Obsah
- 1 Proč se při vytváření Apple id říká zkusit znovu?
- 2 Oprava chyby „Ověření se nezdařilo, přihlášení se nezdařilo“
- 3 Řešení chyby „Ověření se nezdařilo, přihlášení se nezdařilo“.
- 4 Metoda 1: Restartujte
- 5 Metoda 2: Kontrola serverů Apple
- 6 Metoda 3: Zkontrolujte připojení
- 7 Metoda 4: Kontrola data
- 8 Metoda 5: Kontrola verze aplikace
- 9 Metoda 6: Kontrola verze iOS
- 10 Metoda 7: Přihlaste se prostřednictvím webu
Proč se při vytváření Apple id říká zkusit znovu?
Oprava chyby „Ověření se nezdařilo, přihlášení se nezdařilo“
Většina majitelů moderních gadgetů se během procesu používání zařízení setká s některými chybami. Výjimkou nebyli ani uživatelé iOS zařízení. Problémy se zařízeními Apple často zahrnují nemožnost přihlásit se ke svému Apple ID.
Apple ID je jeden účet, který slouží ke komunikaci mezi všemi službami Apple (iCloud, iTunes, App Store atd.). Velmi často však dochází k potížím s připojením, registrací nebo přihlášením k vašemu účtu. Chyba „Ověření se nezdařilo, přihlášení se nezdařilo“ je jednou z těchto obtíží. Tento článek poukáže na způsoby, jak vyřešit chybu, která se objevila, a její odstranění vám umožní využít možnosti zařízení na sto procent.
Řešení chyby „Ověření se nezdařilo, přihlášení se nezdařilo“.
Při pokusu o přihlášení ke svému účtu při používání oficiálních aplikací Apple dojde k chybě. Existuje několik způsobů, jak tento problém vyřešit. Spočívá především v provádění standardních postupů pro optimalizaci některých nastavení vašeho zařízení.
Metoda 1: Restartujte
Standardní metoda pro řešení většiny problémů, která nevyvolává žádné otázky nebo potíže. V případě diskutované chyby vám restart umožní restartovat problematické aplikace, přes které se přihlašujete ke svému Apple ID účtu.
Metoda 2: Kontrola serverů Apple
Podobná chyba se často objevuje, pokud na serverech Apple probíhají nějaké technické práce nebo pokud jsou servery dočasně deaktivovány z důvodu nesprávné činnosti. Kontrola stavu serverů je poměrně jednoduchá;
- Ve svém prohlížeči přejděte do sekce „Stav systému“, která se nachází na oficiálních stránkách společnosti Apple.
- Najděte mezi mnoha službami, které potřebujeme Apple ID a zkontrolujte jeho funkčnost. Pokud je se servery vše v pořádku, ikona vedle názvu bude zelená. Pokud na serverech probíhají technické práce nebo jsou dočasně nefunkční, ikona bude červená a pak budete muset hledat řešení jinými metodami.
Metoda 3: Zkontrolujte připojení
Zkontrolujte připojení k internetu. To lze provést různými metodami, nejjednodušší je přejít do jakékoli jiné aplikace, která vyžaduje neustálé připojení k internetu. Za předpokladu, že problém skutečně spočívá ve špatném připojení, bude stačit zjistit důvod nestabilního provozu internetu a nemusíte se vůbec dotýkat nastavení zařízení.
Metoda 4: Kontrola data
Nesprávné nastavení data a času na zařízení může ovlivnit funkčnost Apple ID. Chcete-li zkontrolovat stávající nastavení data a další změny:
- otevřený „Nastavení“ z příslušné nabídky.
- Najít sekci „Základní“ a jít do toho.
- Přejděte v seznamu dolů na položku „Datum a čas“, klikněte na tuto položku.
- Zkontrolujte, zda nastavení data a času na zařízení skutečně nejsou aktuální, a v případě potřeby je změňte na platná. V případě potřeby můžete tento aspekt optimalizovat automaticky, stačí kliknout na příslušné tlačítko.
Metoda 5: Kontrola verze aplikace
Chyba může nastat kvůli zastaralé verzi aplikace, přes kterou se přihlašujete ke svému Apple ID. Je docela snadné zkontrolovat, zda je aplikace aktualizována na nejnovější verzi, musíte provést následující:
- otevřený „Obchod s aplikacemi“ na vašem zařízení.
- Přejděte na kartu „Aktualizace“.
- Vedle požadované aplikace klikněte na tlačítko „Aktualizace“ tím nainstalujete nejnovější verzi programu.
Metoda 6: Kontrola verze iOS
Aby mnoho aplikací fungovalo správně, musíte v zařízení pravidelně kontrolovat nové aktualizace. Operační systém iOS můžete aktualizovat, pokud:
- otevřený „Nastavení“ z příslušné nabídky.
- Najít sekci „Základní“ a jít do toho.
- Klikněte na položku „Aktualizace softwaru“.
- Postupujte podle pokynů a aktualizujte zařízení na nejnovější verzi.
Metoda 7: Přihlaste se prostřednictvím webu
Je velmi snadné určit, v čem přesně je problém – v aplikaci, přes kterou se přihlašujete ke svému účtu, nebo v účtu samotném. To vyžaduje:
- Přejděte na oficiální web společnosti Apple.
- Zkuste se přihlásit ke svému účtu. Pokud bylo přihlášení úspěšné, problém pochází z aplikace. Pokud se nemůžete přihlásit ke svému účtu, měli byste věnovat pozornost svému účtu. Na stejné obrazovce můžete použít tlačítko „Zapomněli jste své Apple ID nebo heslo?“, který vám pomůže obnovit přístup k vašemu účtu.
Některé nebo dokonce všechny tyto metody vám velmi pravděpodobně pomohou zbavit se nepříjemné chyby, která se objevila. Doufáme, že vám článek pomohl.