Obsah
- 1 Jak připojit apple yfeiybr r ntktajye
- 2 Připojení AirPods k iPhone: nevidí, nepřipojuje se, jedno sluchátko nefunguje
- 3 První připojení AirPods
- 4 Co dělat, když se AirPods nepřipojí k iPhone?
- 5 Jak odpojit AirPods od iPhone?
- 6 Krok 1 – v nastavení odeberte sluchátka
- 7 Krok 2 – obnovení továrního nastavení
- 8 doplňující informace
- 9 Nepřipojí se automaticky
- 10 Chyba „Připojení se nezdařilo“.
- 11 Chyba „Není to vaše AirPods“
- 12 Jedno sluchátko nefunguje
- 13 Závěry
- 14 Jak připojit bezdrátová sluchátka k telefonu
- 15 Pokyny krok za krokem pro připojení bezdrátových sluchátek pro Android
- 16 Pokyny krok za krokem pro iPhone
- 17 Jsou AirPods kompatibilní se smartphonem Android?
- 18 Oblíbené otázky a odpovědi
Jak připojit apple yfeiybr r ntktajye
Připojení AirPods k iPhone: nevidí, nepřipojuje se, jedno sluchátko nefunguje
Sluchátka AirPods se k iPhonu připojují jednoduše, rychle a ve většině případů bez problémů. Během několika let používání se nemusely několikrát automaticky připojit nebo jsem je musel v telefonu smazat a znovu připojit. Celkově se jedná o velmi cool a kvalitní sluchátka, která perfektně spolupracují s iPhonem, další výbavou Apple a dokonce i se zařízeními jiných výrobců.
V tomto článku vám ukážu, jak připojit AirPods k vašemu iPhonu a jak vyřešit případné problémy s připojením. Když iPhone nevidí Airpody nebo je vidí, ale nepřipojí se. Podívejme se také na situaci, kdy jedno sluchátko přestane fungovat. To se nestává často, ale stává se to. Setkal jsem se s tím u své první generace AirPods. Pokyny budou relevantní pro všechny verze, včetně AirPods Pro.
První připojení AirPods
Proces připojení nových sluchátek (poprvé) nebo po vyjmutí sluchátek na iPhone. Stačí váš iPhone odemknout, otevřít pouzdro se sluchátky (indikátor na pouzdru by měl blikat bíle, pokud tomu tak není, stiskněte a na pár sekund podržte tlačítko na pouzdru). Poté se na obrazovce iPhonu objeví zpráva s žádostí o připojení AirPods. Stačí kliknout na tlačítko „Připojit“.
Indikátor na pouzdře se rozsvítí zeleně a na iPhonu se zobrazí informace o připojených sluchátkách (úroveň nabití sluchátek a pouzdra).
Klikněte na „Dokončit“ a můžeme použít sluchátka. V budoucnu se k iPhonu připojí automaticky, když je vyjmete z pouzdra a vložíte do uší.
Co dělat, když se AirPods nepřipojí k iPhone?
Stává se, že iPhone AirPods vůbec nevidí, nebo se po spárování automaticky nepřipojí. Někdy dochází k chybám při připojování. Například „Připojení se nezdařilo“ nebo „Toto nejsou vaše AirPods“.
- Odeberte sluchátka ze seznamu připojených zařízení Bluetooth na iPhone (zapomeňte zařízení).
- Resetujte svá AirPods a znovu je spárujte.
Dokonce bych řekl, že toto jsou jediná řešení, pomocí kterých můžete zkusit opravit různé problémy s Airpody.
Jak odpojit AirPods od iPhone?
Podívejme se blíže na to, jak odstranit AirPods na iPhone a jak je resetovat (zcela je odpojit od telefonu). Připomínám, že toto je hlavní a vlastně jediné řešení. Neexistují žádná skrytá nastavení nebo záludná řešení. Toto je Apple, vše je tak jednoduché, jak je to jen možné. A pokud tato řešení nepomohou, pak s největší pravděpodobností došlo k selhání hardwaru.
Krok 1 – v nastavení odeberte sluchátka
Otevřete nastavení a přejděte do sekce „Bluetooth“. lis (I) naproti sluchátkům AirPods. Poté klikněte na „Zapomenout toto zařízení“ a potvrďte svou akci.
Krok 2 – obnovení továrního nastavení
Musíme resetovat AirPods. Stejně jako u první verze a na AirPods 2 a AirPods Pro se tento postup provádí stejným způsobem.
- Vložte obě sluchátka do pouzdra.
- Otevřete pouzdro, stiskněte a podržte tlačítko asi 15 sekund.
- Když se indikátor na pouzdře rozsvítí 4krát oranžově, nastavení se resetuje. Tlačítko lze uvolnit.
Poté můžete zkusit sluchátka znovu připojit, jak jsem ukázal na začátku tohoto článku.
doplňující informace
Pokud se sluchátka po odpojení od telefonu a resetování nastavení stále nepřipojují nebo je iPhone nevidí, musíte zkontrolovat následující:
- Jsou AirPods nabité?
- Restartujte iPhone.
- Nainstalujte aktualizace softwaru.
- Zkontrolujte, zda je na iPhonu zapnuto Bluetooth.
- Povolit/zakázat režim Letadlo
- Otestujte sluchátka s jiným telefonem nebo tabletem (iPad).
- Ujistěte se, že máte originální AirPods. V současné době existuje mnoho padělků, které je velmi obtížné rozlišit.
Podívejme se na konkrétní problémy a chyby podrobněji.
Nepřipojí se automaticky
Spárovali jste sluchátka s iPhonem, ale když otevřete pouzdro, sluchátka vyndáte a vložíte do uší, nepřipojí se. Nejprve se musíte ujistit, že jsou sluchátka nabitá. Dále zkuste vypnout a zapnout Bluetooth na vašem iPhone. Restartujte telefon.
Pokud to nepomůže, proveďte reset, zapomeňte sluchátka v nastavení a zkuste spárování znovu (podrobně jsem ukázal, jak to udělat výše v článku).
Chyba „Připojení se nezdařilo“.
Tato chyba vypadá takto:
Chyba „Není to vaše AirPods“
Otevřeme pouzdro se sluchátky, přivedeme je k telefonu a objeví se chyba „Not your AirPods“ – „Sluchátka AirPods nejsou připojena k tomuto iPhonu.“
Tato zpráva se obvykle objeví, když se pokoušíme připojit Airpody, které jsou propojeny s jiným iPhonem. Nebo byly propojeny s vaším iPhonem, ale vy jste je v nastavení smazali a sluchátka neresetovali. Tento problém je vyřešen resetováním sluchátek. Podrobný návod je výše v článku.
Jedno sluchátko nefunguje
To se u Airpodů často nestává. A pokud se to stane, je to pravděpodobně způsobeno poruchou jednoho ze sluchátek. Velmi se bojí vlhkosti, a to může být důvodem selhání jednoho ze sluchátek.
Moje první AirPods, která vydržela asi dva a půl roku, nakonec požádala o vyřazení. Levé sluchátko se začalo spojovat se závadami. Někdy se to vůbec nespojilo. A začalo to velmi rychle vybuchovat. Připojíte je – oba jsou nabité na 100 %. Vložil jsem si je do uší, po pár minutách to bylo na levém sluchátku 70% (vždy jiné) a na pravém více než 90%. Stejně rychle se začali nabíjet. Protože resetování nastavení, připojení k jinému telefonu atd. nepřineslo žádné výsledky, dospěl jsem k závěru, že baterie skončila. V tomto případě z nějakého důvodu více utrpělo levé sluchátko. Vzhledem k tomu, že baterii v nich nelze nijak vyměnit (nejsou skládací) a nemá smysl kupovat dvoje sluchátka (cena je skoro jako nová sluchátka), koupil jsem si nová AirPods 2.
Pokud selhalo jedno sluchátko a nepomohlo resetování nastavení a problém přetrvává i při připojení k jiným zařízením, může mít smysl koupit si jedno sluchátko. Pouze pokud vaše AirPods nejsou příliš staré. Jinak se jedno sluchátko vybije rychleji.
Také jsem viděl informaci o problému, kdy se u jednoho ze sluchátek objevil červený vykřičník. Zdá se, že se to děje při nabíjení. Sám jsem se s tímto problémem nesetkal. Ve vyskakovacím okně, kde se na iPhonu objevují informace o úrovni nabití každého sluchátka a nabíjecího pouzdra, vypadá tento problém takto:
Pokud máte přesně tento problém, napište do komentářů. Popište podrobně, jak a kdy k tomu dojde. Možná se vám podařilo tento problém nějak vyřešit.
Závěry
Jak ukazuje praxe, pokud se vyskytnou nějaké problémy s AirPods a nemůžete se jich zbavit resetováním nastavení a opětovným připojením, jedná se s největší pravděpodobností o selhání hardwaru. Nezapomeňte sluchátka vyzkoušet s jinými zařízeními. Abyste se ujistili, že důvod je na straně sluchátek. No, pak pouze do servisního střediska, protože je nepravděpodobné, že je můžete opravit sami.
Apple iPhone / iPad
Jak připojit bezdrátová sluchátka k telefonu
Bezdrátová sluchátka jsou jedním z nejpohodlnějších vynálezů 21. století, který vyřešil problém s neustále se zamotávajícími tkaničkami v kapse nebo batohu. Kdo chce být v dnešní době neustále v kontaktu, na cestách nebo při sportu poslouchat hudbu a audioknihy, vybere si z široké nabídky Bluetooth headsetů. A bez ohledu na to, jaký druh zařízení jste si zakoupili, připojení bezdrátových sluchátek k telefonu není obtížné, výrobci se snažili tento proces provést co nejintuitivněji. Ale pro začátečníka mohou být potíže zastrašující a dokonce se mohou zdát jako známky zhroucení. Řekneme vám, jak připojit bezdrátová sluchátka k chytrému telefonu se systémem Android nebo iPhone, a představíme vám podrobné pokyny vysvětlující všechny technické potíže.
Pokyny krok za krokem pro připojení bezdrátových sluchátek pro Android
Takže jste si koupili zbrusu nová Bluetooth sluchátka a nemůžete se dočkat, až je vyzkoušíte. Neměli byste ale spěchat: pokud s jejich připojením k telefonu spěcháte po vyjmutí z obalu, je vysoká pravděpodobnost, že narazíte na první chybu: sluchátka nemusí být nabitá, pak se rychle vypnou, telefon je neuvidí nebo se vůbec nezapnou. Proto pravidlo jedna: nabijte zařízení. Jakmile se indikátor nabíjení trvale rozsvítí, můžete sluchátka vypnout. Poté na telefonu zapněte Bluetooth. To lze provést v nastavení nebo ve vyskakovacím horním panelu dlouhým stisknutím ikony se stylizovaným písmenem B.
Po zapnutí „modrého zubu“ na telefonu aktivujte sluchátka. Chcete-li to provést, stiskněte tlačítko napájení a poté dlouze stiskněte tlačítko aktivace Bluetooth. Indikátor, pokud je přítomen, by měl blikat. Na telefonu v příslušné sekci vyberte možnost – Vyhledat zařízení. Po nějaké době vás smartphone vyzve k výběru jednoho z nalezených gadgetů. Nejčastěji svá sluchátka poznáte podle názvu. Pokud jste si zakoupili čínské zařízení, název může být dlouhý a nejasný. Stačí zařízení vypnout a podívat se, co z obrazovky zmizí.
Jakmile najdete svá sluchátka, klikněte přímo na ně – budete vyzváni k jejich připojení ke smartphonu. Souhlasit. Vybrané zařízení by se mělo objevit v horním seznamu navázaných připojení. Vedle toho bude uvedeno „Připojeno“. Ve většině případů se na stejném řádku zobrazí stav nabití sluchátek.
Pokud máte sluchátka v pouzdře, mějte na paměti: po zapnutí sítě na zařízení je lepší otevřít kryt a počkat, až se objeví indikátor připravenosti.
Pokyny krok za krokem pro iPhone
Připojení Apple gadgets ke sluchátkům se příliš neliší. Nejprve je zapněte a poté v nastavení telefonu zapněte Bluetooth. Poté vyberte své zařízení ze seznamu nalezených zařízení a povolte připojení.
Nejčastěji se společně s iPhonem používají AirPods, které umožňují používat Siri na dálku. V takovém případě se nejprve ujistěte, že je software vašeho smartphonu dostatečně nový. Například verze Pro gadget bude fungovat pouze s iOS vyšším než verze 13.2, 2. generace se připojí výhradně se zařízeními se systémem iOS 12.2 a vyšším.
Další sled akcí je podobný. Zapněte na telefonu Bluetooth, umístěte pouzdro se sluchátky vedle smartphonu a otevřete jej. Na obrazovce se objeví animace, klikněte na „Připojit“. Pokud máte verzi Pro, zobrazí se další pokyny. S 1. a 2. generací je vše jednodušší. Pokud není Siri nakonfigurována, po připojení vás k tomu telefon vyzve.
Jsou AirPods kompatibilní se smartphonem Android?
Po připojení k chytrému telefonu se systémem Android se AirPods nebudou lišit od běžných bezdrátových sluchátek. Pokud máte v telefonu Bluetooth, klidně si tato sluchátka připojte. Pro větší pohodlí ale možná budete potřebovat různé aplikace. Například AirBattery nebo Asistant Trigger pomohou určit, zda jste si do ucha vložili sluchátka, aby se automaticky spustilo vysílání zvuku. Program také dokáže určit náboj pouzdra a samotných „uší“.
Následující funkce nebudou uživateli dostupné:
- Sýrie;
- přerušení zvukového záznamu po sejmutí sluchátka z ucha;
- Není možné kontrolovat nabíjení a řídit spotřebu energie smartphonu.
Připojení AirPods k telefonu Android je snadné. Zapněte také Bluetooth na telefonu a poté otevřete víko nabíjecího pouzdra. Stiskněte tlačítko na zadní straně a počkejte, dokud indikátor nabití nezačne blikat bíle. Sluchátka se objeví v seznamu dostupných zařízení, připojte se k nim.
Oblíbené otázky a odpovědi
I když je připojení bezdrátových sluchátek k telefonu jednoduchý úkol, mohou se během toho vyskytnout určité komplikace.
Proč nemusí být navázáno spojení
Například uděláte vše podle pravidel, zařízení se objeví v seznamu dostupných pro připojení přes Bluetooth, ale k připojení nedojde. Nebo se váš gadget v tomto seznamu vůbec nezobrazí. Může to mít několik důvodů: 1. Pokud jste zapnuli sluchátka, ale nezobrazují se v seznamu, zkuste na nich znovu stisknout tlačítko připojení. Pokud to nepomůže, vypněte gadget a znovu jej zapněte. Poté zkuste vypnout Bluetooth na telefonu a znovu jej zapnout a ručně vyhledat zařízení v okolí. Snažte se také sluchátka umístit co nejblíže k telefonu, zvláště při prvním připojení. 2. Pokud jsou sluchátka v seznamu, ale spárování neproběhne, zkontrolujte: mohou být již připojena k jinému zařízení v okolí. Pokud jste již připojeni k jinému smartphonu, tabletu, počítači nebo televizoru, nebudete moci provést druhé připojení. Musíte najít toto zařízení a vypnout na něm Bluetooth, pak se spojení přeruší a můžete se připojit k jinému gadgetu. Pokud nevíte, co je to za zařízení, jednoduše sluchátka vypněte, umístěte je přímo k telefonu s aktivní sítí a teprve poté stiskněte vypínač. V tomto případě se gadget připojí k zařízení, které je blíže. 3. Problémy mohou být způsobeny rušením z jiných bezdrátových zařízení. Dejte je pryč a zkuste to znovu. 4. Pokud připojení zařízení trvá příliš dlouho, ale bez výsledku, klikněte na jeho název v seznamu a vyberte „Zrušit párování“ nebo „Přerušit připojení“. Poté restartujte smartphone a zkuste vše znovu.
Co dělat, když je připojeno pouze jedno sluchátko
Jedno sluchátko AirPods nefunguje. 1. Zkuste resetovat sluchátka AirPods. Chcete-li to provést, v Nastavení najděte možnost Bluetooth, v seznamu dostupných zařízení klikněte na písmeno i vedle názvu sluchátek a vyberte „Zapomenout toto zařízení“. Poté sluchátka nejprve na minutu vložte do uzavřeného pouzdra. Poté nejprve otevřete pouzdro, počkejte, až se objeví bílý indikátor, umístěte zařízení s otevřeným krytem vedle smartphonu a stiskněte tlačítko pro připojení na obrazovce iPhone. 2. Problém může být ve starém firmwaru. Zkuste aktualizovat na nejnovější verzi. V Nastavení můžete zkontrolovat, který z nich máte. Chcete-li to provést, musíte postupně vybrat: Základní – O tomto zařízení – Název sluchátek. 3. Zkontrolujte vyvážení hlasitosti na vašem zařízení v nastavení zvuku. Možná se posuvník přesunul doleva nebo doprava a zvuk jednoduše nepřichází do jednoho ze sluchátek. 4. Pokud jsou zařízení připojena, ale nevychází žádný zvuk, vyčistěte sluchátka. K tomu je lepší použít mikrovlákno a vatové tampony. 5. Zkuste připojit sluchátka k jinému iPhonu a pokud problém přetrvává, kontaktujte servisní středisko. Možná selhala baterie ve sluchátkách nebo byl poškozen vnitřní vodič. Bylo připojeno pouze jedno sluchátko jakékoli značky. 1. Zkuste se znovu připojit tak, že nejprve odeberete zařízení. 2. Vyčistěte sluchátka. 3. Zkuste je připojit k jinému gadgetu, abyste zjistili, které zařízení způsobuje problém. 4. Pokud je problém s telefonem, aktualizujte firmware nebo proveďte obnovení továrního nastavení.
Po aktualizaci telefonu žádný zvuk
1. První věc, kterou můžete udělat, je zkontrolovat, jaká nastavení jsou nastavena pro vaše zařízení v telefonu. Chcete-li to provést, klikněte na ikonu informací vedle názvu zařízení v seznamu dostupných zařízení a zkontrolujte, zda jsou aktivní profily „pro konverzaci“ a „pro hudbu“. 2. Restartujte sluchátka a smartphone. Zkontrolujte úroveň nabití vašich zařízení. Pokud je slyšet zvuk, ale zmizí a je přerušovaný, zkuste zkontrolovat činnost zařízení na jiném místě. Příčinou problému může být silné elektromagnetické záření. 3. Pokud vše ostatní selže, vraťte se zpět ke starému firmwaru nebo resetujte telefon do továrního nastavení – to pomůže, pokud zvuk zmizí po instalaci některých nespolehlivých aplikací. 4. Pokud je problém mechanický: baterie je vadná, deska sluchátek je poškozená, například kvůli vniknutí vody, musíte kontaktovat servisní středisko.