších velkých společností.
Lidé v kreativních profesích (fotografové, umělci, hudebníci a lidé, kteří oceňují snadné použití spolu s vysoce kvalitními produkty) volí zařízení Apple.
čísla horké linky Apple
Apple, stejně jako mnoho jiných společností, má horkou linku, kde se můžete obrátit s dotazem nebo problémem a získat rychlou odpověď.
Pokud jste v Moskvě nebo v jakémkoli jiném městě v Rusku a něco se stane s vaším zařízením, zavolejte zdarma na 8hodinové číslo 800 (555) 67-34-XNUMX. Pro ostatní země najdete číslo místní linky zde
V případě problémů souvisejících s produkty Beats by Dre musíte kontaktovat samostatnou službu podpory na čísle 8 (800) 555-62-46 pro Rusko (čísla horké linky pro ostatní země jsou k dispozici na adrese beatsbydre.com/support/international-numbers) .
Horká linka internetového obchodu Apple
Máte-li zájem o zakoupení zařízení, softwaru nebo nějakého příslušenství v internetovém obchodě, zavolejte na číslo 8 (800) 333-51-73, dostupné v Rusku. Služba funguje v pracovní dny od 09:00 do 21:00. Specialisté obratem odpoví na vaše dotazy týkající se nákupu nebo záručního servisu jakéhokoli zařízení.
Zavoláním na toto telefonní číslo můžete:
- změnit objednávku;
- zjistit jeho stav;
- vrátit zakoupené produkty;
- aktualizovat informace o svém účtu;
- podívejte se na technické vlastnosti zařízení.
Proč potřebujete horkou linku?
Vyškolení zaměstnanci jsou připraveni vám 24 hodin denně pomoci a říct vám, jak se vyrovnat s případnými obtížemi, které nastanou. Řeknou vám polohu nejbližšího autorizovaného servisního střediska, kde mohou odborníci vaše zařízení opravit, a pokud závadu nelze opravit, nabídnou vám výměnu za nové a doporučí nejbližší obchod vhodný k tomuto účelu.
Horká linka je navržena tak, aby zodpověděla jakoukoli otázku, kterou kupující nebo uživatel gadgetů Apple může mít, a dělá to tak, aby i nezkušený uživatel pochopil a vyřešil svůj problém.
Co dalšího můžete zjistit po telefonu?
Telefonický rozhovor je perfektní například pro zjištění, zda je zařízení v záruce. Podpora Apple vám sdělí, s jakým příslušenstvím je kompatibilní, pomůže vám nastavit software nebo vám pomůže vyřešit problémy se softwarem.
Odborníci vám mohou poradit s funkcemi zařízení nebo aplikacemi, jako je Find My (dříve Find My iPhone).
Když technická podpora nemůže pomoci
Existují však situace, ve kterých vám tým podpory nebude schopen pomoci:
- neznáte sériové číslo zařízení;
- zapomněli jste heslo k Apple ID a prodejní doklad, který by prokazoval vaše vlastnictví, je již dávno ztracen.
V takových případech nebude podpora schopna zařízení odemknout.
Proč potřebujete osobní účet Apple?
Ve svém „Osobním účtu“ máte přístup k nastavení svého účtu, informacím o objednávkách v internetovém obchodě nebo můžete požádat o podporu.
Můžete se do něj dostat kliknutím na odkaz apple.com/shop/account/home_default nebo podle pokynů:
- otevřete web společnosti Apple (apple.com/ru);
- klikněte na ikonu košíku v pravém horním rohu horního menu;
- Z rozbalovací nabídky vyberte sekci „Účet“.
Ve svém „Osobním účtu“ můžete odeslat požadavek na službu podpory, kterou chcete kontaktovat, a konzultovat s odborníkem problémy jakékoli složitosti.
- změnit informace o svém účtu (kontakty, doručovací adresu, informace o způsobu platby);
- odhlásit se z odběru newsletteru;
- sledovat průběh vaší objednávky (kde se zboží nyní nachází, zda je možné ho vyzvednout);
- zrušit objednávku nebo vrátit zboží.
Aplikace Apple Support
Pokud již zařízení Apple máte, můžete ke kontaktování podpory použít aplikaci Apple Support, která je dostupná pouze v App Store. Můžete si jej stáhnout a nainstalovat z odkazu
Tato aplikace je kopií stránky technické podpory cupertinské společnosti.
Zde najdete hotové algoritmy pro řešení běžných problémů a také různé způsoby, jak kontaktovat specialisty a získat osobní řešení.
Jiné způsoby komunikace
Horké linky nejsou jediným způsobem, jak kontaktovat podporu. Svůj dotaz můžete položit i písemně na fóru, v online chatu nebo na některé ze sociálních sítí. Pokud z nějakého důvodu nechcete volat sami, můžete si hovor objednat. Vaše otázka již mohla být zodpovězena dříve v některém z článků na webu podpory.
Sociální sítě
Na sociálních sítích existují komunity, kde si uživatelé navzájem pomáhají vyrovnat se s problémem. Jedna z těchto komunit se nachází na VKontakte (vk.com/the_best_apple_news). Zde může každý zanechat svůj dotaz, stručně popsat problém, připojit potřebné snímky obrazovky a specifikovat model zařízení. Dotyční uživatelé se vám pokusí navrhnout řešení. Podobné skupiny lze nalézt na jiných sociálních sítích (například Facebook).
Pomoc společnosti Apple nepřichází pouze prostřednictvím přímých telefonních hovorů.
Každý uživatel si může objednat zpětné volání podle tohoto algoritmu:
- otevřete web společnosti Apple (apple.com/ru);
- přejděte do sekce podpory prostřednictvím nabídky na horním řádku;
- Přejděte trochu dolů a klikněte na odkaz „Získat podporu“;
- vyberte kategorii zařízení, která odpovídá vašemu problému;
- na stránce, která se otevře, vyberte příslušnou kategorii pro samotný problém;
- vyberte možnost „Teď mluvit s podporou Apple“;
- postupujte podle pokynů na stránce a zadejte sériové číslo svého mobilního zařízení (IMEI) nebo Apple ID, abyste potvrdili svou identitu;
- nějakou dobu očekávejte hovor.
Pokud nejste v Rusku, nebudete moci kontaktovat podporu prostřednictvím zpětného volání. Objednat hovor mohou pouze držitelé ruských SIM karet.
Tento způsob komunikace není k dispozici oficiální podpoře společnosti Apple v Rusku. Stále však můžete přejít na fórum nebo web podpory a pokusit se najít řešení mezi mnoha připravenými pokyny krok za krokem.
Pokud mluvíte anglicky a jste připraveni v ní komunikovat, postupujte takto:
- přejděte na web společnosti Apple (apple.com/ru);
- přejděte do sekce podpory prostřednictvím nabídky na horním řádku;
- Přejděte trochu dolů a klikněte na odkaz „Získat podporu“;
- přejděte na úplný konec stránky a změňte zemi na Spojené státy;
- vyberte sekci „iPhone“;
- Do vyhledávacího pole zadejte „Dotazy k fakturaci nebo platbě“ a klikněte na možnost, která se zobrazí (mezi navrhovanými možnostmi komunikace se objeví také e-mail);
- Do předmětu uveďte svou zemi.
Speciální chat
V online chatu podpory vám specialisté poradí formou korespondence.
- otevřete webovou stránku apple.com/ru;
- přejděte do sekce podpory prostřednictvím nabídky na horním řádku;
- Přejděte trochu dolů a klikněte na odkaz „Získat podporu“;
- vyberte kategorii zařízení, která odpovídá vašemu problému;
- na stránce, která se otevře, vyberte příslušnou kategorii pro samotný problém;
- vyberte možnost „Chat“;
- Vyplňte požadovaná pole a zahajte konverzaci.
Jak kontaktovat technickou podporu Apple v zahraničí
Pokud se vám v zahraničí vyskytnou problémy, můžete kontaktovat podporu těmito způsoby:
- Prostřednictvím horké linky dostupné v hostitelské zemi. Upozorňujeme však, že komunikačním jazykem bude jazyk, kterým se mluví v této zemi. Telefonní číslo pro vaši zemi naleznete zde:
- Zavolejte na číslo 8 (800) 555-67-34 pro technickou podporu nebo 8 (800) 333-51-73 pro podporu online obchodu. Pamatujte však, že hovor již nebude zdarma: bude účtován podle stanovené mezinárodní sazby. Čekací doba může také dosáhnout 20 minut nebo více.
- Prostřednictvím online chatu. Bude to zdarma, rychle a v ruštině.
Jak podat stížnost nebo zpětnou vazbu
Firmu můžete reklamovat nebo ji naopak chválit prostřednictvím stejné technické podpory, jejíž zaměstnanci vás vyslechnou a pokusí se v případě potřeby pomoci. Po jakékoli žádosti o podporu obdržíte e-mail, ve kterém můžete zhodnotit kvalitu poskytované pomoci.
Pokud chcete zanechat stížnost nebo recenzi na jakýkoli gadget, postupujte podle těchto pokynů:
- přejděte do sekce zpětné vazby na apple.com/feedback;
- vyberte zařízení nebo aplikaci, o které budete psát;
- vyplňte všechna povinná pole a klikněte na „Odeslat zpětnou vazbu“.
Můžete však psát pouze anglicky (nebo použít překladač). Kromě toho může váš požadavek zůstat nezodpovězený, ačkoli Apple tvrdí, že čte všechny požadavky uživatelů.
Kompetence specialistů Apple
Podpora Apple zaměstnává kompetentní specialisty, kteří jsou připraveni problém v krátké době vyřešit. To často trvá několik minut, protože mnoho problémů lze vyřešit standardním nastavením zařízení. Pokud zaměstnanec nemůže problém lokalizovat a vyřešit, předá hovor kompetentnějšímu technikovi.
Konzultanti a operátoři jsou vždy připraveni na produktivní dialog s klienty. To vám umožní co nejrychleji odstranit problémy se zařízením.
Způsob
Společnost Apple poskytuje nepřetržitou technickou podporu na čísle 8 (800) 555-67-34 prostřednictvím online chatu a zpětných volání.
Podpora Apple Online Store je k dispozici ve všední dny od 09:00 do 21:00 na čísle 8 (800) 333-51-73.
Recenze podpory Apple
Vladimir, 37 let, Moskva
„Volal jsem na podporu kvůli problémům s iMessage. Problém byl vyřešen během jednoho dne, všichni zaměstnanci se chovali slušně, byla radost komunikovat.“
Taťána, 23 let, Omsk
„Vyskytl se problém s připojením karty k Apple Pay, kontaktoval jsem podporu prostřednictvím chatu. Problém byl vyřešen do 15 minut.“
Victor, 29 let, Petrohrad
„Objednal jsem si MacBook přes internetový obchod. Kontaktoval jsem podporu obchodu s dotazem na sledování objednávky, odpověděli rychle. Navrhli, jak a kde sledovat stav doručení.“
Vytvořte si svůj vlastní zen
Inspirativní trasy, neobvyklé recepty, recenze zařízení, sportovní novinky, make-up tutoriály, analýza vědeckých teorií, doporučení pro výběr auta, recenze výstav – v Zen můžete psát texty a natáčet videa na jakékoli téma! A chytré algoritmy vám vždy pomohou najít publikum, které bude mít zájem.
Připojte se ke komunitě zenových spisovatelů a uvolněte svůj tvůrčí potenciál naplno.
O zenu
31M
tolik uživatelů se denně přihlásí do Zen
100 000 +
tolik autorů sdílí své
obsah každý týden
Možnost výdělku
získat příjem ze zpeněžení
a nativní reklama
4 formáty
můžete se vyjádřit v krátkých videích,
dlouhá videa, příspěvky a dlouhé čtení
24 hodin denně
Tým podpory je připraven nepřetržitě odpovídat na vaše otázky
Populární témata v zenu
Gadgets a IT Sport Jídlo Krása a styl Cestování Věda Umění Osobní doprava
4,5M
Přesně tolik uživatelů odebírá zenové autory, kteří vytvářejí recenze zařízení, vytvářejí průvodce výběrem a používáním gadgetů, sdílejí novinky ze světa technologií a mnoho dalšího.
Přes 10 milionů
přihlaste se k odběru sportovních spisovatelů na Zenu, kteří sdílejí sportovní zprávy, užitečné tipy pro zdravý životní styl nebo zajímavosti z biografií sportovců
Přes 20 milionů
sledovat gastro kanály v zenu. Jídlo je jedním z nejoblíbenějších témat na platformě. Foodblogeři nejen sdílejí recepty na vaření, ale také recenzují kavárny a restaurace, mluví o tradicích a zvycích různých zemí
Přes 7 milionů
pravidelně hledejte stylové tipy a užitečné životní triky pro péči o sebe, sledujte tutoriály líčení a seznamte se s nejnovějšími módními trendy od zenových autorů
Přes 6,6 milionů
přihlášeni k odběru cestovatelských kanálů v zenu, které sdílejí recenze atrakcí, jejich dojmy, doporučení pro výběr tras a další inspirativní cestovatelský obsah
12M
studijní obsah v zenu od odborníků, kteří mluví o fascinujících vědeckých teoriích a objevech, inovativních technologiích a úžasných experimentech
4M
mají zájem o recenze představení, reportáže z výstav, dozvědět se nové věci o umělcích nebo sledovat tvorbu svých oblíbených autorů v zenu
9M
neustále se zajímají o to, jak vybrat auto, skútr nebo třeba loď, zajímají se o osobní zkušenosti a životní hacky pro provozování osobní dopravy od autorů Zen
Jak vytvořit kanál
Buď sám sebou
nebo zkusit něco nového
vytvářet obsah ve svém stylu – a v jakémkoli formátu
Odbornost, kvalita, upřímnost a jedinečný styl jsou klíčem k srdci publika. My v Zen podporujeme ty nejodvážnější experimenty. K tomu máte ve svém inventáři různé formáty – namíchejte si je podle svého vkusu: krátká vertikální videa, články s ilustracemi, horizontální videa.
Spolupracovat
se Zenem
účastnit se pravidelných projektů platformy
Zen neustále podporuje komunitu autorů soutěžemi, akcemi a speciálními projekty. Můžete se jich také zúčastnit spolu s dalšími autory, získat skvělé zkušenosti a rozšířit publikum svého kanálu. Aktuální aktivity můžete sledovat na kanálu „Zen pro autory“.
Zpeněžit
obsah
připojit monetizaci nebo dělat nativní reklamu
Existují dva způsoby, jak zpeněžit kanál v Zen:
Automatická monetizace – přerozdělení výnosů ze Zen reklamy mezi autory v závislosti na zobrazení obsahu v konkrétním kanálu. Více o monetizaci naleznete zde.
Nativní reklama – budete moci přímo spolupracovat s inzerenty a přilákat velké značky, když váš kanál získá velké a loajální publikum. Další tipy k nativní integraci naleznete zde.