Obsah
- 1 Kolik lidí používá jablečné produkty?
- 2 Demografie zákazníků Apple: Dědictví Steva Jobse v roce 2024
- 3 Nejlepší demografické údaje zákazníků Apple: Výběr editora
- 4 Obecné demografické údaje uživatelů Apple
- 5 1. V současné době se po celém světě používá více než 1.65 miliardy aktivních zařízení Apple.
- 6 2. Z těchto 1.65 miliardy zařízení je přes miliardu iPhonů.
- 7 3. Uživatelé iOS představují 26.99 % uživatelů mobilních zařízení na celém světě.
- 8 4. Používání iPhonu je rozděleno téměř 50/50 mezi muže a ženy.
- 9 5. Největším trhem pro produkty Apple na světě je Amerika.
- 10 6. 31 % uživatelů MacBooků v USA je ve věku 25 až 34 let.
- 11 7. 53 % všech uživatelů MacBooků se sídlem v USA pochází z malých měst a venkovských oblastí.
- 12 Demografické údaje zákazníků Apple 2022
- 13 8. Uživatelé Applu utratili za iPhony jen v 65. čtvrtletí roku 1 přes 2021 milionů dolarů.
- 14 9. iPhone je zodpovědný za 23.4 % celého globálního trhu smartphonů.
- 15 10. 1 z 10 majitelů iPhonů vlastní také Apple Watch.
- 16 11. V USA je procento majitelů iPhonů, kteří mají také Apple Watch, asi 35 %.
- 17 12. K dnešnímu dni Apple prodal přes 100 milionů hodinek.
- 18 13. Apple v roce 70 prodal přes 2020 milionů iPadů.
- 19 14. iPad je dominantní na trhu tabletů.
- 20 Demografické údaje zákazníků společnosti Apple týkající se streamovacích služeb
- 21 15. V roce 2021 měla Apple Music 98 milionů uživatelů.
- 22 16. Uživatelé Apple Music platí nejvyšší cenu za stream ze všech špičkových hudebních streamovacích služeb.
- 23 17. Spotify stále dominuje trhu streamování s více než 160 miliony uživatelů v roce 2021.
- 24 18. Asi 13 % amerických předplatitelů Apple TV+ využívalo v roce 2021 službu každý den.
- 25 19. Apple App Store je druhý největší App Store na světě.
- 26 20. Přestože má Apple App Store méně aplikací, dominuje tržnímu podílu globálních spotřebitelských výdajů na mobilní aplikace.
- 27 Další zajímavé demografické údaje uživatelů Apple
- 28 21. Téměř 85 % současných uživatelů iPhonů si plánuje pořídit další iPhone.
- 29 22. Přibližně 30 % uživatelů iPhone se nechce učit používat nové zařízení.
- 30 23. Jeden z pěti spotřebitelů, kteří vlastní iPad i iPhone, si myslí, že změna ekosystému by byla těžší než změna bankovního účtu.
- 31 24. Siri se používá asi 25 miliardkrát za měsíc.
- 32 Demografické údaje zákazníků Apple: Takeaway
- 33 Často kladené otázky
- 34 Kolik je uživatelů Apple?
- 35 Jaká je věková demografická skupina společnosti Apple?
- 36 Kdo je cílovým trhem společnosti Apple?
- 37 Kdo kupuje Apple nejvíce?
Kolik lidí používá jablečné produkty?
Demografie zákazníků Apple: Dědictví Steva Jobse v roce 2024
» alt width=”920″ height=”575″/>
Apple je víc než jen velká společnost. Jedná se o ikonickou značku, která od 80. let udává směr v designu spotřební techniky a s vynálezem iPhonu navždy změnila tvář komunikace. Byli v popředí nově vznikajících technologií, jako je nositelná technologie s Apple Watch a Airpods, a jejich předplatné služby a App Store byly zásadní pro změnu způsobu, jakým konzumujeme zábavu, jako je hudba, knihy, hry a televize.
Nicméně studiem počtu Apple vs. U uživatelů Androidu v USA vidíme, že nejsou jasným dominantem trhu. Ve skutečnosti Apple buď milujete, nebo nenávidíte. Fanoušci chválí elegantní design jejich hardwaru a snadnost použití jejich integrované sady nástrojů. Nenávidící si stěžují na špatné zacházení s cennými hudebními knihovnami, bojují s omezujícím uživatelským rozhraním a chtějí, aby se zbavili toho nepohodlného dotykového panelu.
Kdo jsou tedy milenci a kdo nenávistníci? Pojďme se podívat na některé demografické údaje, abychom to zjistili.
Nejlepší demografické údaje zákazníků Apple: Výběr editora
- V současné době se po celém světě používá více než 1.65 miliardy zařízení Apple.
- Používání iPhonu je rozděleno téměř 50/50 mezi muže a ženy.
- Více než polovina všech uživatelů MacBooků v USA pochází z malých měst a venkovských oblastí.
- Přes 10 % majitelů iPhonů vlastní Apple Watch.
- V roce 34 si hodinky Apple koupilo asi 2020 milionů lidí.
- Téměř 85 % současných uživatelů iPhonů si plánuje pořídit další iPhone.
- Každý pátý spotřebitel, který vlastní iPad i iPhone, si myslí, že změna ekosystému by byla těžší než změna bankovního účtu.
- Přestože téměř 100 % uživatelů iPhonů vyzkoušelo Siri, většina ji nepoužívá pravidelně.
- Uživatelé iOS představují 30 % uživatelů mobilních zařízení na celém světě.
Obecné demografické údaje uživatelů Apple
Kolik lidí na světě kupuje produkty Apple? Kdo jsou a co kupují? Primární zdroj příjmů společnosti Apple pochází z prodeje iPhone, ačkoli Android stále vede v celkovém celosvětovém prodeji chytrých telefonů. Je zajímavé poznamenat, že na rozdíl od jiných velkých výrobců zařízení tvoří většinu uživatelů Apple mladé ženy a mnoho uživatelů MacBooků žije v malých městech a na venkově ve Spojených státech.
1. V současné době se po celém světě používá více než 1.65 miliardy aktivních zařízení Apple.
Podle demografie společnosti Apple používají zařízení Apple téměř 2 miliardy lidí na celém světě. To zahrnuje nejen iPhony a iPady, ale také nositelná zařízení, jako jsou Apple Watch, a klasické produkty Apple, jako jsou stolní počítače Mac a notebooky MacBook.
2. Z těchto 1.65 miliardy zařízení je přes miliardu iPhonů.
Většina aktuálně používaných zařízení Apple jsou smartphony. Apple prodal přes 2 miliardy iOS zařízení; v současnosti je však aktivní jen asi polovina z nich. S největší pravděpodobností je to způsobeno tím, že lidé upgradují nebo vymění své staré telefony.
3. Uživatelé iOS představují 26.99 % uživatelů mobilních zařízení na celém světě.
Statistiky Applu nám říkají, že iOS je druhý nejoblíbenější operační systém pro chytré telefony na světě. Nicméně Android stále vede na trhu s téměř 75% celosvětovým používáním, což je téměř dvojnásobek počtu uživatelů iOS. Je to pravděpodobně proto, že operační systém Android lze nainstalovat na mnoho různých typů telefonů, zatímco iOS je specifický pro produkty Apple.
4. Používání iPhonu je rozděleno téměř 50/50 mezi muže a ženy.
Demografie zákazníků Applu z roku 2019 ukazují, že asi 51 % všech uživatelů iOS byly ženy, zatímco 43 % byli muži. Kromě toho bylo procento uživatelek v USA 58 %. I když je to malá většina, je to jediný velký prodejce smartphonů s většinou ženských uživatelů.
5. Největším trhem pro produkty Apple na světě je Amerika.
Zatímco Evropa a Velká Čína tvoří klíčové části cílového trhu Applu, Amerika je pro Apple největším geografickým trhem, který jen v prvním čtvrtletí roku 46 přispěl více než 1 miliardami dolarů.
6. 31 % uživatelů MacBooků v USA je ve věku 25 až 34 let.
Podle věkových demografických údajů společnosti Apple bude rok 2022 i nadále ukazovat, že největší skupinou uživatelů MacBooků ve Spojených státech jsou mladí mileniálové a Gen-Z. Tato demografická skupina je ve věku, kdy začínají svou první práci nebo končí školu – dvě činnosti, kde je MacBook velmi užitečný.
7. 53 % všech uživatelů MacBooků se sídlem v USA pochází z malých měst a venkovských oblastí.
Je překvapivé, že pouze 30 % všech uživatelů notebooků Apple žije ve velkých městech, protože byste očekávali, že mnoho profesionálů, jako jsou vývojáři softwaru a návrháři, bude používat MacBooky k práci. Více než polovina uživatelů notebooků však žije mimo velká města.
Demografické údaje zákazníků Apple 2022
Kolik utrácejí fanoušci Applu? Současná globální tržní kapitalizace Applu je 2.08 bilionu dolarů, což je více než HDP většiny zemí (průměrný globální HDP je kolem 88 miliard dolarů). Dá se tedy s jistotou říci, že zákazníci Applu utrácejí nemalé částky. Pojďme se ponořit do některých čísel, která tvoří tuto ohromující statistiku.
8. Uživatelé Applu utratili za iPhony jen v 65. čtvrtletí roku 1 přes 2021 milionů dolarů.
Podle ročních zpráv o prodeji je iPhone nejoblíbenějším produktem společnosti Apple. Tvoří téměř 60 % celkových příjmů společnosti. V roce 2020 vygenerovalo zařízení celosvětově tržby téměř 140 milionů dolarů, přičemž se prodalo 195 milionů kusů. To je pravděpodobně způsobeno nárůstem práce na dálku, který přinesl Covid.
9. iPhone je zodpovědný za 23.4 % celého globálního trhu smartphonů.
Smartphone je všudypřítomnější než jakákoli jiná značka, od roku 190 se ho každoročně prodá nejméně 2014 milionů kusů a v roce 206.1 téměř 2020 milionů kusů.
Statistiky Mcommerce ukazují, že téměř polovina uživatelů chytrých telefonů považuje online nakupování za primární využití svého zařízení.
10. 1 z 10 majitelů iPhonů vlastní také Apple Watch.
Podle demografických údajů Apple Watch se fanouškům iPhonů líbí také nositelná technologie společnosti, což není překvapivé vzhledem k výhodám, které vlastní nositelná technologie odpovídající značky přináší. Ve skutečnosti je Apple jasným vítězem, pokud jde o bezproblémovou synchronizaci obsahu a přenos komunikace mezi zařízeními.
11. V USA je procento majitelů iPhonů, kteří mají také Apple Watch, asi 35 %.
Cílová skupina Apple Watch silně přechází do Spojených států a přijetí zařízení je v USA mnohem vyšší než ve zbytku světa. Je to pravděpodobně proto, že nositelná technologie celkově zaznamenala vyšší míru přijetí ve Spojených státech než mimo ně.
12. K dnešnímu dni Apple prodal přes 100 milionů hodinek.
Po pomalém startu, kdy se za první rok prodalo pouhých 10 milionů kusů, se prodeje Apple Watch za posledních 6 let zvýšily. Do roku 2018 se prodalo asi 50 milionů kusů a do konce roku 2020 to bylo více než 100 milionů.
13. Apple v roce 70 prodal přes 2020 milionů iPadů.
Počet zákazníků společnosti Apple, kteří si zakoupili iPad nebo iPad Pro, v průběhu let kolísal a dosáhl vrcholu ve 3. čtvrtletí roku 2013. Ve 3. čtvrtletí roku 2020 představovaly prodeje iPadů více než 10 % celkových příjmů společnosti. Kromě toho Apple v prvním čtvrtletí roku 14.7 dodal více než 1 milionů iPadů.
14. iPad je dominantní na trhu tabletů.
Apple je globálním dodavatelem tabletů číslo jedna s 19 miliony prodaných kusů ve 4. čtvrtletí roku 2020, což představovalo 36.5 % všech globálních dodávek tabletů. Segmentace Applu navíc ukazuje, že téměř 50 % lidí v USA, kteří mají iPhone, vlastní také iPad.
Demografické údaje zákazníků společnosti Apple týkající se streamovacích služeb
Apple je známý nejen pro svůj hardware, ale také pro své obsahové platformy, včetně App Store, Apple Music a Apple TV. Společnosti však uniklo, že byla první na trhu se streamovacími službami, což umožnilo konkurentům jako Spotify a Netflix získat výhodu. Je tedy Apple Music stejně populární jako Spotify? A co Apple TV – může konkurovat Netflixu? Pojďme se ponořit do některých čísel, abychom to zjistili.
15. V roce 2021 měla Apple Music 98 milionů uživatelů.
Demografie uživatelů Applu, kteří používají jeho platformu pro streamování hudby, ukazují neustálý nárůst od doby, kdy byla služba vytvořena v roce 2015. Služba, která byla dříve iTunes, zaznamenala v posledních dvou letech boom. Tento počet se od roku 10 do roku 2015 zvýšil o zhruba 2019 milionů uživatelů ročně, poté zaznamenal skok na 20 milionů přidaných uživatelů v roce 2020 a téměř 30 milionů přidaných v roce 2021.
16. Uživatelé Apple Music platí nejvyšší cenu za stream ze všech špičkových hudebních streamovacích služeb.
Podle demografických údajů Apple Music může uživatel Apple Music zaplatit za jeden stream třikrát více než uživatel Spotify. Uživatelé Spotify platí za stream mezi 0.0026 a 0.0049 $, zatímco uživatelé Applu platí paušální sazbu 0.0076 $. YouTube je nejlevnější služba pro streamování hudby s 0.00067 $ za stream.
17. Spotify stále dominuje trhu streamování s více než 160 miliony uživatelů v roce 2021.
Apple se na streamovací párty opozdil a umožnil Spotify po léta tiše růst. Podle statistik společnosti Apple, ačkoli Apple Music od roku 2016 neustále roste, stále zaostává za číslem Spotify o přibližně 100 milionů uživatelů.
18. Asi 13 % amerických předplatitelů Apple TV+ využívalo v roce 2021 službu každý den.
Přibližně 25 % předplatitelů sledovalo službu několikrát týdně, 17 % sledovalo jednou týdně a 9 % sledovalo pouze jednou měsíčně.
19. Apple App Store je druhý největší App Store na světě.
Podle demografických údajů zákazníků Applu letos Apple pravděpodobně nepředběhne Google jako oblíbený App Store uživatelů na světě. V roce 2021 se Google Play chlubil působivými 3.48 miliony aplikací, zatímco Apple měl k dispozici zhruba 2.22 milionu aplikací.
20. Přestože má Apple App Store méně aplikací, dominuje tržnímu podílu globálních spotřebitelských výdajů na mobilní aplikace.
Přestože má Google Play výrazně větší počet aplikací ke stažení, zdá se, že Apple dělá lepší práci při zpeněžování obsahu svého App Store. Uživatelé v roce 20 utratili za aplikace Apple téměř 2020 miliard dolarů, což je téměř dvojnásobek toho, co utratili v obchodě Google Play.
Statistiky používání aplikací ukazují, že roční spotřebitelské výdaje na mobilní aplikace by mohly do roku 171 dosáhnout 2024 miliard dolarů.
Další zajímavé demografické údaje uživatelů Apple
Kolik lidí, kteří hrozí opuštěním ekosystému Apple, dělá? Opravdu má někdo rád Siri? To jsou palčivé otázky, na které se pokusíme odpovědět, až si projdeme nějakou závěrečnou statistiku.
21. Téměř 85 % současných uživatelů iPhonů si plánuje pořídit další iPhone.
Apple vede na trhu v udržení zákazníků smartphonů, přičemž většina uživatelů iPhonů uvádí ekosystém jako hnací sílu při zvažování upgradu. Uživatelé Androidu jsou o něco méně loajální, Google zaznamenal 60% udržení zákazníků u chytrých telefonů.
22. Přibližně 30 % uživatelů iPhone se nechce učit používat nové zařízení.
Cílovými zákazníky Applu je chytrá parta; mnozí však neopustí ekosystém Apple jen proto, že si myslí, že naučit se používat nové zařízení by bylo příliš časově náročné. Přibližně 33 % uvedlo, že příliš investovali do svých aplikací a aktuálního nastavení telefonu, než aby přešli, a 28 % považuje přesunutí obsahu za příliš velký problém.
23. Jeden z pěti spotřebitelů, kteří vlastní iPad i iPhone, si myslí, že změna ekosystému by byla těžší než změna bankovního účtu.
Je pravděpodobné, že pro cílové publikum Apple nebude rok 2022 znamenat přechod na Android. Ve skutečnosti mnoho uživatelů iPhone pravděpodobně nikdy nezmění ekosystémy. Více než 70 % spotřebitelů navíc uvádí, že bezproblémová synchronizace jejich obsahu je hlavním faktorem pro udržení se stávajícího operačního systému, a čím více zařízení bude uživatel muset sdílet obsah, tím těžší bude přejít k novému poskytovateli, Apple iPhone. ukazují statistiky cílového trhu.
24. Siri se používá asi 25 miliardkrát za měsíc.
Používání Siri je v USA významné, průměrně se používá 25krát za měsíc. Přestože polovina uživatelů iPhone tuto funkci vůbec nepoužívá, uživatelé, kteří ji používají, ji pravděpodobně používají alespoň dvakrát denně.
Statistiky elektronického obchodu naznačují, že trh „hlasového obchodu“ (tj. lidé používající virtuální asistenty, jako je Siri k pomoci s online nakupováním) dosáhne do roku 80 2023 miliard dolarů ročně.
Demografické údaje zákazníků Apple: Takeaway
Přestože se jedná o globální monstrum s celosvětovou tržní kapitalizací větší než HDP většiny zemí, stále existují oblasti, ve kterých popularita Applu zjevně chybí. iPhony tvoří většinu prodejů Applu; globálně však více lidí používá zařízení Android než iPhony. Apple také přišel o to, že byl první na trhu s možnostmi streamování a nyní v těchto oblastech sleduje další platformy, jako je Netflix a Spotify.
Kde Apple vyniká, je udržení zákazníků a loajalita. Jakmile se lidé připojí k ekosystému Apple, je velmi nepravděpodobné, že by odešli, zvláště pokud si koupí více než jedno zařízení.
Často kladené otázky
Kolik je uživatelů Apple?
V současné době je na světě aktivních (což znamená „online“) přibližně 1.65 miliardy zařízení Apple. Toto číslo neodpovídá 1:1 počtu uživatelů, protože někteří lidé vlastní více než jedno zařízení nebo právě vyměňují své stávající zařízení za nový model. Nepočítá také zařízení, která jsou odpojena od internetu. Dává nám však určitou představu o tom, kolik lidí na světě kupuje a používá produkty Apple.
Jaká je věková demografická skupina společnosti Apple?
V závislosti na zařízení mohou být uživatelé Apple ve věku 16 nebo 70 let. Podle statistik pořízených v USA je iPhone nejoblíbenější mezi 16 a 24letými, přičemž většina lidí v této věkové skupině preferovat iPhone před Androidem. MacBooky jsou navíc oblíbené mezi lidmi ve věku 24–35 let, kteří je používají především v práci nebo ve škole. Ve skutečnosti je asi 75 % uživatelů iPhone starších 35 let.
Kdo je cílovým trhem společnosti Apple?
Apple prodává svá zařízení a služby především mladým profesionálům a vysokoškolským studentům. Jejich marketing je a vždy byl moderní a trendy, počínaje úplně prvními reklamami na iPod vydanými na počátku 2000. století, které mnoho lidí v té době považovalo za průlomové. MacBooky, jako nedávný příklad, používají kreativní profesionálové, včetně softwarových vývojářů, designérů, video a hudebních editorů a fotografů.
Kdo kupuje Apple nejvíce?
Před rokem 2017 nakupovali většinu produktů Apple muži, především lidé ve věku 25–44 let. S přidáním Apple Watch se však cílové publikum mírně změnilo a stalo se vyrovnanějším. Když byly Apple Watch přidány do sady zařízení Apple, demografické údaje zákazníků společnosti Apple začaly zahrnovat více žen a starších lidí.
Přidat komentář 0 komentářů
Momentálně zde nejsou žádné komentáře.