Obsah
Jak přidat vyloučení mobilních aplikací Apple do AdWords
Jak vyloučit provoz z mobilních aplikací v Google AdWords
Kdy jste se naposledy podívali na umístění návštěvnosti v reklamní síti? Pokud si nepamatujete, znamená to, že to bylo příliš dlouho. Značná část vašeho rozpočtu může být promrhána na kliknutí od dětí hrajících mobilní hry na svých iPhonech. Vidím, že se to děje pořád. Postupujte podle níže uvedených pokynů, jak zkontrolovat účet AdWords a jak úplně deaktivovat provoz z mobilních aplikací.
Kontrola umístění v reklamní síti AdWords
Přejděte do kampaně v reklamní síti v AdWords. Vyberte kartu Reklamní síť a poté klikněte na kartu Umístění.
Seřaďte podle „ceny“ a podívejte se na umístění. Možná vás překvapí, že uvidíte takové hry jako Flappy Bird, Splashy Fish atd. S největší pravděpodobností tato kliknutí nebudou konvertovat ve vašem výklenku. Můžete se však podívat na své údaje za posledních 6 měsíců a údaje o konverzích a zjistit, zda skutečně nedochází ke konverzi.
Vidíte, že část vašeho rozpočtu plýtvá na mobilní aplikace? Po pečlivém prozkoumání vaší historie konverzí by moje rada byla vyloučit provoz z mobilních aplikací. To zahrnuje obchod iOS a obchod Google Play.
Vyloučit provoz z mobilních aplikací v Google AdWords
Krok 1
Prvním krokem je procházení vaší sdílené knihovny. To usnadňuje pozdější přidání vyloučení do všech vašich kampaní. Nebo to můžete udělat jednoduše pomocí AdWords Editoru.
Krok 2
Poté klikněte na možnost Zobrazit v části Vyloučení umístění kampaně.
Krok 3
Kliknutím na „+ Seznam“ přidáte nový seznam vyloučení.
Krok 4
Poté vyberte název seznamu. V mém příkladu jsem to pojmenoval „Mobilní aplikace“ a do pole umístění jsem pak zadal následující: adsenseformobileapps.com
Krok 5
Nyní jsme vytvořili seznam vyloučení, musíme jej přidat do vaší kampaně v reklamní síti. Na předchozí obrazovce umístění se tedy posuňte úplně dolů a klikněte na „+ Vyloučení“.
Krok 6
Z rozbalovací nabídky Přidat vyloučení kampaně vyberte možnost Umístění.
Krok 7
Nyní přidejte název svého seznamu vyloučení a stiskněte Zavřít.
Nyní jste ze své kampaně AdWords vyloučili návštěvnost z mobilních aplikací. Nezapomeňte přidat seznam vyloučení do ostatních kampaní v reklamní síti. Neváhejte se vyjádřit níže, pokud máte čím přispět!