jablkoNovinky

Jak požádat o červené jablko

Mezinárodní reklamní festival Red Apple nadále přijímá přihlášky

33. ročník mezinárodního reklamního festivalu Red Apple pokračuje v přijímání děl. Potrvá do 17. září 2023.

Práce účastníků bude hodnotit více než 60 titulovaných členů poroty, mezi nimiž je 70 % zahraničních odborníků z 30 zemí: Argentina, Bangladéš, Bělorusko, Bolívie, Brazílie, Velká Británie, Venezuela, Guatemala, Honduras, Dominikánská republika, Egypt, Indie, Jordánsko, Kazachstán, Keňa, Čína, Kolumbie, Mexiko, Nepál, Spojené arabské emiráty, Pákistán, Portoriko, Rusko, Srbsko, Thajsko, Tunisko, Uzbekistán, Chile, Srí Lanka, Ekvádor. Mezi úspěchy odborníků patří více než 80 canneských lvů.

Důležitou podmínkou festivalu je přijímání přihlášek do Red Apple pouze v angličtině nebo s anglickými titulky. Je to dáno tím, že porotu tvoří zahraniční odborníci.

Téma letošní sezóny

Hlavním tématem festivalu je v letošní sezóně obsah a kreativita. „Osud kreativního průmyslu je v našich rukou. Každý realizovaný nápad v kteroukoli chvíli je osobním krokem vpřed, hnacím motorem trhu a příležitostí pro každého podívat se na známé z jiné perspektivy. Dnes se všichni každý den „noříme“ do oceánu obsahu při hledání kreativních „perel“. Společně s odborníky se letos na podzim pokusíme najít truhlu s pokladem v Red Apple,“ řekla prezidentka MIAF Elena Zapol.

Důležitou součástí projektu je vzdělávací program, který se v rámci festivalu koná od roku 2010. Konkurenční základ doplňuje zejména výměna zkušeností a komunikace s profesionály v oblasti globálního marketingu a reklamy. „Festival je velkou součástí ruského reklamního průmyslu – toto je 33. sezóna projektu. Letos na podzim po třech letech oživujeme offline program – den plný obsahu a kreativity. Mezinárodní festival reklamy v Moskvě je opět na hlavní scéně – shromáždíme veškeré tržní zkušenosti a předáme je našim účastníkům a hostům,“ vysvětlil šéf organizačního výboru Red Apple Valentin Smoljakov.

Zajímavé:
Jak odemknout obrazovku Apple ipad.

Jak soutěž funguje

V soutěži jsou tři bloky – Kreativní, Marketing, Média. Pro každou z nich je určena vlastní porota a hlasování probíhá v několika fázích.

V prvním kole, které probíhá od 21. září do 8. října, hodnotí členové poroty práce online ve svých osobních účtech na webových stránkách festivalu a vybírají kandidáty pro zařazení do užšího výběru s možností obsadit první, druhé nebo třetí místo.

Druhá etapa probíhá od 16. do 20. října. V něm porota online diskutuje o účastnících a tvoří konečné seznamy vítězů. Výsledky se vyhlašují 16. listopadu v offline formátu.

Offline program festivalu

Kromě slavnostního předávání cen 16. listopadu budou odborníci z celého trhu diskutovat:

  • kde hledat kreativní mysli;
  • jak přizpůsobit staré nástroje nové realitě;
  • jaká je síla značky;
  • jak vypadá budoucnost, když už přišla.

Hosté zde naleznou sedm sálů, ve kterých se budou konat diskusní sekce, monoprojevy a tematické sekce.

O festivalu reklamy Red Apple

Reklamní festival Red Apple každoročně identifikuje lídry v oboru, oslavuje nejkreativnější a nejefektivnější práci a určuje trendy pro nadcházející rok. Každou sezónu je do soutěže přihlášeno více než 500 prací a účastní se jí více než 200 agentur.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button