Obsah
- 1 Jak poslat pohlednici z apple tv
- 2 Vyděsil jsem se a ze svého iPhonu jsem poslal pohlednici. Ale dostala se tam
- 3 Co si vybrat – telegram nebo pohlednici?
- 4 Aplikace, která pomáhá dávat emoce
- 5 Není to retro. Tohle je humbuk
- 6 Vytvořte si svůj vlastní zen
- 7 O zenu
- 8 Populární témata v zenu
- 9 4,5M
- 10 Přes 10 milionů
- 11 Přes 20 milionů
- 12 Přes 7 milionů
- 13 Přes 6,6 milionů
- 14 12M
- 15 4M
- 16 9M
- 17 Jak vytvořit kanál
Jak poslat pohlednici z apple tv
Vyděsil jsem se a ze svého iPhonu jsem poslal pohlednici. Ale dostala se tam
Vzpomeňte si, kdy jste naposledy dostali skutečný blahopřejný telegram nebo. pohlednice? Poslal jsi to? Jsem si jist, že mezi čtenáři stránek jsou i tací, kteří se s touto příjemnou akcí v životě nesetkali.
Ale počkejte, vyměňte skutečné pohlednice – velmi cool.
Co mohu říci, je to skutečné znamení pozornosti, lásky, respektu – ne nadarmo má každá rodina staré pohlednice, dopisy a telegramy, které jsou uloženy v nějaké krabici, jako jablko oka.
Tak hurá do App Store, kde už dávno existuje speciální aplikace pro odesílání tyto blahopřejné telegramy a karty s názvem TCHK.
Název: TCK – telegramy a pohlednice
Výrobce: Ústřední telegraf PAO
Cena: Volný
Nákupy v aplikaci: Ano
Link: Chcete-li nainstalovat
Jediná otázka, kterou musíte rozhodnout, je tato:
Co si vybrat – telegram nebo pohlednici?
Hlavní věcí je nenechat se zmást a přistupovat k výběru formátu s plnou odpovědností:
Telegram vytištěný na krásném hlavičkovém papíře – elegantní způsob, jak poblahopřát milované osobě k svátku nebo významnému datu.
Doručeno co nejrychleji – doslova druhý den po objednání v aplikaci TCK.
blahopřání – skvělá možnost, jak mluvit o svých pocitech: správná ilustrace vám umožní kreativně posílit vaše laskavá slova.
Pohlednice jsou vytištěny na designovém papíře a zaslány adresátovi ruskou poštou.
Jednejte a vybírejte podle situace. Osobně znám kamaráda, který si při každé cestě posílá pohlednici. Už jen proto, že je hezké obdržet krásný obrázek s poštovními známkami, které obletěly půlku světa.
Každá pohlednice nebo telegram je jedinečný. Je to jako fragment paměti, který se vytvoří během několika minut, ale zůstane po mnoho let.
Pokud si myslíte, že papírové zprávy jsou starověký anachronismus, zamysli se nad tím:
V moderním světě informace nemají fyzický obal. Skutečné knihy, papírové noviny a obálky s dopisy otevíráme stále méně často. Ale je tak skvělé, když jsou pocity a myšlenky vyjádřeny ve skutečném artefaktu ve formě telegramu nebo pohlednice!
Tohoto artefaktu se lze dotknout, uložit a ukázat ostatním. Můžete si ho zarámovat, pověsit na zeď nebo jen občas vyndat a znovu si přečíst.
Aplikace, která pomáhá dávat emoce
Budu upřímný: stáhl jsem si TCK v roce 2016, ale nikdy jsem přes něj neposlal jedinou pohlednici.
A pak jsem si to před pár dny stáhl znovu a uvědomil jsem si, jak moc jsem ztratil: tvůrci vážně přepracovali všechny „náplně“ a nyní můžete potěšit milovanou osobu telegramem nebo barevnou pohlednicí za pár. minut a několika klepnutími na vašem smartphonu.
Chcete-li poslat skutečný dárkový telegram nebo pohlednici do jakéhokoli koutu Ruska, musíte vybrat jednu z navrhovaných šablon, přijít s textem a uvést jméno a adresu příjemce.
Výběr šablon pro pohlednice obrovský a sbírka je neustále aktualizována.
Mimochodem, pokud ilustrace šablon nestačí – můžete si vytvořit vlastní: v několika krocích si můžete na svém smartphonu vybrat fotografii ze sbírky médií, vybrat si krásný rámeček z několika desítek možností a Zvyk pohlednice je připravena.
Pokud neznáte adresu příjemce, nevadí: stačí uvést telefonní číslo příjemce a operátor ho bude kontaktovat a upřesní adresu a požadovaný čas doručení.
Každá pohlednice je vytištěna v tiskárně na designový papír, zabalena v krásné značkové obálce a odeslána Ruskou poštou.
Pro pohodlí má aplikace dokonce textové šablony blahopřání věnované různým datům, jako je Nový rok, narozeniny nebo Valentýn.
Není to retro. Tohle je humbuk
Odeslání skutečného telegramu prostřednictvím aplikace TCK stojí od 250 do 410 rublů v závislosti na oblasti dodání. Za tyto peníze si můžete vybrat dárkový formulář, napsat text a mít jistotu, že vřelá slova určitě přijdou na adresu v co nejkratším čase.
Pohlednice stojí za to 200 rublů. Kromě hotových šablon můžete jako pohlednici použít fotografii z vaší fotogalerie. Osobně jsem už poslal pohlednici všem svým příbuzným, jen tak, protože je to jednoduché, cool a pěkné.
Představuji myšlenku: firemní blahopřání pomocí telegramů nebo pohlednic. Je to tak jednoduché a kreativní, že prostě neexistuje lepší způsob, jak hromadně poblahopřát nebo informovat zaměstnance nebo obchodní partnery z celého Ruska.
Aplikace TCK má silnou podporu: tematické komunity milovníků pohlednic najdete na VK a Instagramu. Přijďte, přihlaste se a uvidíte, jak jsou ostatní kreativní.
Oficiální stránky jsou zde. Blahopřejný telegram můžete zatím posílat pouze přes webový formulář, brzy ale přibude i služba zasílání pohlednic. Přijďte a sledujte novinky.
Pohlednice a telegramy jsou v 21. století snadné. Rozdávat pozitivitu blízkým je k nezaplacení. Aplikace pro toto je ТЧК [stáhnout z App Store]
Vytvořte si svůj vlastní zen
Inspirativní trasy, neobvyklé recepty, recenze zařízení, sportovní novinky, make-up tutoriály, analýza vědeckých teorií, doporučení pro výběr auta, recenze výstav – v Zen můžete psát texty a natáčet videa na jakékoli téma! A chytré algoritmy vám vždy pomohou najít publikum, které bude mít zájem.
Připojte se ke komunitě zenových spisovatelů a uvolněte svůj tvůrčí potenciál naplno.
O zenu
31M
tolik uživatelů se denně přihlásí do Zen
100 000 +
tolik autorů sdílí své
obsah každý týden
Možnost výdělku
získat příjem ze zpeněžení
a nativní reklama
4 formáty
můžete se vyjádřit v krátkých videích,
dlouhá videa, příspěvky a dlouhé čtení
24 hodin denně
Tým podpory je připraven nepřetržitě odpovídat na vaše otázky
Populární témata v zenu
Gadgets a IT Sport Jídlo Krása a styl Cestování Věda Umění Osobní doprava
4,5M
Přesně tolik uživatelů odebírá zenové autory, kteří vytvářejí recenze zařízení, vytvářejí průvodce výběrem a používáním gadgetů, sdílejí novinky ze světa technologií a mnoho dalšího.
Přes 10 milionů
přihlaste se k odběru sportovních spisovatelů na Zenu, kteří sdílejí sportovní zprávy, užitečné tipy pro zdravý životní styl nebo zajímavosti z biografií sportovců
Přes 20 milionů
sledovat gastro kanály v zenu. Jídlo je jedním z nejoblíbenějších témat na platformě. Foodblogeři nejen sdílejí recepty na vaření, ale také recenzují kavárny a restaurace, mluví o tradicích a zvycích různých zemí
Přes 7 milionů
pravidelně hledejte stylové tipy a užitečné životní triky pro péči o sebe, sledujte tutoriály líčení a seznamte se s nejnovějšími módními trendy od zenových autorů
Přes 6,6 milionů
přihlášeni k odběru cestovatelských kanálů v zenu, které sdílejí recenze atrakcí, jejich dojmy, doporučení pro výběr tras a další inspirativní cestovatelský obsah
12M
studijní obsah v zenu od odborníků, kteří mluví o fascinujících vědeckých teoriích a objevech, inovativních technologiích a úžasných experimentech
4M
mají zájem o recenze představení, reportáže z výstav, dozvědět se nové věci o umělcích nebo sledovat tvorbu svých oblíbených autorů v zenu
9M
neustále se zajímají o to, jak vybrat auto, skútr nebo třeba loď, zajímají se o osobní zkušenosti a životní hacky pro provozování osobní dopravy od autorů Zen
Jak vytvořit kanál
Buď sám sebou
nebo zkusit něco nového
vytvářet obsah ve svém stylu – a v jakémkoli formátu
Odbornost, kvalita, upřímnost a jedinečný styl jsou klíčem k srdci publika. My v Zen podporujeme ty nejodvážnější experimenty. K tomu máte ve svém inventáři různé formáty – namíchejte si je podle svého vkusu: krátká vertikální videa, články s ilustracemi, horizontální videa.
Spolupracovat
se Zenem
účastnit se pravidelných projektů platformy
Zen neustále podporuje komunitu autorů soutěžemi, akcemi a speciálními projekty. Můžete se jich také zúčastnit spolu s dalšími autory, získat skvělé zkušenosti a rozšířit publikum svého kanálu. Aktuální aktivity můžete sledovat na kanálu „Zen pro autory“.
Zpeněžit
obsah
připojit monetizaci nebo dělat nativní reklamu
Existují dva způsoby, jak zpeněžit kanál v Zen:
Automatická monetizace – přerozdělení výnosů ze Zen reklamy mezi autory v závislosti na zobrazení obsahu v konkrétním kanálu. Více o monetizaci naleznete zde.
Nativní reklama – budete moci přímo spolupracovat s inzerenty a přilákat velké značky, když váš kanál získá velké a loajální publikum. Další tipy k nativní integraci naleznete zde.