Obsah
Jak si vybrat servisní středisko Apple
Kritéria pro výběr servisního střediska pro opravy zařízení Apple
Produkty Apple těší zákazníky svou nesrovnatelnou kvalitou již řadu let. Každý však také ví, jak drahé je jít na opravu do oficiálního obchodu Apple. Lidé se proto nejčastěji obracejí na služby běžných neoficiálních opraváren. Jak si ale vybrat to nejkvalitnější centrum, kde provedete diagnostiku s maximálním přínosem a poté své zařízení opravíte?
Všechno je velmi jednoduché – stačí přejít na web service-king.ru a přihlásit se k opravám. Při kontaktování takových center byste se neměli obávat o bezpečnost svého zařízení. Renomovaná střediska oprav zařízení Apple mají na rozdíl od bezohledných konkurentů nesporné výhody.
Výhody specializovaného servisního střediska
- Spolupráce s oficiálními dodavateli. Mnoho služeb, které se snaží ušetřit na kvalitě, kupuje levné čínské výrobky, které nebudou dlouho fungovat. Spolehlivé servisní středisko nakupuje pouze oficiální vybavení, takže zařízení bude po opravě sloužit důstojně mnoho let. Rovněž na všechny služby a komponenty je poskytována záruka po dobu 12 měsíců.
- Dostupné ceny. Například cena opravy pro nejnovější iPhone 11 Pro Max začíná na 800 rublech. Každý majitel zařízení Apple si tak bude moci dovolit levné opravy.
- Účinnost. Málokdo chce strávit několik dní bez telefonu, a tak centrum provádí všechny potřebné opravy co nejrychleji – minimální doba opravy je pouhých 30 minut. Této rychlosti je dosaženo dostupností všech nezbytných oficiálních komponent na skladě.
- Pohodlné podmínky pro čekání na vaše zařízení. Sedět na židli bez něčeho na práci a čekat na své zařízení je extrémně nudné a časově náročné. Mnoho center proto poskytuje počítač s Wi-Fi a také šálek lahodné kávy zcela zdarma.
- Otevřenost. Velmi důležitým kritériem každého dobrého servisního centra je otevřenost. Vždyť jen skutečně kvalitní služby jsou připraveny ukázat proces diagnostiky a opravy vadného zařízení.
- Dostupnost – nefunkční zařízení lze odeslat přímo do servisního střediska. Tímto způsobem nebudete muset ztrácet čas a peníze na cestování. Je možné si také objednat opraváře, který přijede až k vám domů. Technik přijede, diagnostikuje a provede opravy v době, která je pro klienta nejvhodnější.
Důvěryhodné servisní středisko vždy poskytuje své služby maximálně otevřeně a požaduje za ně mimořádně rozumné peníze.
- Je čas, aby dovnitř šel plyn
Jak si vybrat službu Apple: doporučení
Navzdory skutečnosti, že moderní technologie Apple je považována za velmi spolehlivou, nejsou vyloučeny poruchy. Nejčastěji vznikají vinou majitele nebo v důsledku selhání dílů. Chcete-li problém vyřešit co nejrychleji a nejefektivněji, musíte pečlivě vybrat servisní středisko.
10 tipů, jak si vybrat službu Apple
Pokud si potřebujete vybrat servisní středisko Apple, mějte na paměti tato důležitá doporučení.
- Nejprve byste měli shromáždit mnoho informací o servisním středisku. Nezapomeňte zkontrolovat fyzickou a právní adresu a webové stránky.
- Servisní středisko by mělo pracovat konkrétně s vaším modelem gadgetu. Pokud se vám iPhone porouchá, doporučujeme kontaktovat specializovaný servis.
- Pokud bude vybavení zasláno poštou, nejprve najděte požadované místo v Google Maps. Poté přibližujte a oddalujte oblast, abyste viděli, zda servisní středisko skutečně existuje.
- Nezapomeňte si přečíst recenze a komentáře zákazníků servisního centra. Na oficiálních stránkách služeb je pod negativními recenzemi vždy odpověď od specialisty. Věnujte pozornost tomu, jak rychle manažeři reagují a jak smysluplné jsou jejich odpovědi.
- Pomocí Whols zkontrolujte doménu vámi vybrané společnosti. Tímto způsobem můžete pochopit, jak dlouho existuje.
- Ověřte si, zda má podnikatel právo poskytovat seznam poskytovaných služeb. To lze provést nahlédnutím do registru registrovaných fyzických osob podnikatelů.
- Je dobré, když má centrum vlastní sklad náhradních dílů. Odpadne tak dlouhé čekání na dodávky požadovaného dílu.
- Bezplatná diagnostická služba je povinná pro jakoukoli službu. Pokud je klient povinen za tuto službu platit, je třeba myslet na kvalitu práce.
- Dobrá služba přijímá miniaplikace s rozpisy jakékoli úrovně složitosti.
- Musíte vyhledat specialistu s úzkým profilem. Tím je zaručena vyšší kvalita provedené práce.
Známky dobré služby
První dojem z dílny vzniká při vstupu do areálu. V dobrém servisním středisku je prostorný a pohodlný. Musí existovat speciální zaměstnanec, který přijme gadget k opravě. Zkontrolujte, zda na provedenou práci existuje záruka.
Klient by se měl seznámit s informacemi o společnosti a spolehlivostí jejího oprávnění. Výhodné podmínky spolupráce, přijatelné ceny náhradních dílů, provozní rychlost práce – to vše vás může naklonit k té či oné službě.
- Tiskové zprávyJak vybrat kov pro stavbu: tipy a triky
- Tiskové zprávyDůležitá doporučení při stavbě sauny
- Tiskové zprávy Tipy pro udržení telefonu v dobrém stavu
- Tiskové zprávyNa co si dát pozor při výběru akumulátorového šroubováku – doporučení odborníků
- Tiskové zprávy Servisní centra Apple