Obsah
Jak zakázat siri na Apple Watch
Vaše Apple Watch mají některé funkce Siri, které vám umožňují používat oblíbenou funkci hlasového ovládání k provádění některých akcí z hodinek. Siri můžete aktivovat podržením tlačítka s korunkou na boku hodinek nebo pokud máte aktivovanou Hey Siri na Apple Watch, můžete Siri aktivovat tímto způsobem.
Problém, se kterým jsem se u Apple Watch setkal a jsem si jistý, že nejsem sám, spočívá ve skutečnosti, že stisknutí tlačítka s korunkou se občas stane náhodou. Pro mě je to typické, když vstanu a položím se rukou na zem, abych si pomohl vstát.
Své Apple Watch nosím na pravém zápěstí s korunkou na levé straně ciferníku. Pokud nosíte hodinky na levém zápěstí a máte také tento problém, je pravděpodobné, že vaše korunka je na pravé straně ciferníku.
Náš průvodce níže vám ukáže, jak deaktivovat Siri na vašem iPhone, což také deaktivuje Siri na vašich Apple Watch. Pokud Siri na svém iPhonu stejně nepoužíváte, neměl by to být problém.
Pokud však na svém iPhone používáte Siri, přejděte na konec tohoto článku, kde máme alternativní řešení, které by mohlo pomoci vyřešit náhodný problém s aktivací Siri.
Další funkcí hodinek, která může být trochu matoucí, je ta, která uzamkne obrazovku. Náš tutoriál s ikonou kapky vody na Apple Watch to vysvětlí trochu více a ukáže vám, jak ji zapnout nebo vypnout.
Jak deaktivovat Siri na iPhone a také deaktivovat Siri na Apple Watch
Kroky v tomto článku byly provedeny na iPhonu 7 Plus v iOS 10.3.1. Apple Watch jsou Apple Watch 2 s verzí Watch OS 3.2. Všimněte si, že tato příručka deaktivuje Siri i na vašem iPhone, což znamená, že k ní nebudete mít přístup ani na tomto zařízení.
Krok 1: Otevřete Nastavení menu.
Krok 2: Přejděte dolů a vyberte Siri volba.
Krok 3: Klepněte na tlačítko napravo od Siri v horní části obrazovky.
Krok 4: Dotkněte se Vypněte Siri potvrďte, že chcete tuto funkci na svém iPhonu a následně i na Apple Watch vypnout.
Nyní, když víte, jak úplně vypnout Siri na Apple Watch, můžete zabránit spuštění hlasového asistenta na zařízení, když jste to nepotřebovali.
Pokud nechcete deaktivovat Siri na vašem iPhone, abyste deaktivovali Siri i na Watch, můžete zkusit změnit orientaci ciferníku. Pokud k velké části vaší náhodné aktivace Siri dochází proto, že vaše ruka neúmyslně mačká tlačítko korunky, může pomoci umístění korunky na druhou stranu hodinek.
Na iPhonu je další funkce, nazvaná hlasové ovládání, kterou lze povolit nebo zakázat. Přečtěte si tento článek a dozvíte se více.
Matthew Burleigh píše technické návody od roku 2008. Jeho psaní se objevilo na desítkách různých webových stránek a bylo přečteno více než 50 milionůkrát.
Po získání bakalářských a magisterských titulů v oboru informatika strávil několik let prací v IT managementu pro malé podniky. Nyní se však naplno věnuje psaní obsahu online a tvorbě webových stránek.
Mezi jeho hlavní témata psaní patří iPhony, Microsoft Office, Google Apps, Android a Photoshop, ale psal také o mnoha dalších technologických tématech.
Vytvořte si svůj vlastní zen
Inspirativní trasy, neobvyklé recepty, recenze zařízení, sportovní novinky, make-up tutoriály, analýza vědeckých teorií, doporučení pro výběr auta, recenze výstav – v Zen můžete psát texty a natáčet videa na jakékoli téma! A chytré algoritmy vám vždy pomohou najít publikum, které bude mít zájem.
Připojte se ke komunitě zenových spisovatelů a uvolněte svůj tvůrčí potenciál naplno.
O zenu
31M
tolik uživatelů se denně přihlásí do Zen
100 000 +
tolik autorů sdílí své
obsah každý týden
Možnost výdělku
získat příjem ze zpeněžení
a nativní reklama
4 formáty
můžete se vyjádřit v krátkých videích,
dlouhá videa, příspěvky a dlouhé čtení
24 hodin denně
Tým podpory je připraven nepřetržitě odpovídat na vaše otázky
Populární témata v zenu
Gadgets a IT Sport Jídlo Krása a styl Cestování Věda Umění Osobní doprava
4,5M
Přesně tolik uživatelů odebírá zenové autory, kteří vytvářejí recenze zařízení, vytvářejí průvodce výběrem a používáním gadgetů, sdílejí novinky ze světa technologií a mnoho dalšího.
Přes 10 milionů
přihlaste se k odběru sportovních spisovatelů na Zenu, kteří sdílejí sportovní zprávy, užitečné tipy pro zdravý životní styl nebo zajímavosti z biografií sportovců
Přes 20 milionů
sledovat gastro kanály v zenu. Jídlo je jedním z nejoblíbenějších témat na platformě. Foodblogeři nejen sdílejí recepty na vaření, ale také recenzují kavárny a restaurace, mluví o tradicích a zvycích různých zemí
Přes 7 milionů
pravidelně hledejte stylové tipy a užitečné životní triky pro péči o sebe, sledujte tutoriály líčení a seznamte se s nejnovějšími módními trendy od zenových autorů
Přes 6,6 milionů
přihlášeni k odběru cestovatelských kanálů v zenu, které sdílejí recenze atrakcí, jejich dojmy, doporučení pro výběr tras a další inspirativní cestovatelský obsah
12M
studijní obsah v zenu od odborníků, kteří mluví o fascinujících vědeckých teoriích a objevech, inovativních technologiích a úžasných experimentech
4M
mají zájem o recenze představení, reportáže z výstav, dozvědět se nové věci o umělcích nebo sledovat tvorbu svých oblíbených autorů v zenu
9M
neustále se zajímají o to, jak vybrat auto, skútr nebo třeba loď, zajímají se o osobní zkušenosti a životní hacky pro provozování osobní dopravy od autorů Zen
Jak vytvořit kanál
Buď sám sebou
nebo zkusit něco nového
vytvářet obsah ve svém stylu – a v jakémkoli formátu
Odbornost, kvalita, upřímnost a jedinečný styl jsou klíčem k srdci publika. My v Zen podporujeme ty nejodvážnější experimenty. K tomu máte ve svém inventáři různé formáty – namíchejte si je podle svého vkusu: krátká vertikální videa, články s ilustracemi, horizontální videa.
Spolupracovat
se Zenem
účastnit se pravidelných projektů platformy
Zen neustále podporuje komunitu autorů soutěžemi, akcemi a speciálními projekty. Můžete se jich také zúčastnit spolu s dalšími autory, získat skvělé zkušenosti a rozšířit publikum svého kanálu. Aktuální aktivity můžete sledovat na kanálu „Zen pro autory“.
Zpeněžit
obsah
připojit monetizaci nebo dělat nativní reklamu
Existují dva způsoby, jak zpeněžit kanál v Zen:
Automatická monetizace – přerozdělení výnosů ze Zen reklamy mezi autory v závislosti na zobrazení obsahu v konkrétním kanálu. Více o monetizaci naleznete zde.
Nativní reklama – budete moci přímo spolupracovat s inzerenty a přilákat velké značky, když váš kanál získá velké a loajální publikum. Další tipy k nativní integraci naleznete zde.