jablko

Jak zlepšit apple pr

Čtyři způsoby, jak optimalizovat svůj požadavek na propagaci Apple Podcasts

Každý den se spouští nové pořady a epizody – a Apple Podcasts chce pomoci podcasterům, tvůrcům i sítím, najít své publikum. Neustále hledáme nové epizody, pořady a kanály, které bychom mohli propagovat. Náš globální tým editorů pravidelně kontroluje neustále se rozrůstající katalog a ručně upravuje obsah tak, aby se líbil.

Níže se můžete dozvědět, jak vytvořit svůj propagační požadavek pro náš redakční tým, vytvořit působivé umění a načasovat svůj příspěvek tak, aby se zvýšily šance na zařazení vašeho pořadu mezi doporučení.

Tip #1: Použijte propagační formulář žádosti

Všechny propagační žádosti sledujeme prostřednictvím formuláře žádosti o propagaci. Abyste zajistili, že vaše epizoda, pořad nebo kanál bude na našem radaru, použijte tento formulář a ujistěte se, že žádost o propagaci je zaměřena na zvýraznění vašeho zajímavého obsahu. Nezapomeňte uvést konkrétní informace, které potřebujeme k propagaci vaší práce.

Vezměte prosím na vědomí, že chcete-li odeslat svůj pořad k propagaci, váš zdroj musí být aktivní na Apple Podcasts. Při vyhledávání pořadu ve formuláři žádosti o propagaci zadejte přesný název svého obsahu, abyste získali přesnější výsledky vyhledávání. Ujistěte se, že jste si vybrali výlohu, kde je váš pořad k dispozici a který se může lišit od místa, kde chcete být uváděni. Žádosti musí být podány dva týdny před požadovaným vybraným datem.

Zajímavé:
Jak odstranit složku apple z registru.

Co často hledáme v obsahu, který uvádíme:

  • Zábavný
  • Čerstvé perspektivy
  • Nezapomenutelný příběh
  • Podněcující rozhovory
  • Přehled o specializovaných nebo aktuálních problémech
  • Přesvědčivá výhoda pro platící předplatitele

Nejlepší propagační požadavky zahrnují tyto prvky:

  • Působivý předmět
  • Poutavé, ale krátké shrnutí
  • Jasný popis formátu podcastu, jako je rozhovor, narativní seriál nebo konverzace
  • Krátké pozadí o hostitelích a hostech
  • Stručný přehled marketingových plánů s termíny
  • Umělecké podání, které splňuje naše specifikace
  • Podrobnosti o tom, jak váš obsah osloví publikum
  • Proč je to nejlepší čas pro funkci z pohledu publika
  • Popis všech výhod placeného předplatného (exkluzivní, bonusový, včasný přístup nebo obsah bez reklam)

Najděte rovnováhu mezi poskytnutím dostatečného množství informací, které nám pomohou zvážit vaši žádost o propagaci, a zachováním přehlednosti informací, abychom je mohli rychle zkontrolovat.

Pokud vaše propagační žádost není pro funkci vybrána, doporučujeme vám odeslat novou žádost po šesti až osmi týdnech. Použijte tyto pokyny, aby vaše další žádost byla co nejlepší.

Tip č. 2: Odešlete poutavé umění

První věc, kterou uživatelé uvidí, když navštíví stránku Procházet, je karusel v horní části stránky. Toto umění – více než cokoli jiného – je to, co zpočátku upoutá pozornost potenciálního posluchače.

Jakákoli žádost o pozici v tomto top kolotoči vyžaduje předložení uměleckého díla ke zvážení. Pokud umělecký příspěvek není zahrnut nebo není správně naformátován, nebude způsobilý pro propagační spot v karuselu.

Udělejte si chvilku a zkontrolujte, zda soubor, který odesíláte, odpovídá naší šabloně pro představování umění. Síť a loga sponzorů nejsou povolena na zobrazování umění. Důrazně vám doporučujeme zahrnout do šablony Hrdina umění, které se liší od přebalu vašeho pořadu. To pomůže vytvořit rozmanitost a zájem, když je vaše show uváděna.

Zajímavé:
Proč je jablko drahé a má spoustu chyb.

Nejlepší umění zaujme potenciální posluchače, aniž by konkurovalo ostatnímu obsahu na Apple Podcasts. Tón, barvy a obrázky v umění by měly spolupracovat, aby potenciálním posluchačům poskytly představu o tom, co mohou očekávat, když klepnou na přehrávání. Můžete si přečíst více o požadavcích, průvodcích a šablonách Apple Podcasts.

Pokud předkládáte epizodu se známým hostem, zahrňte do díla, které odesíláte, licencovaný nebo autorizovaný obrázek hosta. Nenahrávejte umění, ke kterým nevlastníte práva, ani nepoužívejte umění či fotografie, na které nemáte řádnou licenci.

Ujistěte se, že odešlete umělecká díla, která se vizuálně liší od vaší předlohy, aby se neopakovala. Představte si toto plátno jako rozšíření samotného zvukového obsahu, které publiku sděluje, co může při poslechu očekávat.

Tip č. 3: Optimalizujte název epizody

Funkce na Apple Podcasts mají řadu podob a v některých případech se vaše metadata projeví jako součást funkce. Zde je několik doporučení:

  • Udržujte názvy epizod krátké a epizody zaměřené. Dejte posluchačům ochutnat, co mohou očekávat, způsobem, který je přiměje vědět víc.
  • Vynechejte v názvu čísla epizod. Jejich zahrnutím do názvů může dojít k tomu, že budou skryty důležitější informace a zjistili jsme, že čísla epizod nevedou k poslechu. Doporučujeme zaměřit se na uvedení popisných názvů pro každou epizodu. Pokud chcete do metadat zahrnout čísla epizod, přečtěte si naše doporučené postupy pro číslování epizod na Apple Podcasts.
  • Držte se názvu epizody. Vynechejte jakékoli informace kromě názvu epizody. Nezahrnujte data, neopakujte název podcastu ani neuvádějte titulky. Tyto informace jsou generovány automaticky v jiných polích metadat.
  • Vždy mějte na paměti publikum. Položení hypotetické otázky, uvedení titulku, sdílení jména hosta nebo naznačení dalšího zlomu ve vyprávění, to všechno jsou skvělé přístupy k vytvoření titulu, který zaujme a přiměje posluchače ke hře.
Zajímavé:
Jak formátovat omezení hesla tabletu Apple.

Tip #4: Načasování je klíčové

Nalezení správného načasování může zvýšit vaše šance na zařazení mezi oblíbené. Existuje několik způsobů, jak načasovat funkci pro maximální dopad na publikum. Při načasování své propagační žádosti zvažte následující skutečnosti:

  • Dodací lhůta Apple Podcastů a týdenní aktualizace. Apple Podcasty obnovujeme alespoň jednou týdně ve většině zemí nebo regionů a většina aktualizací je zveřejňována v pondělí. Pokud jako datum funkce požadujete pondělí, bude vaše žádost přirozeně spadat do našeho plánování, což zvyšuje vaše šance na vyzvednutí. Požadujeme také alespoň dva týdny dodací lhůty, což nám poskytne čas na to, abychom vás oslovili, pokud bychom pro vaši funkci něco potřebovali.
  • Vaše sociální, marketingové a PR plány. Funkce na Apple Podcasts může být důležitou součástí vašich marketingových plánů, ale neměl by to být váš jediný plán. Zahrnutí vašich plánů pro sociální sítě, marketing a PR do formuláře nám může pomoci sladit se s vaším dalším dosahem. Podělte se také o to, jak budou zmínky Apple Podcasts začleněny do těchto plánů.
  • Zvažte zbytek svého zdroje. Podívejte se na větší obrázek toho, co vaše show může nabídnout, když oslovíte potenciální nové fanoušky. Vyprávěcí seriál by například mohl mít větší úspěch s funkcí načasovanou po zveřejnění několika epizod, což umožňuje posluchačům chlastat a uchvátit je. Sledujte kartu Procházet a získejte představu o tom, jak k tomu podobné pořady přistupují.
  • Cyklus zpráv. Kolem tohoto aspektu vašeho načasování je překvapivé množství nuancí. Zeptejte se sami sebe, čím by byl váš obsah v tuto chvíli výjimečný. Být trochu napřed před ostatními taky neuškodí. Můžete také zvážit vyžádání funkce ve chvíli, kdy váš obsah poskytuje únik z toho, o čem všichni mluví.
Zajímavé:
Jak odstranit zadní okno na apple 8.

Ať už odesíláte žádost o propagaci kanálu, pořadu nebo epizody, podívejte se na formulář jako na přímou příležitost, jak nám pomoci porozumět tomu, co o vašem obsahu možná nevíme. Nezapomeňte uvést všechny podrobnosti, které budeme potřebovat, abychom mohli okamžitě zasáhnout, pokud vybereme váš příspěvek k představení.

Co bude dál po odeslání

Poté, co odešlete žádost o propagaci, není třeba nás kontaktovat. Pokud budeme potřebovat další informace, můžeme vás kontaktovat. A pokud nejste vybráni, zkuste to znovu za šest až osm týdnů s další žádostí. Jsme odhodláni prezentovat a podporovat úžasný obsah od talentovaných tvůrců a zároveň dávat divákům neuvěřitelný zážitek z Apple Podcasts.

Související Obsah

Marketing a propagace, umělecká díla
Propagační požadavky a umělecká díla

Pokud jste byli vybráni pro propagaci funkcí na Apple Podcasts, ujistěte se, že vaše kresba splňuje požadavky a pokyny.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button