Obsah
- 1 Jak funguje Apple Wallet?
- 2 Výhody používání Apple Wallet, o kterých jste nevěděli
- 3 Za prvé, letadla
- 4 Vlakem je to pohodlnější
- 5 Ubytujte se v apartmá
- 6 Žádné fronty v kině a restauraci
- 7 Nové slovo v podnikání
- 8 Vytvořte si svůj vlastní zen
- 9 O zenu
- 10 Populární témata v zenu
- 11 4,5M
- 12 Přes 10 milionů
- 13 Přes 20 milionů
- 14 Přes 7 milionů
- 15 Přes 6,6 milionů
- 16 12M
- 17 4M
- 18 9M
- 19 Jak vytvořit kanál
Jak funguje Apple Wallet?
Výhody používání Apple Wallet, o kterých jste nevěděli
Mnoho majitelů iPhonů používá aplikaci Wallet na svých chytrých telefonech každý den, ačkoli si to často neuvědomují. Koneckonců, v první řadě je tento program spuštěn pro aktivaci platby pomocí Apple Pay a od doby, kdy byl platební systém zpřístupněn, si s ním propojily své karty miliony uživatelů. Možnosti Apple Wallet však sahají daleko za hranice placení za nákupy v obchodě.
Za prvé, letadla
Nyní vám většina leteckých společností, ať už je to Aeroflot nebo S7, umožňuje nastoupit na let pomocí karty elektronické peněženky. Nahrazuje plnohodnotnou letenku: na mnoha letištích po celém světě umožňuje naskenováním karty nastoupit do letadla (po kterém se otevře speciální turniket). Letecké společnosti zpravidla poskytují možnost odeslat kartu do Wallet ihned po online odbavení na let.
Vlakem je to pohodlnější
Ano, s pozemní dopravou je to úplně stejné. Stačí využít službu (aplikaci) jako Tutu.ru nebo TicketNow, kde si můžete koupit jízdenku na vlak, uložit ji ve formě karty Wallet a ve většině případů ji použít k nástupu do vagónu, když průvodčí „přečte“ kód z karty speciálním skenerem. U dálkových vlaků mohou občas nastat problémy (někteří průvodčí při slově „elektronická registrace“ stále koulí očima), ale ve stejném „Sapsanu“ nebo „Lastochce“ je systém odladěn na solidních pět. Letenku Aeroexpress si můžete také stáhnout do Peněženky po jejím zakoupení ve stejnojmenné aplikaci.
Ubytujte se v apartmá
Při přihlášení do hotelu je většinou potřeba vytisknout potvrzení a ukázat ho na recepci při příjezdu – obecně to není nejpohodlnější začátek dovolené. Pokud si ale rezervační kartu uložíte do Apple Wallet předem, můžete se omezit na její ukazování ve velkých hotelech, což několikrát zkrátilo čas strávený registrací hosta. Uložení rezervace ve formě karty Peněženky podporují všechny hlavní hotelové rezervační služby – Booking.com, Ostrovok.ru a další.
Žádné fronty v kině a restauraci
To naši čtenáři využívají asi nejčastěji, protože podle statistik více než 30 % vstupenek zakoupených online končí v Peněžence. Ale pro každý případ připomeňme těm, kteří ještě přijdou 40 minut před začátkem představení, aby si vystáli frontu na vstupenky. Ukládání lístků do kina ve formě karty Wallet je nyní podporováno všemi systémy lístků, jmenovitě Rambler, Parter, Tickets, Yandex.Kassa, Kinopoisk a Kinokhod. Po zakoupení aplikace si sami vygenerují lístky do kina ve formě karty Wallet a čárového kódu, a i když jste si koupili 4-5 vstupenek na společnost, stále existuje jedna karta, což je velmi výhodné. U vchodu do sálů v kinech jsou nyní instalovány speciální stroje, které naskenují QR kód na kartě a pustí vás do představení.
Podobně to funguje s restauracemi. Zarezervovali jsme online, uložili kartu do Peněženky a ukázali ji hostitelce u vchodu. A můžete si vychutnat večeři!
Netřeba dodávat, že možnosti Apple Wallet se neomezují pouze na toto. Karty lze například použít k uložení pojistek od Tinkoff Insurance, VTB Insurance, AlfaStrakhovanie, Ingosstrakh (užitečné při cestách do zahraničí) a také pro takové oblasti, jako jsou věrnostní karty.
Nové slovo v podnikání
Nyní mnoho společností prodává věrnostní karty v Apple Wallet, a to i samostatně, ale často jsou takové karty k ničemu: obsahují málo informací, nelze je aktualizovat, protože neexistuje žádná integrace s interními obchodními systémy, a nemají push oznámení ani zpětnou vazbu. Proto existují speciální služby elektronických karet, které poskytují komplexní řešení automatizace podnikání. Jednou z nich je OSMICards, služba, která od roku 2012 provozuje Wallet pro iOS a WalletUnion pro Android a pomáhá firmám a uživatelům maximálně využít všech výhod této technologie.
Klienti TSUM již například ocenili pohodlí věrnostních karet nákupních center v AppleWallet, které byly vyvinuty ve spolupráci s OSMICards. Velmi pohodlná je například možnost ovládat svůj bonusový účet a stav karty a také dostávat push notifikace o nadcházejících akcích a výprodejích přímo v Wallet, aniž byste museli do svého iPhonu načítat jinou aplikaci. Kromě toho, protože karty pracují s geolokací uživatele, Wallet upozorní na prodej bot u stejného Hugo Boss, pokud je majitel věrnostní karty poblíž obchodu.
Firmy mohou svým zákazníkům dávat elektronické certifikáty v AppleWallet, což výrazně zjednodušuje jejich distribuci. Nezapomeňte na pokročilou zpětnou vazbu – Peněženku můžete použít ke komunikaci s obchodem a vyjádřit svůj názor na službu.
Z pohledu marketérů jsou výhody používání technologie AppleWallett mnohem větší. V první řadě není potřeba vyčleňovat velké rozpočty na SMS notifikace, emailové kampaně a zaměstnance call centra. Služba vám umožňuje komunikovat se zákazníky pomocí push notifikací a geografického cílení: to vše lze spravovat ve vašem Osobním účtu, kde společnost vytváří elektronické zákaznické karty, nebo přímo z obchodního systému (1C, ManzanaLoyalty, 1C-Bitrix, LuxeRetail, Universoft , R-keeper, iiko a mnoho dalších). Je možné umístit až 10 aktivních geotagů, pomocí kterých je klient informován o nejbližších prodejních místech. Služba AppleWallet také umožňuje nahradit vyplňování nepohodlných papírových formulářů zákazníky v obchodě elektronickým, a tím okamžitě a bez zkreslení přijímat data do CRM systému, kontrolovat zadané telefonní číslo, šetřit čas prodejců a také odmítnout udržovat archiv papírových formulářů pro Federální antimonopolní službu.
Osobní přístup ke kupujícímu usnadňuje i sledování počtu vydaných karet a instalací, aktivity využití karet a dokonce i modelů zákaznických chytrých telefonů. Snad nejviditelnější výhodou pokročilých věrnostních karet je ale absence potřeby vyvíjet vlastní mobilní aplikaci, což znamená úsporu až milionu rublů na designu, kódování a další podpoře programu.
Obchodní síť TimeCode jasně popsala výsledek používání věrnostních karet od OSMICards: dříve vydávala plastové věrnostní karty, ale poté se rozhodla využít svou zákaznickou základnu k vydávání elektronických karet v Wallet. Poté obchodní řetězec vyzval své zákazníky, aby si nainstalovali elektronický dárkový kupón na pevnou částku.
V důsledku toho řetězec zaznamenal nebývalý skok v opakovaných prodejích a vzhledem k tomu, že prodává švýcarské hodinky, lze si představit, jak by podobné schéma fungovalo v jiných produktových kategoriích. Za prvních 14 dní akce si zákazníci do svých chytrých telefonů nainstalovali asi 10 000 elektronických kuponů, z toho asi 50 % tvořili zcela noví zákazníci a cash flow se zvýšil 3-5krát. Firmy také ocení, že na zadní stranu elektronické karty mohou umístit libovolné odkazy – například na své sociální sítě, webové stránky, internetový obchod, mobilní aplikaci a v případě potřeby provádět průzkumy umístěním tlačítek pro odpověď na zadní stranu karty. karty, což jsou odkazy.
Výhody implementace Peněženky v podnikání jsou zřejmé, a protože Apple neustále vyvíjí své služby, zákazníci budou moci brzy získat více funkcí v elektronických věrnostních kartách a další příležitosti k používání Peněženky a maloobchodníci budou mít lepší komunikační kanály s uživateli díky novým trendy v oblasti elektronických karet.
Vytvořte si svůj vlastní zen
Inspirativní trasy, neobvyklé recepty, recenze zařízení, sportovní novinky, make-up tutoriály, analýza vědeckých teorií, doporučení pro výběr auta, recenze výstav – v Zen můžete psát texty a natáčet videa na jakékoli téma! A chytré algoritmy vám vždy pomohou najít publikum, které bude mít zájem.
Připojte se ke komunitě zenových spisovatelů a uvolněte svůj tvůrčí potenciál naplno.
O zenu
31M
tolik uživatelů se denně přihlásí do Zen
100 000 +
tolik autorů sdílí své
obsah každý týden
Možnost výdělku
získat příjem ze zpeněžení
a nativní reklama
4 formáty
můžete se vyjádřit v krátkých videích,
dlouhá videa, příspěvky a dlouhé čtení
24 hodin denně
Tým podpory je připraven nepřetržitě odpovídat na vaše otázky
Populární témata v zenu
Gadgets a IT Sport Jídlo Krása a styl Cestování Věda Umění Osobní doprava
4,5M
Přesně tolik uživatelů odebírá zenové autory, kteří vytvářejí recenze zařízení, vytvářejí průvodce výběrem a používáním gadgetů, sdílejí novinky ze světa technologií a mnoho dalšího.
Přes 10 milionů
přihlaste se k odběru sportovních spisovatelů na Zenu, kteří sdílejí sportovní zprávy, užitečné tipy pro zdravý životní styl nebo zajímavosti z biografií sportovců
Přes 20 milionů
sledovat gastro kanály v zenu. Jídlo je jedním z nejoblíbenějších témat na platformě. Foodblogeři nejen sdílejí recepty na vaření, ale také recenzují kavárny a restaurace, mluví o tradicích a zvycích různých zemí
Přes 7 milionů
pravidelně hledejte stylové tipy a užitečné životní triky pro péči o sebe, sledujte tutoriály líčení a seznamte se s nejnovějšími módními trendy od zenových autorů
Přes 6,6 milionů
přihlášeni k odběru cestovatelských kanálů v zenu, které sdílejí recenze atrakcí, jejich dojmy, doporučení pro výběr tras a další inspirativní cestovatelský obsah
12M
studijní obsah v zenu od odborníků, kteří mluví o fascinujících vědeckých teoriích a objevech, inovativních technologiích a úžasných experimentech
4M
mají zájem o recenze představení, reportáže z výstav, dozvědět se nové věci o umělcích nebo sledovat tvorbu svých oblíbených autorů v zenu
9M
neustále se zajímají o to, jak vybrat auto, skútr nebo třeba loď, zajímají se o osobní zkušenosti a životní hacky pro provozování osobní dopravy od autorů Zen
Jak vytvořit kanál
Buď sám sebou
nebo zkusit něco nového
vytvářet obsah ve svém stylu – a v jakémkoli formátu
Odbornost, kvalita, upřímnost a jedinečný styl jsou klíčem k srdci publika. My v Zen podporujeme ty nejodvážnější experimenty. K tomu máte ve svém inventáři různé formáty – namíchejte si je podle svého vkusu: krátká vertikální videa, články s ilustracemi, horizontální videa.
Spolupracovat
se Zenem
účastnit se pravidelných projektů platformy
Zen neustále podporuje komunitu autorů soutěžemi, akcemi a speciálními projekty. Můžete se jich také zúčastnit spolu s dalšími autory, získat skvělé zkušenosti a rozšířit publikum svého kanálu. Aktuální aktivity můžete sledovat na kanálu „Zen pro autory“.
Zpeněžit
obsah
připojit monetizaci nebo dělat nativní reklamu
Existují dva způsoby, jak zpeněžit kanál v Zen:
Automatická monetizace – přerozdělení výnosů ze Zen reklamy mezi autory v závislosti na zobrazení obsahu v konkrétním kanálu. Více o monetizaci naleznete zde.
Nativní reklama – budete moci přímo spolupracovat s inzerenty a přilákat velké značky, když váš kanál získá velké a loajální publikum. Další tipy k nativní integraci naleznete zde.