Obsah
- 1 Jak získat autorizaci servisního centra Apple
- 2 Požadavky na otevření autorizovaného servisního střediska
- 3 1.1. Seznam značek prodávaných AT Trade v Ruské federaci, u kterých jsou prováděny záruční a pozáruční opravy ASC:
- 4 2. Kritéria pro výběr nových autorizovaných servisních středisek („Autorizační program“)
- 5 2.1. Dostupnost oprávnění od jiných prodejců
- 6 2.2. Požadavky na prostory
- 7 2.3. Územní umístění
- 8 2.4. Je potřeba autorizace?
- 9 2.5. Postup dokončení autorizačního řízení
- 10 2.6. Autorizační období
- 11 2.7. Podmínky pro ukončení autorizace
- 12 2.8. Formulář pro autorizaci kandidáta
Jak získat autorizaci servisního centra Apple
Požadavky na otevření autorizovaného servisního střediska
Koordinaci součinnosti a kontrolu práce všech Autorizovaných servisních středisek zapojených do servisu značek prodávaných společnostmi provádí Servisní podpora společnosti AT AUDIO LLC (dále jen AT Trade).
Služby zákazníkům — servisní smlouva, na základě které jedna strana (Autorizované servisní středisko) přebírá odpovědnost za údržbu, opravy a údržbu Zařízení prodaných druhé straně (Klientovi) nebo poskytování služeb během záruční doby nebo jiného období stanoveného smlouvou.
Autorizované servisní středisko (dále jen „ASC“) je právně nezávislou společností, která poskytuje poprodejní a předprodejní záruční servis pro zařízení značek prodávaných společnostmi AT Trade na základě servisní smlouvy.
Náhradní díly — znamená originální díly Zařízení dodané AT Trade for Repair, které nejsou celými Zařízeními, spotřebním materiálem, jakož i díly, za které si je Klient může samostatně vyměnit.
Zákazník – osoba nebo podnik, který požádal o službu od ASC.
Záruční oprava je bezplatná Oprava Zařízení ve vlastnictví Klienta, kterou provádí ASC v souladu s podmínkami Záruky během Záruční doby.
Pozáruční opravy je placená Oprava Produktů ve vlastnictví Uživatele prováděná ASC, prováděná po uplynutí Záruční doby, avšak v rámci životnosti.
Záruční doba — doba, po kterou má klient právo na provádění záručních oprav v ASC. Délku tohoto období stanoví AT Trade s ohledem na aktuální právní předpisy Ruské federace.
Plnění záručních povinností ze strany ASC zahrnuje posouzení reklamací Spotřebitele ohledně její kvality a úplnosti v záruční nebo pozáruční době provozu. Na základě výsledků posouzení reklamací jsou reklamace akceptovány nebo zamítnuty a v případě akceptace je vadné Zařízení na náklady AT Trade opraveno nebo vyměněno za provozuschopné.
1.1. Seznam značek prodávaných AT Trade v Ruské federaci, u kterých jsou prováděny záruční a pozáruční opravy ASC:
- Aquavision
- Araknis
- Ascendo
- AudioLab
- AudioQuest
- AVM
- Barco Residential
- Dvojitý
- Bowers & Wilkins
- Hrad
- Control4
- Dragonfly
- Dynaudio
- Esoterický
- Furman
- Integra
- Svíčky
- luma
- Luxman
- Lyngdorf
- Michi
- Mise
- Mobotix
- Onkyo
- Orayi
- OvrC
- Pakedge
- PrimaLuna
- PS Audio
- Rotel
- Scheu
- Storm Audio
- TEAC
- Trojice
2. Kritéria pro výběr nových autorizovaných servisních středisek („Autorizační program“)
Autorizačního programu se mohou zúčastnit servisní střediska (dále jen „Zájemci“), která splňují níže uvedená kritéria.
2.1. Dostupnost oprávnění od jiných prodejců
Při žádosti o autorizaci se berou v úvahu autorizace od jiných prodejců, se kterými má Zájemce již zkušenosti. Tyto údaje se vyplňují ve stanoveném formuláři pověření (viz Příloha 1 (Formulář pověření Zájemce)).
V případě absence autorizace od jiných prodejců se otázka autorizace řeší individuálně. AT Trade si vyhrazuje právo rozhodovat o autorizaci.
2.2. Požadavky na prostory
K zajištění normálních pracovních podmínek se spotřebiteli musí mít kandidát:
- Samostatný vchod s cedulí s názvem a otevírací dobou;
- Vybavená samostatná místnost pro příjem návštěv, příjem a výdej Zařízení. Je zakázáno spojovat místnost pro opravy a místnost pro práci s návštěvami;
- Počítač v přijímací místnosti. Veškeré informace o přijatých a vydaných zařízeních musí být vloženy do počítačové databáze;
- Informační tabule v přijímací místnosti s uvedením jména, ceníku, služebního řádu a dalších dokumentů v souladu se zákonem;
- Vyhrazená a vybavená místnost pro skladování zařízení přijatých k opravě a opravených;
- Vybavený prostor pro uložení náhradních dílů;
- Dostupnost náležitě vybavených opravárenských zařízení nezbytných ke splnění povinností podle smlouvy o údržbě Zařízení;
- Dostupnost sady nástrojů a zařízení umožňujících kvalifikované opravy.
- Počítač typu IBM PC s přístupem na INTERNET.
2.3. Územní umístění
Pro zajištění maximální dostupnosti pro klienta by Kandidát neměl být umístěn:
- Vedle SC, které již má AT Trade Authorization
- Mimo město.
2.4. Je potřeba autorizace?
Společnost AT Trade odhadne počet obyvatel a prodej zařízení AT Trade v regionu, kde se nachází Kandidát. Na základě výsledků bude rozhodnuto o nutnosti autorizace.
2.5. Postup dokončení autorizačního řízení
Krok 1: Pokud má uchazeč zájem stát se autorizovaným servisním střediskem AT Trade a splňuje výběrová kritéria uvedená v kapitole 2, zašle následující informace e-mailem na adresu service@athifi.ru:
- Vyplněný Pověřovací formulář zavedeného formuláře (viz Příloha 1 (Pověřovací formulář Zájemce));
- Fotografie (každá ne více než 1 MB): pohled z ulice, typ přejímky, pracoviště mistra, sklad náhradních dílů;
- Prezentace kandidáta (pokud je k dispozici).
POZORNOST! Má-li Zájemce více recepcí/poboček, je nutné vyplnit formulář Autorizace pro každou z nich.
Krok 2: AT Trade zkontroluje, zda Kandidát splňuje kritéria uvedená v kapitole 2. Pokud jsou splněna autorizační kritéria, AT Trade do 10 (deseti) pracovních dnů informuje Kandidáta o možnosti přidělení statusu AT Trade ASC.
POZORNOST! Společnost AT Trade si vyhrazuje právo odmítnout autorizaci Kandidátovi. V tomto případě je Autorizační formulář a fotografie Zájemce archivovány a v budoucnu může být Zájemce opětovně zvažován AT Trade.
Krok 3: Po kladném rozhodnutí o autorizaci SC do 5 (pěti) pracovních dnů společnosti uzavřou Smlouvu o poskytování služeb a schválí podmínky podávání zpráv, které jsou výhodné pro obě strany.
Krok 4: AT Trade umístí kontaktní údaje ASC a jejích akceptací, kterým byly zaslány formuláře Autorizace, na webové stránky v sekci „Kontakty“.
Informace jsou zveřejněny v následující podobě:
- velkoměsto
- název firmy
- telefon
- adresa
- Adresa webové stránky (URL), pokud je k dispozici
Další spolupráce probíhá rutinně na základě požadavků Smlouvy o poskytování služeb.
2.6. Autorizační období
Doba autorizace ASC je nastavena takto:
- Nastavuje dobu platnosti servisní smlouvy
2.7. Podmínky pro ukončení autorizace
V případě nedodržení povinností ASC uvedených ve smlouvě o poskytování služeb nebo porušení podmínek Zásad služby si AT Trade vyhrazuje právo odebrat ASC autorizaci do konce autorizační doby.
Kontrola dodržování podmínek Zásad služeb se provádí analýzou poskytovaných Záručních zpráv, sledováním informací z různých otevřených zdrojů, přímými kontrolami a názory zákazníků.
2.8. Formulář pro autorizaci kandidáta
Při vyplňování autorizačního formuláře (viz Příloha č. 1 (Formulář pověření uchazeče)) musí uchazeč uvést seznam kontaktních osob pro direct mail a elektronické zasílání AT Trade.
Uchazeč je plně odpovědný za správné vyplnění autorizačního formuláře: kontaktní osoby, e-mailové adresy, telefonní čísla, údaje uvedené na webu AT Trade, poštovní adresy atd.
Adresa: 127083, Moskva, St. 8. března, 1, budova 12 př.nl „TRIO“, budova 3
- O nás
- Univerzita zvuku
- Značky
- Servisní střediska
- Kontakty
- Adresář adresáře
- Prodejci
- Černá listina obchodů