Obsah
Kde jsou animace v Apple Watch
V tomto tutoriálu použijeme funkci animace Apple Watch WKInterfaceImage . Jistě, toto není úvodní návod k vytvoření vaší první aplikace pro Apple Watch. Budu předpokládat, že víte, jak ve svém projektu vytvořit cíl Apple Watch, spustit aplikaci pro hodinky atd. Pokud ne, doporučuji vám, abyste si nejprve prohlédli tyto skvělé návody:
- Průvodce programováním Apple WatchKit
- Počáteční dojmy WatchKit
- Začínáme s WatchKit
- Sestavte si aplikaci Apple Watch pro počasí se sledováním polohy
Budeme animovat klasickou Muybridgeovu sekvenci cválajícího koně:
Vzhledem k tomu, že animace Apple Watch jsou založeny na sekvenování přes sadu obrázků, naše první kroky zde jsou vzít obrázek GIF a rozdělit jej na jednotlivé snímky a poté snímky převést na soubory PNG. Byly k tomu použity dva nástroje: online rozdělovač animovaných obrázků GIF a ImageMagick. Pokud chcete postupovat podle návodu a nechcete se obtěžovat rozdělováním animovaného GIF, převodem na PNG atd. sekvenci si můžete stáhnout zde.
Přetáhněte rozdělené obrazové soubory do hodinky Images.xcassets složku (nikoli rozšíření watchkit Images.xcassets). Všimněte si, že všechny obrázky jsou pojmenovány vzorovým rámečkem-n@2x.png kde n přírůstky od 0 do 15. Mohli jsme vypustit pomlčku z názvu souboru a měli bychom jen snímekn@2x.png, ale kvůli čitelnosti preferuji pomlčku.
V Xcode byste měli mít něco podobného následujícímu:
Nyní přejděme k Rozhraní.příběh naší aplikace pro hodinky a přetáhněte obrázek a posuvník do rozhraní. Nastavte rozměry obrázku na šířku 150 x 100 na výšku. Pro posuvník nastavte počáteční hodnotu na 0.5 a minimální a maximální hodnotu na 0 a 1. Nastav Kroky do 10 a opustit Nepřetržitý nastavení nezaškrtnuté. To nám poskytuje posuvník s rozsahem 0.0 až 1.0 v krocích po 0.1.
Připojte svůj obrázek k InterfaceController.swift jako zásuvku a pojmenujte jej horseImage . Poté připojte akce z posuvníku a pojmenujte jej posuvník Klepnuto . Všimněte si, že v nejnovější beta verzi Xcode 6.2 je chyba, která bude mít za následek okamžitou chybu Argument metody ‚IBAction‘ nemůže mít neobjektový typ ‚Float‘ . Chcete-li tuto chybu odstranit, stačí z řádku odstranit anotaci @IBaction. Vaše rozhraní by mělo vypadat takto:
Přejděte na InterfaceController! Ve své inicializační rutině InterfaceController přidejte kód pro nastavení názvu základního obrázku WKInterfaceImage . iOS rozpozná vzor pojmenování a nastaví první snímek obrázku jako frame-0@2x.png . Poté pomocí metody startAnimatingWithImagesInRange začněte animovat sekvenci obrázků.
startAnimatingWithImagesInRange přebírá tři argumenty: imageRange , Duration a repeatCount . imageRange je typu NSRange , což je o něco více než struktura pro sledování a výchozí bod a délka. Pro naše účely chceme animovat přes všechny naše obrázky, takže náš NSRange je zkonstruován pomocí NSMakeRange(0, 15), což znamená, že začíná obrázkem 0 a pokračuje přes 15 obrázků (nebo frame-14@2x.png ).
Parametr trvání určuje celkovou dobu, kterou bude trvat, než projde jedna smyčka sekvence. Pokud jste zvyklí pracovat se snímky za sekundu, bude to dáno počtem snímků ve vaší sekvenci děleným délkou trvání. Začneme s 15 snímky za sekundu, a protože máme 15 snímků, bude to trvat 1.
RepeatCount určuje, kolik smyček animace bude provedeno. Chceme, aby smyčka byla nepřetržitě, takže ji nastavíme na -1 .
Vytvořte si svůj vlastní zen
Inspirativní trasy, neobvyklé recepty, recenze zařízení, sportovní novinky, make-up tutoriály, analýza vědeckých teorií, doporučení pro výběr auta, recenze výstav – v Zen můžete psát texty a natáčet videa na jakékoli téma! A chytré algoritmy vám vždy pomohou najít publikum, které bude mít zájem.
Připojte se ke komunitě zenových spisovatelů a uvolněte svůj tvůrčí potenciál naplno.
O zenu
31M
tolik uživatelů se denně přihlásí do Zen
100 000 +
tolik autorů sdílí své
obsah každý týden
Možnost výdělku
získat příjem ze zpeněžení
a nativní reklama
4 formáty
můžete se vyjádřit v krátkých videích,
dlouhá videa, příspěvky a dlouhé čtení
24 hodin denně
Tým podpory je připraven nepřetržitě odpovídat na vaše otázky
Populární témata v zenu
Gadgets a IT Sport Jídlo Krása a styl Cestování Věda Umění Osobní doprava
4,5M
Přesně tolik uživatelů odebírá zenové autory, kteří vytvářejí recenze zařízení, vytvářejí průvodce výběrem a používáním gadgetů, sdílejí novinky ze světa technologií a mnoho dalšího.
Přes 10 milionů
přihlaste se k odběru sportovních spisovatelů na Zenu, kteří sdílejí sportovní zprávy, užitečné tipy pro zdravý životní styl nebo zajímavosti z biografií sportovců
Přes 20 milionů
sledovat gastro kanály v zenu. Jídlo je jedním z nejoblíbenějších témat na platformě. Foodblogeři nejen sdílejí recepty na vaření, ale také recenzují kavárny a restaurace, mluví o tradicích a zvycích různých zemí
Přes 7 milionů
pravidelně hledejte stylové tipy a užitečné životní triky pro péči o sebe, sledujte tutoriály líčení a seznamte se s nejnovějšími módními trendy od zenových autorů
Přes 6,6 milionů
přihlášeni k odběru cestovatelských kanálů v zenu, které sdílejí recenze atrakcí, jejich dojmy, doporučení pro výběr tras a další inspirativní cestovatelský obsah
12M
studijní obsah v zenu od odborníků, kteří mluví o fascinujících vědeckých teoriích a objevech, inovativních technologiích a úžasných experimentech
4M
mají zájem o recenze představení, reportáže z výstav, dozvědět se nové věci o umělcích nebo sledovat tvorbu svých oblíbených autorů v zenu
9M
neustále se zajímají o to, jak vybrat auto, skútr nebo třeba loď, zajímají se o osobní zkušenosti a životní hacky pro provozování osobní dopravy od autorů Zen
Jak vytvořit kanál
Buď sám sebou
nebo zkusit něco nového
vytvářet obsah ve svém stylu – a v jakémkoli formátu
Odbornost, kvalita, upřímnost a jedinečný styl jsou klíčem k srdci publika. My v Zen podporujeme ty nejodvážnější experimenty. K tomu máte ve svém inventáři různé formáty – namíchejte si je podle svého vkusu: krátká vertikální videa, články s ilustracemi, horizontální videa.
Spolupracovat
se Zenem
účastnit se pravidelných projektů platformy
Zen neustále podporuje komunitu autorů soutěžemi, akcemi a speciálními projekty. Můžete se jich také zúčastnit spolu s dalšími autory, získat skvělé zkušenosti a rozšířit publikum svého kanálu. Aktuální aktivity můžete sledovat na kanálu „Zen pro autory“.
Zpeněžit
obsah
připojit monetizaci nebo dělat nativní reklamu
Existují dva způsoby, jak zpeněžit kanál v Zen:
Automatická monetizace – přerozdělení výnosů ze Zen reklamy mezi autory v závislosti na zobrazení obsahu v konkrétním kanálu. Více o monetizaci naleznete zde.
Nativní reklama – budete moci přímo spolupracovat s inzerenty a přilákat velké značky, když váš kanál získá velké a loajální publikum. Další tipy k nativní integraci naleznete zde.