Obsah
Co je na mobilním tabletu Apple
Co znamená Wi-Fi + Cellular? v popisu nového ipadu se to píše
Nyní se dívám na internetový obchod pro iPad pro a ten nejdražší má wi-fi + celulární, zatímco levnější model má pouze wi-fi. jaký je rozdíl?
Hlasujte pro nejlepší odpověď
Jedna totiž funguje s internetem pouze přes Wi-Fi, zatímco druhá i přes mobilní síť, čili si ji můžete vzít i do lesa.
DivokýStudent (83) před 8 lety
Ale tuto funkci má pouze nejdražší iPad Pro? Mají modely s menší pamětí pouze Wi-Fi? špatné, pokud ano (
Prezident Barack Obama Oracle (56056) Ne, modely s menší pamětí mají také verze s mobilním internetem
Wi-Fi + Cellular je se SIM kartou.
Ale jen Wi-Fi – bez SIM karty
celulární – možnost vložit internetovou SIM kartu, se kterou můžete být pouze online (3, 4g)
vincegla VinnicaZnalec (339) před 8 lety
Nebudete moci volat SIM karty se kupují samostatně
celulární nebo širokopásmový typ služby, která vám umožní připojit váš mobilní telefon k internetu? Dozvíte se v tomto článku.
Cellular je modul pro celulární komunikaci, který vám umožňuje používat internet od mobilního operátora nebo jednoduše jde o bezdrátové širokopásmové připojení k internetu, které nabízí mnoho mobilních operátorů. Pomocí této služby může uživatel bezdrátově připojit svůj mobilní telefon nebo tablet k vysokorychlostnímu širokopásmovému internetovému signálu:
Tento komunikační systém, který se týká především služby Advance Mobile Phone Service, rozděluje oblasti zeměkoule do buněk na základě geografických principů. Účelem tohoto rozdělení je efektivně využít omezený počet frekvencí pro přenos dat. Jakékoli spojení nebo komunikační relace vyžaduje přidělení vlastní specializované frekvence a celkový počet dostupných frekvencí se rovná přibližně 1000. Aby bylo možné podporovat více než 1000 současných komunikačních relací, přidělují mobilní komunikační systémy každé buňce určitý počet frekvencí. . Dvě buňky mohou používat stejnou frekvenci pro různou komunikaci, pokud nejsou buňky vedle sebe.
Vytvořte si svůj vlastní zen
Inspirativní trasy, neobvyklé recepty, recenze zařízení, sportovní novinky, make-up tutoriály, analýza vědeckých teorií, doporučení pro výběr auta, recenze výstav – v Zen můžete psát texty a natáčet videa na jakékoli téma! A chytré algoritmy vám vždy pomohou najít publikum, které bude mít zájem.
Připojte se ke komunitě zenových spisovatelů a uvolněte svůj tvůrčí potenciál naplno.
O zenu
31M
tolik uživatelů se denně přihlásí do Zen
100 000 +
tolik autorů sdílí své
obsah každý týden
Možnost výdělku
získat příjem ze zpeněžení
a nativní reklama
4 formáty
můžete se vyjádřit v krátkých videích,
dlouhá videa, příspěvky a dlouhé čtení
24 hodin denně
Tým podpory je připraven nepřetržitě odpovídat na vaše otázky
Populární témata v zenu
Gadgets a IT Sport Jídlo Krása a styl Cestování Věda Umění Osobní doprava
4,5M
Přesně tolik uživatelů odebírá zenové autory, kteří vytvářejí recenze zařízení, vytvářejí průvodce výběrem a používáním gadgetů, sdílejí novinky ze světa technologií a mnoho dalšího.
Přes 10 milionů
přihlaste se k odběru sportovních spisovatelů na Zenu, kteří sdílejí sportovní zprávy, užitečné tipy pro zdravý životní styl nebo zajímavosti z biografií sportovců
Přes 20 milionů
sledovat gastro kanály v zenu. Jídlo je jedním z nejoblíbenějších témat na platformě. Foodblogeři nejen sdílejí recepty na vaření, ale také recenzují kavárny a restaurace, mluví o tradicích a zvycích různých zemí
Přes 7 milionů
pravidelně hledejte stylové tipy a užitečné životní triky pro péči o sebe, sledujte tutoriály líčení a seznamte se s nejnovějšími módními trendy od zenových autorů
Přes 6,6 milionů
přihlášeni k odběru cestovatelských kanálů v zenu, které sdílejí recenze atrakcí, jejich dojmy, doporučení pro výběr tras a další inspirativní cestovatelský obsah
12M
studijní obsah v zenu od odborníků, kteří mluví o fascinujících vědeckých teoriích a objevech, inovativních technologiích a úžasných experimentech
4M
mají zájem o recenze představení, reportáže z výstav, dozvědět se nové věci o umělcích nebo sledovat tvorbu svých oblíbených autorů v zenu
9M
neustále se zajímají o to, jak vybrat auto, skútr nebo třeba loď, zajímají se o osobní zkušenosti a životní hacky pro provozování osobní dopravy od autorů Zen
Jak vytvořit kanál
Buď sám sebou
nebo zkusit něco nového
vytvářet obsah ve svém stylu – a v jakémkoli formátu
Odbornost, kvalita, upřímnost a jedinečný styl jsou klíčem k srdci publika. My v Zen podporujeme ty nejodvážnější experimenty. K tomu máte ve svém inventáři různé formáty – namíchejte si je podle svého vkusu: krátká vertikální videa, články s ilustracemi, horizontální videa.
Spolupracovat
se Zenem
účastnit se pravidelných projektů platformy
Zen neustále podporuje komunitu autorů soutěžemi, akcemi a speciálními projekty. Můžete se jich také zúčastnit spolu s dalšími autory, získat skvělé zkušenosti a rozšířit publikum svého kanálu. Aktuální aktivity můžete sledovat na kanálu „Zen pro autory“.
Zpeněžit
obsah
připojit monetizaci nebo dělat nativní reklamu
Existují dva způsoby, jak zpeněžit kanál v Zen:
Automatická monetizace – přerozdělení výnosů ze Zen reklamy mezi autory v závislosti na zobrazení obsahu v konkrétním kanálu. Více o monetizaci naleznete zde.
Nativní reklama – budete moci přímo spolupracovat s inzerenty a přilákat velké značky, když váš kanál získá velké a loajální publikum. Další tipy k nativní integraci naleznete zde.