Obsah
- 1 Jak to udělat zveřejněním na facebooku z ios nebo apple
- 2 Přidávejte příspěvky na Facebook z iMovie pro macOS, Final Cut Pro X nebo Compressor
- 3 Příspěvek na Facebook z iMovie 10.1.10 pro macOS, Final Cut Pro 10.4.4 nebo Compressor 4.4.2 nebo novější
- 4 Sdílejte projekt z iMovie pro macOS
- 5 Sdílejte projekt nebo klip vytvořený ve Final Cut Pro
- 6 Publikování projektu nebo klipu vytvořeného v Compressoru
- 7 Příspěvek na Facebook z iMovie 10.1.9 pro macOS, Final Cut Pro 10.4.3 nebo Motion 5.4.1 nebo starší
- 8 Sdílejte projekt z iMovie pro macOS
- 9 Publikování projektu vytvořeného ve Final Cut Pro
- 10 Publikování projektu vytvořeného v Motion
- 11 Publikování projektu z Compressoru
- 12 Úplný seznam změn na facebooku kvůli ios 14: recenze od praktika + pokyny k řešení problémů
- 13 Podstata aktualizace jednoduchými slovy
- 14 Co ovlivní aktualizace v reklamním účtu?
- 15 Jaké kroky Facebook podniká?
- 16 Jak nyní sledovat webové události
- 17 Jak ověřit doménu na Facebooku?
- 18 Seznam agregovaných událostí
- 19 Poskytujeme přístup
- 20 Jak udělím přístup?
- 21 Jak přijmout přístup?
- 22 Jak to všechno ovlivní výkon?
- 23 Budou viditelné události od těch, kteří deaktivovali sledování?
- 24 Zpoždění zobrazení událostí
- 25 Co dalšího ovlivňují aktualizace iOS 14?
- 26 Konverzní okno
- 27 Podpora Facebook Analytics končí
- 28 Reklamní sestavy se zastaví
- 29 Potřebujete nyní doménu pro kvíz a taplink?
- 30 Konverzní API
- 31 Výsledky
Jak to udělat zveřejněním na facebooku z ios nebo apple
Přidávejte příspěvky na Facebook z iMovie pro macOS, Final Cut Pro X nebo Compressor
Odešlete svůj film jako videosoubor do svého Macu nebo jiného místního úložného zařízení a poté soubor zveřejněte na Facebooku.
- iMovie 10.1.10 pro macOS, Final Cut Pro 10.4.4 nebo Compressor 4.4.2 nebo novější
- iMovie 10.1.9 pro macOS, Final Cut Pro 10.4.3, Compressor 4.4.1 nebo Motion 5.4.1 nebo starší
Chcete-li zjistit verzi programu, vyberte [název programu] > O [název programu]. Například iMovie > O iMovie.
Příspěvek na Facebook z iMovie 10.1.10 pro macOS, Final Cut Pro 10.4.4 nebo Compressor 4.4.2 nebo novější
V iMovie 10.1.10, Final Cut Pro 10.4.4, Compressor 4.4.2 nebo novějších použijte složku Facebook Post Prep Folder k uložení filmu, projektu, klipu nebo videosouboru připraveného ke sdílení na Facebooku. Poté nahrajte video soubor na Facebook prostřednictvím svého prohlížeče.
Sdílejte projekt z iMovie pro macOS
Pokud používáte iMovie 10.1.10 nebo novější pro macOS, podle těchto pokynů zveřejněte svůj projekt na Facebooku.
- Na panelu nástrojů přejděte na Projekty a vyberte film.
- Klikněte na tlačítko sdílení () na panelu nástrojů a vyberte možnost přípravy příspěvků na Facebooku.
- V zobrazeném dialogovém okně zadejte název, popis a další informace.
- Chcete-li zadat název filmu, který má být publikován, vyberte příslušnou položku nahoře a zadejte nový název.
- Chcete-li zadat popis filmu, který publikujete, vyberte pole Popis a zadejte požadovaný text.
- Chcete-li označit film, který publikujete, vyberte pole Štítky a zadejte požadované štítky oddělené čárkami.
- Chcete-li změnit rozlišení filmu, který publikujete, přejděte do místní nabídky Rozlišení a vyberte požadovanou možnost.
- Klikněte na Další a uložte soubor do svého Macu nebo jiného místního úložného zařízení.
- V prohlížeči Safari nebo jiném webovém prohlížeči se přihlaste ke svému účtu na Facebooku a nahrajte soubor videa.
Sdílejte projekt nebo klip vytvořený ve Final Cut Pro
Pokud používáte Final Cut Pro 10.4.4 nebo novější, postupujte podle těchto pokynů a zveřejněte svůj projekt na Facebooku.
- Vyberte klip nebo projekt ve Final Cut Pro, klikněte na tlačítko sdílení () a vyberte možnost přípravy na příspěvky na Facebooku nebo přejděte na Soubor > Sdílet > Připravit pro Facebook.
- V okně Sdílet vyberte možnost Informace a změňte název klipu, popis atd.
- Klikněte na Další a uložte soubor do svého Macu nebo jiného místního úložného zařízení.
- V prohlížeči Safari nebo jiném webovém prohlížeči se přihlaste ke svému účtu na Facebooku a nahrajte soubor videa.
Publikování projektu nebo klipu vytvořeného v Compressoru
Pokud používáte Compressor 4.4.2 nebo novější, postupujte podle těchto pokynů pro odeslání videosouboru na Facebook.
- V oblasti Balíčky kompresoru klikněte na Přidat soubor, vyberte požadovaný soubor a klikněte na Přidat.
- V okně nastavení, které se otevře, klikněte na Připravit pro Facebook, zadejte složku pro překódovaný soubor a klikněte na OK.
- Pokud je zdrojový soubor již v oblasti Dávka, můžete přetáhnout možnost Připravit pro Facebook z části Buit-In panelu Nastavení na zdrojový soubor v oblasti Dávka.
- Klepněte na tlačítko Spustit dávku.
- V prohlížeči Safari nebo jiném webovém prohlížeči se přihlaste ke svému účtu na Facebooku a nahrajte soubor videa.
Příspěvek na Facebook z iMovie 10.1.9 pro macOS, Final Cut Pro 10.4.3 nebo Motion 5.4.1 nebo starší
Chcete-li přidávat příspěvky na Facebook z iMovie 10.1.9 pro macOS, Final Cut Pro 10.4.3 nebo Motion 5.4.1 nebo starší.
Sdílejte projekt z iMovie pro macOS
Pokud pro macOS používáte iMovie 10.1.9 nebo starší, podle těchto pokynů zveřejněte svůj projekt na Facebooku.
- Na panelu nástrojů přejděte do sekce Projekty a vyberte film.
- Klepněte na tlačítko sdílení () na panelu nástrojů a přejděte do nabídky Soubor.
- V okně sdílení přejděte do místní nabídky Kvalita a vyberte možnost (nízká, střední nebo vysoká).
- Klikněte na Další a uložte soubor do svého Macu nebo jiného místního úložného zařízení.
- V prohlížeči Safari nebo jiném webovém prohlížeči se přihlaste ke svému účtu na Facebooku a nahrajte soubor videa.
Publikování projektu vytvořeného ve Final Cut Pro
Pokud používáte Final Cut Pro 10.4.3 nebo starší, postupujte podle těchto pokynů a zveřejněte svůj projekt na Facebooku.
- Vyberte svůj projekt ve Final Cut Pro, klikněte na tlačítko sdílení () a vyberte možnost Hlavní soubor.
- V okně sdílení klikněte na Nastavení.
- Ve vyskakovacím okně Formát vyberte možnost Web Hosting.
- Z rozbalovací nabídky Po dokončení vyberte Nedělat nic.
- Klikněte na Další a uložte soubor do svého Macu nebo jiného místního úložného zařízení.
- V prohlížeči Safari nebo jiném webovém prohlížeči se přihlaste ke svému účtu na Facebooku a nahrajte soubor videa.
Publikování projektu vytvořeného v Motion
Pokud používáte Motion 5.4.1 nebo starší, postupujte podle těchto pokynů a zveřejněte svůj projekt na Facebooku.
- S otevřeným projektem Motion klikněte na tlačítko sdílení () a vyberte možnost Exportovat film.
- Z místní nabídky Export vyberte H.264.
- Nastavte další možnosti, klikněte na Další a uložte soubor do svého Macu nebo jiného místního úložného zařízení.
- V prohlížeči Safari nebo jiném webovém prohlížeči se přihlaste ke svému účtu na Facebooku a nahrajte soubor videa.
Publikování projektu z Compressoru
Pokud používáte Compressor 4.4.1 nebo starší, postupujte podle těchto pokynů a zveřejněte svůj projekt na Facebooku.
- V aplikaci Compressor klikněte na Přidat soubor, vyberte zdrojový soubor videa a klikněte na Přidat.
- V případě potřeby klikněte na trojúhelník vedle Built-In pro zobrazení dostupných možností a vyberte Publikovat na Facebooku.
- Z rozbalovací nabídky Umístění vyberte složku pro překódovaný soubor a klepněte na OK.
- V oblasti Balíčky vyberte zdrojový soubor.
- Vyberte Okno > Zobrazit inspektora.
- Z rozbalovací nabídky Po dokončení v oblasti akcí inspektora vyberte Nedělat nic.
- Klepněte na tlačítko Spustit dávku.
- V prohlížeči Safari nebo jiném webovém prohlížeči se přihlaste ke svému účtu na Facebooku a nahrajte soubor videa.
Informace o produktech, které nevyrábí společnost Apple, nebo o nezávislých webových stránkách, které společnost Apple nekontroluje ani netestuje, nepředstavují podporu ani podporu. Společnost Apple nenese odpovědnost za výběr, funkčnost nebo používání webových stránek nebo produktů třetích stran. Společnost Apple rovněž nenese odpovědnost za přesnost nebo spolehlivost informací zveřejněných na webových stránkách třetích stran. Pro více informací kontaktujte dodavatele.
Úplný seznam změn na facebooku kvůli ios 14: recenze od praktika + pokyny k řešení problémů
Autor Danya Mytsyk Doba čtení 9 min Zhlédnutí 2.5k.
„Targetologist on Instagram“, pokud jste tak ještě neučinili;)
Podstata aktualizace jednoduchými slovy
Když navštívíme webové stránky nebo používáme aplikace, všechny naše akce jsou zaznamenávány a následně využívány všemi a vším. Facebook tedy použil naše data ke studiu našich zájmů a zobrazování relevantní reklamy. Zdá se, že je vše v pořádku a vše je v černém.
Ale Apple se rozhodl, že musí chránit své vlastní a zastavit všechen tento chaos + dobrá možnost umístit paprsky do Zuckerbergových kol. To znamená, že nyní může uživatel iOS zabránit sledování svých akcí, aby byl jakýmsi anonymním.
Získejte tento nápad. Uživatel se stává anonymním, ale ne NEVIDITELNÝM. Pokusím se vysvětlit dále.
Co ovlivní aktualizace v reklamním účtu?
Chcete-li pracovat s cíli: Konverze и Instalace aplikací. Ale bavme se pouze o webu a nedotkneme se aplikací.
Spouštění reklam na webu s optimalizací událostí už není tak snadné jako dříve. V reakci na omezení Applu podniká Facebook opatření. Abychom mohli pokračovat v optimalizaci pro události a nepřicházeli o ně od uživatelů iOS.
Jaké kroky Facebook podniká?
Informace z oficiálních stránek:
Hlavní sdělení: budeme moci i nadále vést efektivní reklamní kampaně. Pouze k tomu musíte použít hroznou frázi. Měření založené na agregovaných datech událostí.
A tohle je jisté protokol, který umožňuje zaznamenávat události od uživatelů iOS (těch, kteří jsou škodlivou chybou a mají zakázáno sami sebe sledovat). Pro její provoz je ale ještě řada podmínek. Před spuštěním reklamy nám vytvářejí spoustu práce navíc.
Jak nyní sledovat webové události
- Doménu potvrdíme v Business Manageru.
V BM můžete potvrdit neomezený počet domén, ale jednu konkrétní doménu lze ověřit pouze v jednom BM.
Nastavení kampaně → Bezpečnost značky → Domény → Přidat (vložit odkaz na naši doménu bez HTTPS).
Doporučuji zvolit nejjednodušší způsob a potvrdit přes meta-tag. Stačí zkopírovat kód a vložit jej do záhlaví vašeho webu nebo se zeptat svého progera.
- Přidejte události pro optimalizaci do seznamu agregovaných událostí.
Teď to vysvětlím. Na stránku můžeme přidat tolik událostí, kolik chceme. Vše je jako dříve a budou sledovány na reklamním účtu. Nyní však existují omezení pro události optimalizace (viz snímek obrazovky).
Seznam agregovaných událostí
Mám doménu mytsyk.ru. Mohu přidat maximálně 8 událostí, pro které budu při inzerci tohoto webu optimalizovat.
Do tohoto seznamu můžete přidat události z různých pixelů a speciálně konfigurované konverze.
Přejděte do Správce událostí → vyberte pixel → nakonfigurujte webové události.
Takto vypadá seznam událostí, který lze měnit. Když přidáme novou událost, lze ji použít v reklamě až po 72 hodinách.
Potvrdili jsme doménu, přidali události – nyní můžete spouštět reklamy.
Stále však mohou být problémy s přístupem. Protože reklama na jednom webu není vždy spuštěna z jednoho Business Manageru.
Poskytujeme přístup
Mám web a chci na něm zobrazovat reklamy optimalizované pro konverze.
Jak udělím přístup?
- Požaduji ID Business Manager (kde udělit přístup)
- Udělení přístupu k doméně
- Uděluji přístup k pixelu. Pokud jsou pro optimalizaci potřeba speciálně nakonfigurované konverze, musíte k nim poskytnout přístup samostatně podle stejného schématu.
Jak přijmout přístup?
Přijímáme pozvání. Klikněte na přidat lidé a předměty → přidejte cílologa a reklamní účet.
- Přizpůsobené konverze.
Přidáváme pouze reklamní účet.
Není potřeba nic dodávat.
Jak to všechno ovlivní výkon?
Původně jsem si myslel, že účel Konverze by mohl být zapomenut. No, alespoň se už nebudou zobrazovat všichni milovníci jablek, což je skoro polovina publika. Slyšel jsem spoustu ohlasů na prudký pokles výsledků. Ve skutečnosti to není tak špatné.
Toto měření založené na agregovaných datech je složitá věc a úplně nerozumím tomu, jak to funguje zevnitř. Ale mám domněnky založené na datech v reklamním účtu a plus jsem si pečlivě prostudoval všechny informace z Facebooku. Níže vám řeknu, jak tomu rozumím.
Budou viditelné události od těch, kteří deaktivovali sledování?
Ano. Všechen ten povyk s protokoly, doménami atd. byl vyroben speciálně pro toto. Ale teď bude anonymita.
Z tohoto důvodu nyní hlavní rozdělení podle pohlaví a věku události se nezobrazují. To znamená, že nebudeme schopni vidět, kolik vodítek bylo od žen a kolik od mužů. Nyní vše půjde Nezařazeno.
Interní data (kliknutí, imprese, vše v rámci FB/Inst) budou v členěních vidět, externí data (ze stránky) nikoliv.
Proč?
Viz logika. Pixel bude v každém případě zaznamenávat všechny události na webu. Ale teď neví, kdo to přesně udělal. Protože tam jsou anonymy.
Pixel zaznamená všechny akce uživatelů, kteří klikli na konkrétní reklamu, ale nyní je nemožné přesně určit věk, pohlaví, zařízení atd. Ano, data se přenášejí z androidů, ale zdá se mi, že budou smíšené a východiskem z této situace je zobrazení všech událostí Nezařazeno.
Ukazuje se, že poruchy, na které jsme se dříve dívali a mohli z nich vyvozovat závěry, již nefungují.
Je to špatné?
Myslím, že ne. Nemyslím si, že je správné spouštět reklamu pro všechny věkové kategorie (prst na obloze, protože neznáme cílové publikum) a pak dělat závěry – tam, kde je v tomto věku více potenciálních zákazníků a bude to fungovat. I když byly k dispozici poruchy.
Ale stále můžeme zhruba pochopit, kam směřuje důraz. Podíváme se na interní data v reklamním účtu a vyvodíme logické závěry.
Zpoždění zobrazení událostí
Události budou nyní přenášeny s mírným zpožděním. Ve skutečnosti vidím zpoždění maximálně jednu hodinu. Čili můj náskok v AmoCrm spadl a v průměru po 15-20 minutách už je na reklamním účtu.
Mluvil jsem s technickou podporou a manažer mi řekl, že to může ovlivnit trénink. Prý se věci budou dít pomaleji. Ale zpoždění, které vidím, není vůbec problém.
Vezměte tento bod v úvahu a nevypínejte reklamy předem (pokud mají dobrou aukci, cpc), které mají málo událostí. Podrobněji jsem o správných závěrech hovořil v tomto článku.
Co dalšího ovlivňují aktualizace iOS 14?
Konverzní okno
Jedná se o časové období, po které jsou události na stránce nadále zaznamenávány po kliknutí na reklamu. Dříve bylo okno konverze až 30 dní. Nyní je sledování obtížnější, takže okno konverze je dostupné 7 dní po přechodu a 1 den po kliknutí.
To je docela dost, takže se nebojíme a bereme to jako samozřejmost.
To způsobilo drobné problémy. Události na úrovni kampaně se již nezobrazují kvůli starému oknu konverzí. Chcete-li to získat zpět, doporučujeme zapnout a vypnout všechny reklamní sestavy.
Podpora Facebook Analytics končí
30. června 2021 je poslední den provozu tohoto nástroje. Všichni, kdo s ním neustále pracovali, byli naštvaní. A to je asi polovina člověka z 1000.
Bylo vhodné zobrazit cesty a kohortovou analýzu s pohodlným rozdělením podle kampaní, sad reklam a reklam. Ale přiznejme si to, pokud provádíme analýzu projektu, je to prostřednictvím služeb třetích stran. Ztráta tedy není velká.
Přišli jsme o něj kvůli omezením jeho funkčnosti. Nyní nevidíme věk, pohlaví atd. Proto bylo rozhodnuto ji opustit. Myslím, že časem 100% vymyslí něco jiného a bude to mnohem lepší.
Reklamní sestavy se zastaví
Pokud provedete změny v seznamu agregovaných událostí a změníte pořadí nebo smažete událost, pro kterou probíhá optimalizace, reklamní sestavy se zastaví. Lze je vrátit k životu pouze do 72 hodin a prostřednictvím Duplikace.
Pokud tam chceme provozovat reklamu s optimalizací akcí, tak ano. Myslel jsem, že by se to dalo nějak obejít, ale ne. Jediná možnost je, když s námi služba sdílí přístup ke všemu, a to je nereálné.
Tady je největší nepříjemnost. Dříve jsem si pro sebe vytvořil kvíz na doméně služby. Spustili jste reklamu s optimalizací pro potenciální zákazníky a čekáte na výsledky. Nyní je potřeba koupit doménu a hosting → potvrdit → doplatit za to. Není pěkné. Ale berme taková přistání vážněji, protože vytvořit je a přivést na ně provoz už není tak snadné.
Konverzní API
Alespoň někdo si vzpomněl, že to kvůli problémům s pixelem vůbec existuje. A nabízí se otázka: je nutné se tím trápit?
Jednou z objektivních výhod je zde okamžitý přenos událostí do kanceláře. Ale pro mě se přenášejí tak rychle. Nikdy jsem neviděl, že by to skutečně ovlivnilo přesnost výsledků. Mnohem náročnější na realizaci.
Takže abych byl upřímný, nevidím v tom moc smysl. Alespoň v blízké budoucnosti.
Výsledky
Nebudou žádní neviditelní uživatelé iOS. Budeme moci sledovat všechny jejich události.
Ano, změny na facebooku kvůli ios 14 nejsou příjemné. Ale myslím si, že dříve nebo později by se trh s online reklamou potýkal s těmito problémy. Android to s největší pravděpodobností nebude implementovat, protože to pro ně není zvlášť výhodné.
Domény je potřeba potvrdit, ale důvěra bude vyšší a bude menší šance na zablokování.
Nejdůležitější věcí, kterou jsem chtěl říci, je nevzdávat se víry v dobré výsledky prostřednictvím optimalizace pro hodnotné události. Pořád to funguje dobře.
Video nechávám, jak jsem slíbil. Děkuji za přečtení a přeji hodně štěstí 😉
PS Nezapomeňte se podívat na můj nový bezplatný minikurz „Targetologist on Instagram“. Bez mazaného zamlčování témat a slibů odhalit podrobněji v plném kurzu. To je právě ÚVODNÍ, ALE SPRÁVNÝ KURZ PŘI VSTUPU DO PROFESE A ZÁKLADNÍCH DOVEDNOSTÍ, kde vkládám své 5leté zkušenosti v profesi.
Autor tohoto webu. Vedoucí cílového týmu LJT, mluvčí školení. Spolupracuji s online školami na reklamních účtech VK a Yandex Direct s rozpočty od 1 milionu měsíčně. Zkušenosti v této věci sbírám více než 7 let.