Apple idapple tvjablkoNewsNovinkyZprávy

Kam napsat stížnost na apple cupertino

Občas se problémy vyskytují u zařízení od cupertinské společnosti. Pokud některá aplikace přestane fungovat, váš telefon se po aktualizaci chová nesprávně nebo se vám na notebooku zasekl klíč, měli byste kontaktovat podporu Apple, která se pokusí váš problém vyřešit.

Podpora Apple

Popis společnosti Apple

Apple je jednou ze společností, která vytváří moderní vychytávky: smartphony, tablety, počítače, notebooky, sluchátka, vybavení pro chytré domácnosti, ale i software. Její hlavní kancelář se nachází v Cupertinu (Kalifornie, USA) a výroba probíhá převážně v Číně.

Produkty společnosti využívá Google, Twitter, Facebook a mnoho dalších velkých společností.

Lidé v kreativních profesích (fotografové, umělci, hudebníci a lidé, kteří oceňují snadné použití spolu s vysoce kvalitními produkty) volí zařízení Apple.

čísla horké linky Apple

Apple, stejně jako mnoho jiných společností, má horkou linku, kde se můžete obrátit s dotazem nebo problémem a získat rychlou odpověď.

Zajímavé:
Jak odstranit účet vývojáře Apple.

Pokud jste v Moskvě nebo v jakémkoli jiném městě v Rusku a něco se stane s vaším zařízením, zavolejte zdarma na 8hodinové číslo 800 (555) 67-34-XNUMX. Pro ostatní země najdete číslo místní linky zde

čísla horké linky

V případě problémů souvisejících s produkty Beats by Dre musíte kontaktovat samostatnou službu podpory na čísle 8 (800) 555-62-46 pro Rusko (čísla horké linky pro ostatní země jsou k dispozici na adrese beatsbydre.com/support/international-numbers) .

Horká linka internetového obchodu Apple

Máte-li zájem o zakoupení zařízení, softwaru nebo nějakého příslušenství v internetovém obchodě, zavolejte na číslo 8 (800) 333-51-73, dostupné v Rusku. Služba funguje v pracovní dny od 09:00 do 21:00. Specialisté obratem odpoví na vaše dotazy týkající se nákupu nebo záručního servisu jakéhokoli zařízení.

Zavoláním na toto telefonní číslo můžete:

  • změnit objednávku;
  • zjistit jeho stav;
  • vrátit zakoupené produkty;
  • aktualizovat informace o svém účtu;
  • podívejte se na technické vlastnosti zařízení.

Proč potřebujete horkou linku?

Vyškolení zaměstnanci jsou připraveni vám 24 hodin denně pomoci a říct vám, jak se vyrovnat s případnými obtížemi, které nastanou. Řeknou vám polohu nejbližšího autorizovaného servisního střediska, kde mohou odborníci vaše zařízení opravit, a pokud závadu nelze opravit, nabídnou vám výměnu za nové a doporučí nejbližší obchod vhodný k tomuto účelu.

Horká linka

Horká linka je navržena tak, aby zodpověděla jakoukoli otázku, kterou kupující nebo uživatel gadgetů Apple může mít, a dělá to tak, aby i nezkušený uživatel pochopil a vyřešil svůj problém.

Co dalšího můžete zjistit po telefonu?

Telefonický rozhovor je perfektní například pro zjištění, zda je zařízení v záruce. Podpora Apple vám sdělí, s jakým příslušenstvím je kompatibilní, pomůže vám nastavit software nebo vám pomůže vyřešit problémy se softwarem.

Odborníci vám mohou poradit s funkcemi zařízení nebo aplikacemi, jako je Find My (dříve Find My iPhone).

Když technická podpora nemůže pomoci

Existují však situace, ve kterých vám tým podpory nebude schopen pomoci:

Zajímavé:
Jak vypadá Apple id příklad.

technická podpora

  • neznáte sériové číslo zařízení;
  • zapomněli jste heslo k Apple ID a prodejní doklad, který by prokazoval vaše vlastnictví, je již dávno ztracen.

V takových případech nebude podpora schopna zařízení odemknout.

Proč potřebujete osobní účet Apple?

Ve svém „Osobním účtu“ máte přístup k nastavení svého účtu, informacím o objednávkách v internetovém obchodě nebo můžete požádat o podporu.

Můžete se do něj dostat kliknutím na odkaz apple.com/shop/account/home_default nebo podle pokynů:

  • otevřete web společnosti Apple (apple.com/ru);
  • klikněte na ikonu košíku v pravém horním rohu horního menu;
  • Z rozbalovací nabídky vyberte sekci „Účet“.

Ve svém „Osobním účtu“ můžete odeslat požadavek na službu podpory, kterou chcete kontaktovat, a konzultovat s odborníkem problémy jakékoli složitosti.

Soukromá kancelář

  • změnit informace o svém účtu (kontakty, doručovací adresu, informace o způsobu platby);
  • odhlásit se z odběru newsletteru;
  • sledovat průběh vaší objednávky (kde se zboží nyní nachází, zda je možné ho vyzvednout);
  • zrušit objednávku nebo vrátit zboží.

Aplikace Apple Support

Pokud již zařízení Apple máte, můžete ke kontaktování podpory použít aplikaci Apple Support, která je dostupná pouze v App Store. Můžete si jej stáhnout a nainstalovat z odkazu

Tato aplikace je kopií stránky technické podpory cupertinské společnosti.

Zde najdete hotové algoritmy pro řešení běžných problémů a také různé způsoby, jak kontaktovat specialisty a získat osobní řešení.

Jiné způsoby komunikace

Horké linky nejsou jediným způsobem, jak kontaktovat podporu. Svůj dotaz můžete položit i písemně na fóru, v online chatu nebo na některé ze sociálních sítí. Pokud z nějakého důvodu nechcete volat sami, můžete si hovor objednat. Vaše otázka již mohla být zodpovězena dříve v některém z článků na webu podpory.

Sociální sítě

Na sociálních sítích existují komunity, kde si uživatelé navzájem pomáhají vyrovnat se s problémem. Jedna z těchto komunit se nachází na VKontakte (vk.com/the_best_apple_news). Zde může každý zanechat svůj dotaz, stručně popsat problém, připojit potřebné snímky obrazovky a specifikovat model zařízení. Dotyční uživatelé se vám pokusí navrhnout řešení. Podobné skupiny lze nalézt na jiných sociálních sítích (například Facebook).

Zajímavé:
Jak nastavit použité jablečné hodinky.

Sociální sítě

Objednávka zpětného volání

Pomoc společnosti Apple nepřichází pouze prostřednictvím přímých telefonních hovorů.

Každý uživatel si může objednat zpětné volání podle tohoto algoritmu:

Objednávka zpětného volání

  • otevřete web společnosti Apple (apple.com/ru);
  • přejděte do sekce podpory prostřednictvím nabídky na horním řádku;
  • Přejděte trochu dolů a klikněte na odkaz „Získat podporu“;
  • vyberte kategorii zařízení, která odpovídá vašemu problému;
  • na stránce, která se otevře, vyberte příslušnou kategorii pro samotný problém;
  • vyberte možnost „Teď mluvit s podporou Apple“;
  • postupujte podle pokynů na stránce a zadejte sériové číslo svého mobilního zařízení (IMEI) nebo Apple ID, abyste potvrdili svou identitu;
  • nějakou dobu očekávejte hovor.

Pokud nejste v Rusku, nebudete moci kontaktovat podporu prostřednictvím zpětného volání. Objednat hovor mohou pouze držitelé ruských SIM karet.

E-mail

Tento způsob komunikace není k dispozici oficiální podpoře společnosti Apple v Rusku. Stále však můžete přejít na fórum nebo web podpory a pokusit se najít řešení mezi mnoha připravenými pokyny krok za krokem.

Pokud mluvíte anglicky a jste připraveni v ní komunikovat, postupujte takto:

E-mail

  • přejděte na web společnosti Apple (apple.com/ru);
  • přejděte do sekce podpory prostřednictvím nabídky na horním řádku;
  • Přejděte trochu dolů a klikněte na odkaz „Získat podporu“;
  • přejděte na úplný konec stránky a změňte zemi na Spojené státy;
  • vyberte sekci „iPhone“;
  • Do vyhledávacího pole zadejte „Dotazy k fakturaci nebo platbě“ a klikněte na možnost, která se zobrazí (mezi navrhovanými možnostmi komunikace se objeví také e-mail);
  • Do předmětu uveďte svou zemi.

Speciální chat

V online chatu podpory vám specialisté poradí formou korespondence.

Speciální chat

  • otevřete webovou stránku apple.com/ru;
  • přejděte do sekce podpory prostřednictvím nabídky na horním řádku;
  • Přejděte trochu dolů a klikněte na odkaz „Získat podporu“;
  • vyberte kategorii zařízení, která odpovídá vašemu problému;
  • na stránce, která se otevře, vyberte příslušnou kategorii pro samotný problém;
  • vyberte možnost „Chat“;
  • Vyplňte požadovaná pole a zahajte konverzaci.
Zajímavé:
Dojíždění: hustý provoz je simulátorem dopravní zácpy, jak se vám líbí?.

Jak kontaktovat technickou podporu Apple v zahraničí

Pokud se vám v zahraničí vyskytnou problémy, můžete kontaktovat podporu těmito způsoby:

  1. Prostřednictvím horké linky dostupné v hostitelské zemi. Upozorňujeme však, že komunikačním jazykem bude jazyk, kterým se mluví v této zemi. Telefonní číslo pro vaši zemi naleznete zde:
  2. Zavolejte na číslo 8 (800) 555-67-34 pro technickou podporu nebo 8 (800) 333-51-73 pro podporu online obchodu. Pamatujte však, že hovor již nebude zdarma: bude účtován podle stanovené mezinárodní sazby. Čekací doba může také dosáhnout 20 minut nebo více.
  3. Prostřednictvím online chatu. Bude to zdarma, rychle a v ruštině.

Jak podat stížnost nebo zpětnou vazbu

Firmu můžete reklamovat nebo ji naopak chválit prostřednictvím stejné technické podpory, jejíž zaměstnanci vás vyslechnou a pokusí se v případě potřeby pomoci. Po jakékoli žádosti o podporu obdržíte e-mail, ve kterém můžete zhodnotit kvalitu poskytované pomoci.

Pokud chcete zanechat stížnost nebo recenzi na jakýkoli gadget, postupujte podle těchto pokynů:

Podejte stížnost

  • přejděte do sekce zpětné vazby na apple.com/feedback;
  • vyberte zařízení nebo aplikaci, o které budete psát;
  • vyplňte všechna povinná pole a klikněte na „Odeslat zpětnou vazbu“.

Můžete však psát pouze anglicky (nebo použít překladač). Kromě toho může váš požadavek zůstat nezodpovězený, ačkoli Apple tvrdí, že čte všechny požadavky uživatelů.

Kompetence specialistů Apple

Podpora Apple zaměstnává kompetentní specialisty, kteří jsou připraveni problém v krátké době vyřešit. To často trvá několik minut, protože mnoho problémů lze vyřešit standardním nastavením zařízení. Pokud zaměstnanec nemůže problém lokalizovat a vyřešit, předá hovor kompetentnějšímu technikovi.

Konzultanti a operátoři jsou vždy připraveni na produktivní dialog s klienty. To vám umožní co nejrychleji odstranit problémy se zařízením.

Způsob

Společnost Apple poskytuje nepřetržitou technickou podporu na čísle 8 (800) 555-67-34 prostřednictvím online chatu a zpětných volání.

Zajímavé:
Jak obnovit apple tv 4.

Podpora Apple Online Store je k dispozici ve všední dny od 09:00 do 21:00 na čísle 8 (800) 333-51-73.

Recenze podpory Apple

Vladimir, 37 let, Moskva

„Volal jsem na podporu kvůli problémům s iMessage. Problém byl vyřešen během jednoho dne, všichni zaměstnanci se chovali slušně, byla radost komunikovat.“

Taťána, 23 let, Omsk

„Vyskytl se problém s připojením karty k Apple Pay, kontaktoval jsem podporu prostřednictvím chatu. Problém byl vyřešen do 15 minut.“

Victor, 29 let, Petrohrad

„Objednal jsem si MacBook přes internetový obchod. Kontaktoval jsem podporu obchodu s dotazem na sledování objednávky, odpověděli rychle. Navrhli, jak a kde sledovat stav doručení.“

Vytvořte si svůj vlastní zen

Inspirativní trasy, neobvyklé recepty, recenze zařízení, sportovní novinky, make-up tutoriály, analýza vědeckých teorií, doporučení pro výběr auta, recenze výstav – v Zen můžete psát texty a natáčet videa na jakékoli téma! A chytré algoritmy vám vždy pomohou najít publikum, které bude mít zájem.

Připojte se ke komunitě zenových spisovatelů a uvolněte svůj tvůrčí potenciál naplno.

Timur Sidelnikov

Elena Yulkina

Minaev ŽIVĚ

Lissa Avemi

Paša NEPADÁM

O zenu

31M
tolik uživatelů se denně přihlásí do Zen
100 000 +
tolik autorů sdílí své
obsah každý týden
Možnost výdělku
získat příjem ze zpeněžení
a nativní reklama
4 formáty
můžete se vyjádřit v krátkých videích,
dlouhá videa, příspěvky a dlouhé čtení
24 hodin denně
Tým podpory je připraven nepřetržitě odpovídat na vaše otázky

Populární témata v zenu

Gadgets a IT Sport Jídlo Krása a styl Cestování Věda Umění Osobní doprava

4,5M

Přesně tolik uživatelů odebírá zenové autory, kteří vytvářejí recenze zařízení, vytvářejí průvodce výběrem a používáním gadgetů, sdílejí novinky ze světa technologií a mnoho dalšího.

Které APPLE WATCH si vybrat v roce 2024?

Přes 10 milionů

přihlaste se k odběru sportovních spisovatelů na Zenu, kteří sdílejí sportovní zprávy, užitečné tipy pro zdravý životní styl nebo zajímavosti z biografií sportovců

Zajímavé:
Co dělat, pokud byl váš přehrávač Apple naformátován.

„Spartak“ se vrátil do časů Gunko!

Přes 20 milionů

sledovat gastro kanály v zenu. Jídlo je jedním z nejoblíbenějších témat na platformě. Foodblogeři nejen sdílejí recepty na vaření, ale také recenzují kavárny a restaurace, mluví o tradicích a zvycích různých zemí

Snažíme se zopakovat recept na tatarák někoho jiného!

Přes 7 milionů

pravidelně hledejte stylové tipy a užitečné životní triky pro péči o sebe, sledujte tutoriály líčení a seznamte se s nejnovějšími módními trendy od zenových autorů

INSTASAMKA: změna image a repertoáru, manželství

Přes 6,6 milionů

přihlášeni k odběru cestovatelských kanálů v zenu, které sdílejí recenze atrakcí, jejich dojmy, doporučení pro výběr tras a další inspirativní cestovatelský obsah

Jak nastoupit na útesy, koupit si jachtu v USA a cestovat s rodinou

12M

studijní obsah v zenu od odborníků, kteří mluví o fascinujících vědeckých teoriích a objevech, inovativních technologiích a úžasných experimentech

Švédové, Norové, Dánové: jak se liší obyvatelé Skandinávie?

4M

mají zájem o recenze představení, reportáže z výstav, dozvědět se nové věci o umělcích nebo sledovat tvorbu svých oblíbených autorů v zenu

JSOU V RUSKU NĚJAKÉ COOL DESIGNÉRY?

9M

neustále se zajímají o to, jak vybrat auto, skútr nebo třeba loď, zajímají se o osobní zkušenosti a životní hacky pro provozování osobní dopravy od autorů Zen

Nová Niva 120 koní z výroby. Lada niva sport

Jak vytvořit kanál

Buď sám sebou
nebo zkusit něco nového
vytvářet obsah ve svém stylu – a v jakémkoli formátu

Odbornost, kvalita, upřímnost a jedinečný styl jsou klíčem k srdci publika. My v Zen podporujeme ty nejodvážnější experimenty. K tomu máte ve svém inventáři různé formáty – namíchejte si je podle svého vkusu: krátká vertikální videa, články s ilustracemi, horizontální videa.

Spolupracovat
se Zenem
účastnit se pravidelných projektů platformy

Zen neustále podporuje komunitu autorů soutěžemi, akcemi a speciálními projekty. Můžete se jich také zúčastnit spolu s dalšími autory, získat skvělé zkušenosti a rozšířit publikum svého kanálu. Aktuální aktivity můžete sledovat na kanálu „Zen pro autory“.

Zpeněžit
obsah
připojit monetizaci nebo dělat nativní reklamu

Existují dva způsoby, jak zpeněžit kanál v Zen:

Zajímavé:
Jak zaregistrovat japonské Apple id.

Automatická monetizace – přerozdělení výnosů ze Zen reklamy mezi autory v závislosti na zobrazení obsahu v konkrétním kanálu. Více o monetizaci naleznete zde.

Nativní reklama – budete moci přímo spolupracovat s inzerenty a přilákat velké značky, když váš kanál získá velké a loajální publikum. Další tipy k nativní integraci naleznete zde.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button