jablkoWindowsWindows 10

Jak zapnout mikrofon na Apple sluchátkách na notebooku

Oprava: Mikrofon AirPods Pro nefunguje ve Windows 10/11

Mikrofon Airpods Pro nemusí na vašem počítači se systémem Windows fungovat, pokud jsou Windows počítače/ovladače nebo firmware AirPods zastaralé. Kromě toho může problém způsobit také poškozený nebo nekompatibilní ovladač Bluetooth Windows.

Problém nastává, když uživatel nepoužije mikrofon AirPod na svém počítači se systémem Windows (někdy po aktualizaci Windows a někdy při prvním pokusu), ačkoli AirPods fungují perfektně jako zařízení pro výstup zvuku.

Než budete pokračovat v řešeních pro použití mikrofonu AirPods Pro ve Windows, zkontrolujte, zda odpojování a opětovné připojení AirPods a PC řeší problém s mikrofonem. Kromě toho se ujistěte, že jsou povolena nastavení „Povolit přístup k vašemu mikrofonu“ a „Vyberte, které aplikace mají přístup k vašemu mikrofonu“. Nastavení ochrany osobních údajů vašeho Systému.

Také zkontrolujte, zda jsou AirPods Pro Výchozí komunikační zařízení v Ovládacím panelu zvuku. Dále zajistěte Telefonní služba je povoleno v Služby záložka náhlavní soupravy Nemovitosti v Nastavení>> Zařízení>> Zařízení a tiskárny.

1. Aktualizujte Windows, ovladače a firmware Airpodů

Mikrofon AirPodu nemusí fungovat, pokud je jeho firmware nebo ovladače Windows/zařízení zastaralé, protože to může způsobit nekompatibilitu mezi zařízeními (tj. PC a AirPods). V této souvislosti může problém vyřešit aktualizace ovladačů Windows a firmwaru AirPods.

  1. Aktualizujte systém Windows a ovladače zařízení (zejména ovladače Bluetooth). Ujistěte se, že žádná volitelná aktualizace nečeká na odinstalaci. Pokud také používáte nástroj OEM (například Dell Support Assistant), použijte jej k aktualizaci ovladačů.
  2. Po aktualizaci zkontrolujte, zda mikrofon AirPod funguje správně. Pokud problém přetrvává, vložte AirPods do pouzdra, přibližte pouzdro k iPhonu, otevřete víko pouzdra a zrušte oznámení na iPhonu. Pak aktualizovat ο firmware z AirPods v Nastavení iPhone>> Obecné>> O aplikaci>> AirPods>> Verze firmwaru.
  3. Po aktualizaci firmwaru sluchátek AirPods zkontrolujte, zda u mikrofonu AirPods není problém.
Zajímavé:
Jak můžete zjistit své Apple id.

2. Znovu přidejte AirPods Pro do systému

Problém s mikrofonem AirPods Pro může být důsledkem dočasné závady komunikačních/Bluetooth modulů systému. V takovém případě může problém vyřešit opětovné přidání AirPods Pro do systému.

Ale než budete pokračovat, ujistěte se, že nedochází k rušení Bluetooth z jakéhokoli jiného zařízení (např. deaktivujte Bluetooth na vašem iPhone) a zrušte spárování obou zařízení (tj. vašeho PC a AirPods).

  1. Vložte sluchátka AirPods do nich nabíjecí pouzdro a držel tlačítko párování případu.
  2. Nyní, aniž byste uvolnili tlačítko párování, otevřít ο Víko pouzdra AirPods a počkejte, dokud nezačne blikat zelené světlo.
  3. Pak uvolněte ο tlačítko párování a v systému Windows stiskněte Windows klíč.
  4. Nyní napište ‚Nastavení Bluetooth a dalších zařízení“ a klikněte na Přidejte Bluetooth nebo jiné zařízení.
  5. Pak klikněte na sluchátka a klepněte pravým tlačítkem myši na Mluvčí (v systémové liště) po úspěšném spárování oSystem.
  • Nyní zvolte zvuky a pak zamiřte do Záznam Karta.
  • Pak klepněte pravým tlačítkem myši na AirPods Pro Stereo a zvolte Výchozí zařízení.
  • Opakujte totéž v přehrávání kartu a zkontrolujte, zda mikrofon funguje správně. Pokud ne, zkuste kroky znovu po restartu systému.

    3. Změňte Nastavení aplikací

    Pokud se problém týká pouze některých aplikací, pak tato aplikace nemusela být správně nakonfigurována pro použití mikrofonu AidPod Pro. V této souvislosti může problém vyřešit provedení příslušných změn v nastavení aplikace. Pro objasnění probereme proces pro aplikaci Zoom.

    1. Spustit zoom Nastavení a přejděte na Audio Karta.
    2. Nyní rozbalte rozevírací nabídku Mluvčí A zvolte Headset Airpod.
    3. Poté rozbalte rozevírací nabídku Mikrofon A zvolte Headset Airpod.
    4. Teď znovu spustit aplikaci a zkontrolujte, zda funguje správně.

    Pokud problém přetrvává, zkontrolujte výběr Stereo jako reproduktor a Mikrofon jako “Stejný jako systém‘‚řeší problém.

    Zajímavé:
    Jaké heslo je potřeba pro Apple id.

    4. Spusťte vestavěné nástroje pro odstraňování problémů

    Mikrofon AirPod Pro nemusí fungovat, pokud jsou v provozu základní moduly operačního systému (jako je Bluetooth, audio atd.). V tomto scénáři může spuštění vestavěných poradců při potížích systému Windows odstranit závadu a tím problém vyřešit.

    1. Stiskněte Windows klíč a otevřete Nastavení.
    2. Nyní vyberte Aktualizace a zabezpečení, a v levém podokně přejděte na Poradce při potížích Karta.
    3. Poté v pravém podokně otevřete Další nástroje pro odstraňování problémů a klepněte na tlačítko Bluetooth rozbalit.
    4. Nyní klikněte na tlačítko Spusťte Poradce při potížích tlačítko a nechte jeho proces dokončit.
    5. Poté použijte návrhy nástroje pro odstraňování problémů a zkontrolujte, zda mikrofon AirPod Pro funguje správně.
    6. Pokud problém přetrvává, spusťte Záznam zvuku nástroj pro odstraňování problémů a zkontrolujte, zda se tím problém s mikrofonem vyřeší.

    5. Použijte režim hands-free

    Předpokládejme, že váš adaptér Bluetooth (hlavně interní adaptéry) nepodporuje provoz v režimu Stereo AirPods Pro. V takovém případě může problém vyřešit přepnutí na možnost Hands-Free AG Audio (ale kvalita zvuku se může trochu zhoršit).

    1. Kliknutím na ikonu Reproduktor na liště SSystem rozbalíte panel zvukových zařízení.
    2. Vybrat Headset (AirPods Hands-Free AG Audio) a zkontrolujte, zda mikrofon AirPod funguje správně.
    3. Pokud problém přetrvává, klikněte pravým tlačítkem Windows a zvolte Device Manager.
    4. Nyní rozbalte možnost Ovladače zvuku, videa a her a klikněte pravým tlačítkem myši na Stereo sluchátka AirPods.
    5. Potom vyberte Zakázat zařízení a potvrdit pro deaktivaci zařízení AirPods Stereo.
    6. Nyní opusťte Device Manager a restart počítače.
    7. Po restartu zkontrolujte, zda mikrofon AirPod Pro funguje správně.

    6. Znovu nainstalujte ovladač Bluetooth

    Pokud je ovladač Bluetooth vašeho systému poškozený nebo nekompatibilní, váš mikrofon AirPods nebude fungovat. V takovém případě může problém vyřešit přeinstalace ovladače Bluetooth.

    1. Nejprve spusťte webový prohlížeč a stáhněte si nejnovější verzi ovladače Bluetooth z webu OEM.
    2. Pak klepněte pravým tlačítkem myši ο Windows tlačítko s logem a otevřete Device Manager.
    3. Nyní rozšiřte Bluetooth a klepněte pravým tlačítkem myši na Bluetooth zařízení.
    4. Poté v zobrazené nabídce vyberte Odinstalovat zařízení a v dalším okně zaškrtněte možnost Odstraňte software ovladače pro toto zařízení.
    5. Nyní klikněte na Odinstalovat a nechte odinstalaci dokončit.
    6. Pak restart počítače a po restartu nechte Windows nainstalovat obecný ovladač (pokud ano).
    7. Nyní zkontrolujte, zda je problém s mikrofonem vyřešen. Pokud ne (nebo systém Windows nenainstaloval obecný ovladač), nainstalujte nejnovější ovladač (stažený v kroku 1) a zkontrolujte, zda mikrofon začal fungovat.
    8. Pokud problém přetrvává, klepněte pravým tlačítkem myši na Device MManager’sBluetooth zařízení (opakujte kroky 2 až 3) a vyberte Nemovitosti.
    9. Nyní zamiřte k Řidič a na vědomí ο ovladač Bluetooth při použití. Poté klikněte na Aktualizovat ovladač .
    10. Nyní zvolte Prohlížeč Můj počítač pro ovladače, a v dalším okně vyberte Dovolte mi vybrat ze seznamu dostupných ovladačů na mém počítači.
    11. Poté v seznamu ovladačů vyberte a řidič (ale ne ten, který se právě používá) a klikněte na další .
    12. Teď restart počítače a zkontrolujte, zda mikrofon AirPod Pro funguje správně.
    13. Pokud problém přetrvává, můžete zkus jiný ovladač v kroku 11 (možná budete muset zrušit zaškrtnutí Zobrazit kompatibilní ovladač) a zkontrolovat, zda se tím problém s mikrofonem vyřešil (můžete vyzkoušet všechny ovladače jeden po druhém).
    Zajímavé:
    Co znamená ru a v popisu jablka.

    Pokud žádný z ovladačů nevyřeší problém za vás, zkontrolujte, zda problém s mikrofonem nevyřeší použití Bluetooth Headset Helper od Broadcom. Pokud problém přetrvává, můžete se pokusit problém vyřešit pomocí externího (nebo jiného adaptéru Bluetooth využívajícího Bluetooth 5.0, jako je Jabra Link 380).

  • Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Back to top button