jablkoNovinkyZprávy

Jak změnit jazyk v Apple Store

V systému iOS 13 můžete změnit výchozí jazyk pro nové aplikace a také vybrat jazyk požadovaný pro konkrétní programy a hry, které jsou již v paměti zařízení. V tomto článku vám řekneme, jak to udělat a proč je to potřeba.

Proč potřebujete změnit jazyk v konkrétní aplikaci?

Pokud jste při prvním nastavení iPhonu vybrali ruštinu, bude použita nejen pro rozhraní operačního systému smartphonu, ale také pro aplikace třetích stran z App Store. Pokud aplikace, kterou nainstalujete do zařízení, nepodporuje ruštinu, použije angličtinu.

Pokud umíte anglicky na správné úrovni, nebude to pro vás problém. Jiná věc je, jestli jste najednou studovali němčinu, francouzštinu, italštinu nebo jiný jazyk. V tomto případě pro vás bude určitě pohodlnější používat aplikaci bez ruské podpory na jednom z nich.

Také změna jazyka může být užitečná pro ty, kteří se chtějí naučit cizí jazyk.

Před iOS 13 jste nemohli vybrat požadovaný jazyk pro konkrétní aplikaci. Nyní máte možnost jak určit prioritu jazyků pro všechny nové programy a hry, tak nainstalovat veškerý potřebný software pro konkrétní software. Zde je návod, jak na to.

1.jpg

Obnovit stránku Instagram, která je přeložena do vietnamštiny (vlevo) a řečtiny (vpravo)

Jak nastavit preferované pořadí jazyků v systému

Krok 1. Otevřete Nastavení.

Zajímavé:
Jak chránit svá data online: 5 výhod služeb VPN.

Krok 2. Přejděte do nabídky Obecné.

Krok 3. Rozbalte „Jazyk a oblast“.

Krok 4. Chcete-li do seznamu přidat nový jazyk, použijte tlačítko „Přidat jazyk“.

2.jpg

Chcete-li změnit pořadí jazyků, vyberte možnost Upravit.

3.jpg

Aplikace budou ve výchozím nastavení používat první jazyk z tohoto seznamu. Pokud jej některý nepodporuje, posune se dále v seznamu shora dolů, dokud nenajde ten, se kterým pracuje.

Jak vybrat jazyk pro konkrétní program

Krok 1. Otevřete Nastavení.

Krok 2. Přejděte do nabídky aplikace, jejíž jazyk chcete změnit.

Krok 3. Rozbalte položku „Jazyk“ v části nabídky „Preferovaný jazyk“.

Krok 4. Vyberte požadovaný jazyk: v části nabídky „Doporučené jazyky“ bude seznam těch, které byly přidány do seznamu preferovaných jazyků, v části „Další jazyky“ – zbytek.

4.jpg

Tato nabídka zobrazuje pouze možnosti, které jsou podporovány konkrétními aplikacemi. Jazyk v programu se okamžitě změní po výběru požadovaného v „Nastavení“.

Vytvořte si svůj vlastní zen

Inspirativní trasy, neobvyklé recepty, recenze zařízení, sportovní novinky, make-up tutoriály, analýza vědeckých teorií, doporučení pro výběr auta, recenze výstav – v Zen můžete psát texty a natáčet videa na jakékoli téma! A chytré algoritmy vám vždy pomohou najít publikum, které bude mít zájem.

Připojte se ke komunitě zenových spisovatelů a uvolněte svůj tvůrčí potenciál naplno.

Timur Sidelnikov

Elena Yulkina

Minaev ŽIVĚ

Lissa Avemi

Paša NEPADÁM

O zenu

31M
tolik uživatelů se denně přihlásí do Zen
100 000 +
tolik autorů sdílí své
obsah každý týden
Možnost výdělku
získat příjem ze zpeněžení
a nativní reklama
4 formáty
můžete se vyjádřit v krátkých videích,
dlouhá videa, příspěvky a dlouhé čtení
24 hodin denně
Tým podpory je připraven nepřetržitě odpovídat na vaše otázky

Populární témata v zenu

Gadgets a IT Sport Jídlo Krása a styl Cestování Věda Umění Osobní doprava

Zajímavé:
Jak se jmenuje notebook Apple.

4,5M

Přesně tolik uživatelů odebírá zenové autory, kteří vytvářejí recenze zařízení, vytvářejí průvodce výběrem a používáním gadgetů, sdílejí novinky ze světa technologií a mnoho dalšího.

Které APPLE WATCH si vybrat v roce 2024?

Přes 10 milionů

přihlaste se k odběru sportovních spisovatelů na Zenu, kteří sdílejí sportovní zprávy, užitečné tipy pro zdravý životní styl nebo zajímavosti z biografií sportovců

„Spartak“ se vrátil do časů Gunko!

Přes 20 milionů

sledovat gastro kanály v zenu. Jídlo je jedním z nejoblíbenějších témat na platformě. Foodblogeři nejen sdílejí recepty na vaření, ale také recenzují kavárny a restaurace, mluví o tradicích a zvycích různých zemí

Snažíme se zopakovat recept na tatarák někoho jiného!

Přes 7 milionů

pravidelně hledejte stylové tipy a užitečné životní triky pro péči o sebe, sledujte tutoriály líčení a seznamte se s nejnovějšími módními trendy od zenových autorů

INSTASAMKA: změna image a repertoáru, manželství

Přes 6,6 milionů

přihlášeni k odběru cestovatelských kanálů v zenu, které sdílejí recenze atrakcí, jejich dojmy, doporučení pro výběr tras a další inspirativní cestovatelský obsah

Jak nastoupit na útesy, koupit si jachtu v USA a cestovat s rodinou

12M

studijní obsah v zenu od odborníků, kteří mluví o fascinujících vědeckých teoriích a objevech, inovativních technologiích a úžasných experimentech

Švédové, Norové, Dánové: jak se liší obyvatelé Skandinávie?

4M

mají zájem o recenze představení, reportáže z výstav, dozvědět se nové věci o umělcích nebo sledovat tvorbu svých oblíbených autorů v zenu

JSOU V RUSKU NĚJAKÉ COOL DESIGNÉRY?

9M

neustále se zajímají o to, jak vybrat auto, skútr nebo třeba loď, zajímají se o osobní zkušenosti a životní hacky pro provozování osobní dopravy od autorů Zen

Nová Niva 120 koní z výroby. Lada niva sport

Jak vytvořit kanál

Buď sám sebou
nebo zkusit něco nového
vytvářet obsah ve svém stylu – a v jakémkoli formátu

Odbornost, kvalita, upřímnost a jedinečný styl jsou klíčem k srdci publika. My v Zen podporujeme ty nejodvážnější experimenty. K tomu máte ve svém inventáři různé formáty – namíchejte si je podle svého vkusu: krátká vertikální videa, články s ilustracemi, horizontální videa.

Spolupracovat
se Zenem
účastnit se pravidelných projektů platformy

Zajímavé:
Jakou barvu jablečných hodinek si vybrat.

Zen neustále podporuje komunitu autorů soutěžemi, akcemi a speciálními projekty. Můžete se jich také zúčastnit spolu s dalšími autory, získat skvělé zkušenosti a rozšířit publikum svého kanálu. Aktuální aktivity můžete sledovat na kanálu „Zen pro autory“.

Zpeněžit
obsah
připojit monetizaci nebo dělat nativní reklamu

Existují dva způsoby, jak zpeněžit kanál v Zen:

Automatická monetizace – přerozdělení výnosů ze Zen reklamy mezi autory v závislosti na zobrazení obsahu v konkrétním kanálu. Více o monetizaci naleznete zde.

Nativní reklama – budete moci přímo spolupracovat s inzerenty a přilákat velké značky, když váš kanál získá velké a loajální publikum. Další tipy k nativní integraci naleznete zde.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button