Obsah
- 1 Jak odeslat zpětnou vazbu společnosti Apple po vydání ios 14
- 2 Začínáme
- 3 Použití aplikace Feedback Assistant
- 4 Otevření aplikace
- 5 Psaní zpětné vazby
- 6 Včetně příloh
- 7 Spolupráce s vaším týmem
- 8 Co očekávat po odeslání
- 9 Porozumění stavu zpětné vazby
- 10 Řešení známých problémů
- 11 Odstraňování dat z neaktivních přehledů
- 12 Související programy
- 13 Apple Security Bounty
- 14 Program Apple Software Beta
- 15 Zdroje
- 16 Zápatí vývojáře
Jak odeslat zpětnou vazbu společnosti Apple po vydání ios 14
Zpětná vazba od vývojářů je zásadní pro to, aby byl ekosystém Apple ještě lepší. S Feedback Assistant, který je k dispozici na iPhonu, iPadu, Macu a na webu, je snadné hlásit problémy, se kterými se setkáte, a požadovat vylepšení rozhraní API, nástrojů a služeb.
Začínáme
Zpětná vazba od naší vývojářské komunity nám pomáhá řešit problémy, vylepšovat funkce a aktualizovat dokumentaci. Dejte nám prosím vědět, když narazíte na problém se softwarem nebo hardwarem Apple, budete mít požadavek na funkci SDK, zjistíte chyby na úrovni kódu a problémy s rozhraními API poskytovanými společností Apple nebo si všimnete chyb či opomenutí v dokumentaci pro vývojáře. Začněte se zpětnou vazbou co nejdříve. Když odešlete novou zpětnou vazbu, aplikace Feedback Assistant automaticky shromažďuje časově citlivé informace, které jsou důležité pro diagnostiku problému. Pokud používáte web Feedback Assistant, můžete tyto informace shromažďovat ručně. Jakmile to uděláte, můžete nahrát informace přímo do Feedback Assistant. Pokud plánujete odeslat zpětnou vazbu později nebo prostřednictvím webu, poznamenejte si klíčové informace, jako je datum a čas, kdy k problému došlo, a shromážděte všechny soubory nebo protokoly, jakmile k problému dojde. Zpětnou vazbu můžete zahájit na jednom zařízení, uložit ji a poté přepnout na jiné zařízení, přidat další podrobnosti a odeslat později. Podávejte zprávy o beta softwaru včas. Beta software může někdy způsobit změny rozhraní API nebo nové problémy ve vaší aplikaci, které je třeba vyřešit. Pokud během cyklu vydávání beta narazíte na problém, odešlete okamžitě zpětnou vazbu, abyste zvýšili pravděpodobnost, že problém bude vyřešen veřejným vydáním. Odešlete zpětnou vazbu ke každému problému. I když si myslíte, že je problém zřejmý a jste si jisti, že jej nahlásili ostatní, měli byste odeslat zpětnou vazbu. Čím více zpětné vazby ohledně problému dostaneme, tím lépe pochopíme, kolik lidí se tím týká.
Použití aplikace Feedback Assistant
Aplikace Feedback Assistant nabízí několik užitečných funkcí: Automatická diagnostika na zařízení. Není třeba ručně shromažďovat a připojovat sysdiagnose (diagnostické informace z různých částí operačního systému a všechny nedávné protokoly o selhání) pro každý problém. S vaším svolením může Feedback Assistant provádět diagnostiku specifickou pro oblast, což vám umožňuje odesílat informace nad rámec sysdiagnostiky. Vzdálené podání. Pomocí Feedback Assistant na iPhonu a iPadu můžete odeslat zpětnou vazbu o připojené Apple TV, HomePodu nebo Apple Watch s podporou shromažďování diagnostiky zařízení přímo na těchto zařízeních. Podrobné formuláře. Poskytněte podrobné informace zodpovězením konkrétních podmíněných otázek prostřednictvím jednoduchého procesu podávání.
Otevření aplikace
iPhone a iPad. Na beta verzích iOS a iPadOS je aplikace k dispozici ve výchozím nastavení na domovské obrazovce. Ve veřejně vydaných verzích iOS a iPadOS můžete aplikaci povolit instalací profilu beta. Aplikaci lze také spustit prostřednictvím schématu adresy URL applefeedback://. Mac. Aplikace je obsažena ve složce CoreServices ve všech verzích macOS a lze ji spustit prostřednictvím schématu URL applefeedback:// nebo vyhledáním Feedback Assistant ve Spotlight. Můžete také otevřít okno Finder a vybrat Go to Folder z nabídky Go a poté zadat tuto cestu: /System/Library/CoreServices/Applications.
Psaní zpětné vazby
- Vývojářské technologie a sady SDK: Vyberte toto téma pro zpětnou vazbu týkající se konkrétního rámce nebo rozhraní API a poté vyberte konkrétní technologii (například CoreBluetooth) a OS (například iOS).
- Nástroje a zdroje pro vývojáře: Vyberte toto téma pro zpětnou vazbu týkající se Xcode, App Store Connect nebo jiných vývojářských nástrojů a zdrojů a poté vyberte konkrétní nástroj nebo zdroj (například Reality Composer Pro).
- Relevantní operační systém (iOS a iPadOS, macOS, tvOS, watchOS nebo HomePod): Vyberte příslušný operační systém pro zpětnou vazbu související s obecným používáním systému a poté vyberte konkrétní oblast (například Zprávy).
Zaznamenejte jeden problém na zprávu. Chcete-li zajistit přesné zpracování, ujistěte se, že vaše hlášení řeší pouze jeden problém nebo požadavek. Na přehledy, které pojednávají o více problémech, nelze zasáhnout a lze je vrátit k opětovnému odeslání jako samostatné přehledy.
Titul. Název vaší zprávy by měl být stručný a měl by jasně popisovat problém a všechny faktory, které by mohly ovlivnit problém, se kterým jste se setkali. Shrňte a zahrňte klíčové detaily, jako je technologie, platforma a verze. Například „Události kalendáře v iOS 15.2 beta po vytvoření rychlé události chybí“ poskytuje více podrobností než „Chybí události kalendáře“. Pokud se problém týká vaší aplikace, nezapomeňte uvést také název a verzi aplikace.
Popis. Vaše zpráva by měla obsahovat pokyny, jak problém reprodukovat, s podrobným popisem každého kroku. Můžete například napsat:
- Klikněte na Rychlá událost v aplikaci Kalendář.
- Vyplňte událost s libovolným názvem.
- Stiskněte Return.
Aktuální výsledky: Událost se zobrazí na správném místě v mém kalendáři, ale poté zmizí.
Očekávané výsledky: Událost by se měla objevit a zůstat v mém kalendáři.
Po vyplnění kroků a očekávaných výsledků zvažte další faktory, které by mohly problém ovlivnit. Jste například přihlášeni do iCloudu? Máš zapnutá nějaká nastavení usnadnění? Můžete problém reprodukovat jinde v operačním systému? Čím více informací uvedete, tím efektivněji dokážeme problém diagnostikovat.
Včetně příloh
Sysdiagnose. Vzhledem k tomu, že aplikace Feedback Assistant automaticky připojí sysdiagnose pro každý problém, doporučujeme odesílat hlášení přímo z aplikace na vašem iPhonu, iPadu nebo Macu. Sysdiagnose obsahuje cenné informace o stavu vašeho systému a všechny nedávné protokoly o selhání a měla by být součástí všech zpráv, i když si myslíte, že žádný není potřeba. Alternativně můžete webovou stránku použít k ručnímu nahrání příslušných souborů a složek jako komprimovaných souborů ZIP. Po zkontrolování vaší zprávy můžete být požádáni o poskytnutí dalších souborů.
Ladění profilů a protokolů. Můžete být požádáni o instalaci profilu ladění, abyste mohli poskytnout další podrobnosti o hlášení a protokolování pro další diagnostiku vašeho hlášení. Profily ladění mohou zachytit konkrétní podrobnosti o technologii nebo rámci, které nám pomohou diagnostikovat problém. Chcete-li nainstalovat profil ladění, stáhněte si jej do zařízení ze stránky Profily a protokoly. Poté postupujte podle pokynů k zachycení požadovaných informací a nezapomeňte zahrnout všechny související protokoly, abyste urychlili vyšetřování.
Zpráva o systémových informacích Mac. Když narazíte na pády, paniku jádra, hardwarové chyby nebo problémy s tiskem, musíte se zpětnou vazbou zahrnout zprávu o systémových informacích systému Mac.
Sestaví a ukázkový kód. Pokud se problém objeví ve vaší aplikaci, zvažte jeho opětovné vytvoření v menším projektu, aby bylo snazší jej předvést. To pomáhá zúžit konkrétní chybu, se kterou se potýkáte, a je to pro nás jeden z nejjednodušších způsobů, jak problém identifikovat. Pokud nemůžete vytvořit úplný projekt, který vyhovuje, příklady kódu jsou také užitečné.
Snímky obrazovky nebo záznamy obrazovky. Pokud se v uživatelském rozhraní objeví problém, nezapomeňte do zpětné vazby zahrnout i vizuální prvky. Snímek obrazovky nebo záznam obrazovky reprodukované chyby může poskytnout cenné vodítka a podrobnosti, které vás možná nenapadlo zahrnout do pole popisu.
Spolupráce s vaším týmem
Doporučujeme odeslat zpětnou vazbu z vaší týmové schránky v aplikaci Feedback Assistant, kde si můžete prohlížet všechny zprávy podané vaším týmem, odpovídat na komentáře a odesílat nové zprávy společnosti Apple. Zmocněnec týmové zprávy obdrží oznámení, pokud existuje požadavek od společnosti Apple, a může si stáhnout jakékoli přílohy nebo zprávu zavřít podle svého uvážení. Ve výchozím nastavení je zpráva přiřazena členovi týmu, který ji odeslal. Lze jej však přeřadit na kteréhokoli jiného člena týmu.
Zprávy z vaší týmové schránky patří organizaci, nikoli lidem, kteří je odeslali. Pokud zmocněnec opustí organizaci, sestava zůstane týmu. Kromě týmové schránky máte také osobní schránku pro samostatné příspěvky. Zprávy ze své osobní schránky můžete kdykoli přesunout do týmové schránky.
Co očekávat po odeslání
Vaší zpětné vazbě bude přiřazeno ID asistenta zpětné vazby, které můžete použít ke kontrole aktualizací nebo řešení zpětné vazby, kterou jste odeslali. Můžeme vám také poslat e-mail s žádostí o další informace nebo soubory k prošetření problému. I když nemůžeme odpovědět na každý příspěvek, každý z nich kontrolujeme a sledujeme množství odeslané zpětné vazby, abychom mohli lépe porozumět rozsahu problému.
Upozorňujeme, že vzhledem k tomu, že na problému pracujeme, nemůžeme poskytovat průběžné aktualizace stavu, dokud nebude oprava k dispozici v beta aktualizaci softwaru pro všechny, nebo dokud nebude po dokončení vyšetřování problému identifikováno jiné řešení.
Porozumění stavu zpětné vazby
Nedávné podobné zprávy. Zjistěte, kolik podobných přehledů bylo seskupeno s vaším přehledem za poslední rok. Tento stav bude nastaven na Žádný, Méně než 10 nebo Více než 10. Jak budeme upřesňovat naše chápání vaší zpětné vazby a jak budeme dostávat více zpětné vazby od ostatních, může se tato hodnota změnit. Všechny zprávy vytvořené v posledním roce jsou považovány za nedávné, protože s přibývajícím věkem jsou často méně reprodukovatelné a méně pravděpodobné, že se budou podobat novým zprávám, i když se příznaky zdají podobné.
Otevřít. Zprávu vyšetřuje Apple. Je možné, že vám byl také vrácen s žádostí o dodatečné informace pro pokračování ve vyšetřování.
Identifikována potenciální oprava – pro budoucí aktualizaci OS. Potenciální oprava nahlášeného problému se může objevit v budoucí aktualizaci operačního systému, která bude obvykle vydána během příštího roku. Toto rozlišení také zahrnuje verzi platformy a číslo sestavení, jakmile bude k dispozici v beta verzi.
Vaše hlášení může být seskupeno s podobnými přehledy, které se zpočátku zdály mít stejnou hlavní příčinu. Podobné zprávy však mohou mít více příčin. Pokud zjistíte, že oprava vaše hlášení úplně nevyřeší, přestože vyřeší podobná hlášení, odešlete novou zprávu.
Vyšetřování dokončeno – změna požadovaná třetí stranou. Nahlášený problém vyžaduje k vyřešení změny v softwaru, hardwaru nebo službách jiných výrobců než Apple.
Vyšetřování dokončeno – funguje tak, jak bylo navrženo. Zpráva popisuje chování, ke kterému dochází, jak bylo navrženo.
Vyšetřování dokončeno – nelze diagnostikovat pomocí aktuálních informací. Nahlášený problém vyžaduje další informace, aby bylo možné pokračovat ve vyšetřování. Možná budete muset zadat další soubory protokolu, kroky k reprodukci nebo jiné upřesňující podrobnosti.
Zavřené. Označili jste svůj přehled jako uzavřený. Pokud se již problém nevyskytuje, můžete přehled kdykoli označit jako uzavřený. Pokud po uzavření hlášení narazíte na stejný problém, odešlete nový hlášení.
Řešení známých problémů
Pokud budete mít problém se softwarem nebo službami Apple i po podání hlášení pomocí Feedback Assistant, mohou být během vyšetřování problému k dispozici náhradní řešení. Chcete-li zjistit, zda existuje řešení nebo náhradní řešení, začněte kontrolou následujících zdrojů:
Poznámky k vydání. Projděte si poznámky k nejnovějšímu vydání pro nejnovější aktualizace softwaru a ověřte, zda byl problém z předchozí aktualizace vyřešen nebo zda existuje náhradní řešení. Nejnovější poznámky k vydání najdete v doručené poště Feedback Assistant nebo na stránce Vydání softwaru.
Fóra. Zkontrolujte, zda byl problém, se kterým se setkáváte, prodiskutován a vyřešen na fóru Apple Developer Forum.
Podpora na úrovni kódu. Členové programu Apple Developer Program nebo Apple Developer Enterprise Program mohou požádat o podporu na úrovni kódu na fórech nebo vyplněním formuláře Žádost o podporu na úrovni kódu. Nezapomeňte zahrnout informace, které jste uvedli ve zprávě Feedback Assistant, spolu se všemi příslušnými soubory nebo protokoly. Vaše ID asistenta zpětné vazby může být také užitečné při diagnostice vašeho problému a doporučujeme vám jej také uvést. Incidenty jsou přiděleny technikům technické podpory, kteří mohou prozkoumat všechna možná řešení.
Odstraňování dat z neaktivních přehledů
V rámci našeho závazku k ochraně soukromí a v souladu s obecným nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR) jsme koncem podzimu 2018 z určitých přehledů odstranili data vývojářů.
Data odstraněna z neaktivních problémů. Data vývojářů jsou odstraněna z problémů, které byly uzavřeny po dobu nejméně pěti let, nebyly aktualizovány po dobu 60 dnů a nejsou duplikáty jiných problémů. Systémové diagnostiky vytvořené vývojářem a související přílohy budou odstraněny a všechny odkazy na vývojáře, který zaslal původní zpětnou vazbu, budou redigovány. Kromě toho se tyto problémy již nebudou zobrazovat.
Duplicitní problémy zůstanou k dispozici po omezenou dobu. Pokud je problém označen jako duplicitní, data vývojáře budou odstraněna, jakmile bude původní chyba uzavřena po dobu pěti let a nebude aktualizována po dobu 60 dnů. Do té doby můžete pokračovat ve sledování stavu původního problému, dokud nebude uzavřen, a technici vás mohou stále kontaktovat, dokud nebude problém vyřešen.
Související programy
Apple Security Bounty
Pokud se domníváte, že jste objevili chybu zabezpečení nebo soukromí, která ovlivňuje zařízení, software, služby nebo webové servery Apple, nahlaste to bezpečnostnímu týmu Apple. Vítáme zprávy od kohokoli, včetně bezpečnostních expertů, vývojářů a zákazníků. Všechny zprávy jsou kontrolovány a vyhodnocovány pro výplatu.
Program Apple Software Beta
Apple Beta Software Program shromažďuje zpětnou vazbu k předběžnému softwaru Apple. Jako člen programu Apple Beta Software Program budete moci zaregistrovat svá zařízení pro přístup k veřejným beta verzím, vyzkoušet nejnovější funkce a poskytnout zpětnou vazbu přímo společnosti Apple pomocí aplikace Feedback Assistant.
Zdroje
- Uživatelská příručka Feedback Assistant
- Profily a protokoly
- Stahování a poznámky k vydání
- Technická podpora pro vývojáře
- Vývojářská fóra
Zápatí vývojáře
- Aplikace Feedback Assistant vyžaduje iOS 12.4, iPadOS 13 nebo macOS Catalina nebo novější.