apple tvNovinky

Jak funguje Apple záruka?

Údržba baterie

Za poplatek můžeme vyměnit baterii vašeho iPhone. Záruční servis nezahrnuje opravy baterií opotřebovaných běžným používáním.

Pokud máte AppleCare+ a kapacita baterie vašeho produktu klesne pod 80 % původní kapacity, můžete získat bezplatnou výměnu baterie.

Oprava obrazovky

Oprava obrazovky

Služba výměny rozbité obrazovky je k dispozici za poplatek. Záruka společnosti Apple se nevztahuje na náhodné poškození.

AppleCare+ zahrnuje krytí náhodného poškození při opravách obrazovky.

Co to stojí?

Autorizovaná servisní střediska Apple mají své vlastní ceny, zkontrolujte si proto přibližnou kalkulaci nákladů na opravy. Náklady na služby pro každý hovor v rámci programu AppleCare+ budou stejné, bez ohledu na servisní středisko, které si vyberete.

Hardwarová služba nemusí být u některých starších modelů dostupná.

Aby dostal Marka

Níže vyberte své možnosti.
Typ služby
Produkt nebo příslušenství
model
Aby dostal Marka

Odhadované náklady pro vás

Zkontrolujeme pokrytí vašeho plánu touto službou, abychom určili konečnou cenu.

Máte AppleCare+?

Pokud je to možné, použijte k platbě za tuto službu své výhody AppleCare+:

Ceny se nepodařilo načíst.

Prosím zkuste to znovu později.

Zajímavé:
Jaké jablko je uvedeno ve zprávách.

Všechny ceny jsou uvedeny v rublech a zahrnují DPH.

AppleCare +

Máte AppleCare+?

AppleCare+ je pro tento produkt k dispozici ve vaší oblasti. Smlouva AppleCare+ vás opravňuje k servisu baterie. To znamená, že jej lze bezplatně vyměnit, pokud testování produktu odhalí, že kapacita baterie je nižší než 80 % původní kapacity.

AppleCare+ také zahrnuje právo na servis v případě náhodného provozního poškození. Za každé servisní volání se účtuje příplatek. Zahrnuje také program expresní výměny.

Гарантия

Omezená záruka společnosti Apple se vztahuje na opravu nebo výměnu iPhonu a příslušenství Apple dodávaného s produktem proti výrobním vadám po dobu jednoho roku od data zakoupení produktu. Na příslušenství Apple zakoupené samostatně se vztahuje omezená záruka na příslušenství Apple. Zahrnuje adaptéry, náhradní kabely a bezdrátové nabíječky nebo pouzdra.

Naše záruka je doplňkem k právům stanoveným zákonem na ochranu spotřebitele.

V závislosti na problému můžete mít také nárok na servis prostřednictvím AppleCare+. Platí smluvní podmínky včetně poplatků. Dostupnost funkcí a možností se může lišit podle země nebo oblasti.

Pokud váš případ nebude pokryt, bude vám účtován poplatek. Pokud problém s iPhone nelze vyřešit, může být požadováno, abyste zaplatili plnou cenu výměny.

Jakou záruku poskytuje Apple?

Jakou záruku poskytuje Apple?

Pojďme zjistit, jaká záruka se vztahuje na zařízení Apple v Rusku?

Pokud technologii Apple používáte již několik let nebo se o toto téma jednoduše hluboce zajímáte, pak víte, že pokud jde o záruky na iPhony, iPady, počítače Mac a notebooky, stejně jako na jakékoli jiné gadgety Apple, ne každý je schopen pro rychlé pochopení záručních lhůt a povinností obyvatel Cupertina vůči zákazníkům.

Vypálení obrazovky iPhonu X – vztahuje se na něj záruka?

Všechno je opravdu dost zmatené. Někdo proto mluví o záruce jeden rok, jiný říká, že záruka je poskytována na dva roky a někdo mluví dokonce o třech letech.

Zajímavé:
Jak vytvořit nabídku Start jako Apple.

Oficiální záruka Apple je platná 1 rok

Pokud přejdete na oficiální web společnosti Apple, najdete tam text o záručních povinnostech. Vztahuje se na naše milované iPhony, tablety iPad, všechny Macy, multimediální přehrávač Apple TV a „jednoduché“ chytré hodinky Apple Watch – záruka na taková zařízení je 1 rok.

Logo Apple v barvě

Dříve byla na drahé Apple Watch Edition poskytována plná dvouletá záruka od výrobce, ale to již není relevantní, vzhledem k tomu, že Apple Watch Edition vyšla v roce 2016.

Můžete také zmínit dodatečnou záruku Plán ochrany AppleCare. Nazývat to zárukou však není úplně správné. Jedná se spíše o placený balíček rozšířených služeb po uplynutí záruční doby.

Je důležité pochopit, že záruka společnosti Apple je oddělena od jakýchkoli zákonných požadavků a je doplňkem vašich práv podle federálního zákona o ochraně spotřebitele.

Co to znamená? Faktem je, že proprietární záruka společnosti Apple není specifická pro danou zemi. Platí všude a aktivuje se při kontrole sériového čísla na oficiálních stránkách. Často nezáleží na tom, kde jste si zakoupili svůj iPhone nebo jakékoli jiné zařízení Apple – získáte pomoc od autorizovaného servisního střediska kdekoli na světě. Pravda, ne vždy. Ale o tom více níže.

Zákon na ochranu spotřebitele a Apple

Aby však výše uvedený zákon „O ochraně práv spotřebitelů“ vstoupil v platnost, budete muset prokázat, že jste zařízení zakoupili na území Ruské federace. Dává to smysl, protože v tomto případě mluvíme o naší vnitřní legislativě. Proto doporučujeme kupovat v Rusku iPhony, které jsou určeny pro náš trh, dovezené do země legálně a získaly certifikáty Rostest.

Apple vydá v roce 2020 čtyři nové iPhony. Jeden rozpočet

Co se týče oficiálních partnerů Applu, obchody v Rusku obvykle poskytují na jeho zařízení stejnou roční záruku jako samotná jablečná společnost. Faktem je, že naše sítě ze zákona nemají právo poskytovat záruku nižší, než jakou udává výrobce.

Zajímavé:
Jak vyrobit ruský obchod s jablky.

Proč potřebujete záruku od obchodu?

Proč je tato záruka z obchodu vůbec potřebná, když se zdá, že Apple ji již poskytuje? Má to smysl. Nemusíte hledat značková servisní střediska; stačí jít do obchodu, kde jste zařízení zakoupili, vrátit ho tam – prodejce sám najde dílnu a opraví. Některé obchody však někdy odmítají přijmout zboží a posílají klienta do značkových servisních středisek. To není úplně fér. Ale to se stává.

Tmavé téma v iOS 13 je perfektní! Nenutí vás používat tapetu Apple.

Podle zákona si po zakoupení stejného iPhone můžete následně vybrat, zda jej necháte následně opravit nebo odstranit závady v rámci záruky na základě roční záruky od společnosti Apple nebo na základě práv stanovených ve federálním zákoně o ochraně práv spotřebitelů v Ruské federaci.

Je důležité pochopit, že jednoletá záruka společnosti Apple pouze doplňuje práva spotřebitelů podle federálních zákonů a nevylučuje je ani neomezuje.

Výhody značkové záruky Apple

Společnost Apple vůbec neupravuje záruky podle federálního zákona uvedeného výše. Faktem je, že takové požadavky v zákoně nejsou. Navzdory tomu Apple stále poskytuje osobní záruku, která se nazývá omezená, i když není zcela správné ji tak nazývat. Nejen, že neomezuje ustanovení federálního zákona, ale dokonce rozšiřuje vaše práva. Jak?

Apple a Google na návrh úřadů odmítly špehovat lidi

Odstavec 1 článku 18 federálního zákona „O ochraně práv spotřebitelů“ tedy stanoví, že u technicky složitého zboží (které zahrnuje téměř všechny produkty Apple), pokud je zjištěna závada, lze výměnu provést nejpozději do 15 dnů. po zakoupení. Poté jsou možné pouze opravy. Apple takové ustanovení ve svých vlastních záručních předpisech nemá.

Abyste pochopili, jaká záruka se vztahuje na váš gadget, jednoduše zadejte jeho sériové číslo na oficiálních stránkách Apple. Pak budete vědět, kam jít.

Zajímavé:
Co je nového v řadě Apple Watch 3.

Je záruka Apple 1 nebo 2 roky?

Společnost Apple je v souladu se stejným federálním zákonem připravena přijmout reklamace týkající se většiny zařízení prodaných z její výroby do 2 let od data nákupu. Tento čas by však neměl být považován za plnou záruku. Jedná se pouze o rok navíc, který umožňuje podávat oficiální pohledávky, ale zda budou uspokojeny nebo ne, je věc druhá. Toto je náhrada za záruku.

iOS 13 na iPhone SE – bude vydán? Ano, Apple přímo naznačil

Federální zákon, o kterém píšeme v tomto článku, obsahuje zajímavý odstavec 5 článku 19, podle kterého může kupující uplatnit nároky na kvalitu výrobku do 2 let po zakoupení, pokud je samotná záruční doba kratší než tyto stejné 2 let. Spotřebitel však v tomto případě bude muset ještě před zakoupením výrobku prokázat, že vady vznikly – a po 1,5-2 letech to není tak snadné, ne-li nemožné.

Nutno však podotknout, že Apple v drtivé většině případů vychází svým zákazníkům vstříc tak napůl a na zařízení zakoupená u něj nebo přes jeho oficiální partnery poskytuje plný záruční servis po dobu dvou let, nikoli jednoho roku.

A ano, ze zákona každý výrobce odpovídá za podstatné vady i po dvou letech od data prodeje – jen ne každý toto ustanovení dodržuje. Apple je tak loajální k zákazníkům, že vám vlastně umožňuje kontaktovat jeho servisní centra po dobu tří let. A někdy i bezplatně opraví zařízení, pokud se v tomto období zjistí výrazné nedostatky.

Na co se záruka společnosti Apple nevztahuje?

Pojďme zjistit, v jakých případech vám budou odepřeny bezplatné opravy:

1) Omezená záruka společnosti Apple se nevztahuje na spotřební položky, jako jsou baterie, pouzdra nebo chrániče obrazovky. Apple nevymění stejnou baterii, pokud během záručního roku zemře, zdarma. Pokud však prokážete, že zdroj energie „umřel“ kvůli problémům s jinými součástmi, bude baterie vyměněna zdarma.

Zajímavé:
Jak nastavit jablečný ekosystém.

2) Záruka se nevztahuje na poškození pouzdra – přiměřeně záleží na provozu a péči samotného uživatele. Patří sem i kosmetické poškození – stejné škrábance.

3) Na vady, které se objeví v důsledku aktivního používání, se také nevztahuje záruka. Týká se to opotřebovaného displeje nebo například uvolněného nabíjecího portu.

5) Pokud iPhone spadne do vody, záruka také pozbude platnosti. Ano, a to i přesto, že zařízení poslední generace jsou chráněna před vodou a prachem.

6) Pokud se obrátíte na neautorizované servisní středisko, záruka pozbývá platnosti.

7) iPhone také nemůžete rozebrat doma a poté jej odnést do firemního servisního střediska a požadovat, aby bylo „všechno vráceno tak, jak bylo“.

8) Na napadené gadgety se také nevztahuje záruka. Zapomeňte na útěk z vězení. Přesněji řečeno, nenoste iPhone s nainstalovaným softwarem třetí strany do značkové služby.

9) Apple také neopraví smartphony, jejichž sériové číslo je nečitelné a nelze je nalézt v OS zařízení.

10) Pokud byl váš iPhone uzamčen prostřednictvím aplikace Find My iPhone a poté jste zapomněli heslo, budete muset zapomenout i na záruční opravy.

Důležité! A třešničkou na dortu je, že Apple má skutečně právo odmítnout opravu svých gadgetů mimo země, ve kterých byly zakoupeny.

Co můžete očekávat, když vrátíte zařízení Apple v záruce?

Představme si, že jste vzali gadget v záruce do servisního střediska.

Apple předpověděl vážné problémy kvůli obchodní válce mezi USA a Čínou

  1. Za prvé, můžete se spolehnout výměnu zařízení za nové. To je důležité, pokud zjistíte výrobní vadu. Pokud budete mít velké štěstí, možná dostanete ještě pokročilejší smartphone, než jste měli.
  2. Za druhé, Apple může také provádět opravy pomocí nových i dříve použitých komponent. Mimochodem, záruka je při opravě zmrazena.
  3. A konečně za třetí, můžete získat plnou náhradu peněz vynaložených na nákup zařízení.
Zajímavé:
Jak zaplatit za rodinné předplatné Apple Music.

Štítky: Redakční záruka Apple iPhone

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button