Apple idZprávy

Proč při vytváření Apple ID nemohu uložit vaše informace?

Co dělat, když nemůžete vytvořit Apple ID na iPhone/iPad

„Mám nový telefon, souhlasím s podmínkami a zkouším kliknout na Souhlasím, ale stále vyskakuje „Nelze vytvořit účet“ a podle toho IP není v rozsahu podsítě, co to znamená?

— Uživatel komunity Apple

Apple vyrábí mnoho prémiových produktů, jako jsou iPhone a iPad. Tyto produkty ale mají víceméně problémy, které Apple nedokáže vyřešit sám. Jedním z takových problémů je nemožnost vytvořit nové Apple ID na iPadu. Může se to zdát jako drobný problém, ale pokud se nepodaří vytvořit Apple ID, uživatelé nebudou mít přístup k iPadu nebo iPhonu.

Možná jste hledali online, abyste našli nejlepší způsob, jak tento problém vyřešit, ale nenašli jste žádné vhodné řešení. Abychom tento problém vyřešili, napsali jsme tento článek. Než si vysvětlíme, jak vytvořit nové Apple ID na iPhonu nebo iPadu, musíme nejprve prodiskutovat možnou příčinu problému.

Zajímavé:
Jak sdílet sdílený seznam skladeb Apple Music.

Část 1: Proč si nemůžete vytvořit svůj účet Apple ID

Existuje několik důvodů, proč si v tuto chvíli nemůžete vytvořit Apple ID. Některé z nich zde uvedeme a poté vám poskytneme řešení k vyřešení každého z nich.

  • Chyba serveru: Nejzákladnějším problémem při vytváření nového Apple ID je chyba serveru Apple. Servery Apple často narazí na chybu, která může způsobit problémy při vytváření nového Apple ID.
  • Problém s IP adresou: Dalším důvodem je IP adresa. Je možné, že váš router používá statickou IP adresu, která způsobuje tento problém. Problém se statickou IP adresou je jednoduchý a lze jej vyřešit bez velkého úsilí.
  • Internet Error: Jedním z nejjednodušších problémů může být vaše internetové připojení. V internetovém připojení může být nějaké omezení nebo jiná chyba. Chcete-li to provést, musíte kontaktovat svého poskytovatele internetových služeb a požádat ho o vyřešení problému.

Část 2: Pokud si nemůžete vytvořit nové Apple ID na iPadu/iPhonu, zde bylo 9 způsobů, jak to vyřešit.

Nyní, když znáte běžné příčiny chyby „Na tomto zařízení nelze vytvořit Apple ID“, pojďme se naučit, jak ji opravit.

  • Metoda 1: Pokud v tuto chvíli nemůžete vytvořit Apple ID, zkuste to znovu později
  • Metoda 2: Změňte nastavení Wi-Fi
  • Metoda 3: Zapomeňte na síť Wi-Fi a znovu se připojte
  • Metoda 4: Restartujte směrovač nebo modem
  • Metoda 5: Při vytváření nového Apple ID použijte mobilní data
  • Metoda 6: Restartujte iPhone/iPad
  • Metoda 7: Vymazat/Obnovit všechna nastavení
  • Metoda 8: Aktualizujte iOS, pokud stále nemůžete nastavit nové Apple ID na iPhone/iPad
  • Metoda 9. Použijte ReiBoot k důkladné opravě zařízení

Metoda 1: Pokud v tuto chvíli nemůžete vytvořit Apple ID, zkuste to znovu později

Jedním z důvodů může být načasování. Jedním ze způsobů, jak tento problém překonat, je opustit iPhone/iPad a po nějaké době se k němu vrátit. Snad se do té doby problém vyřeší.

Zajímavé:
Jak zjistit, ke kterému Apple ID je karta propojena.

Metoda 2: Změňte nastavení Wi-Fi

Jedním ze způsobů, jak tento problém vyřešit, je změnit nastavení Wi-Fi na vašem mobilním telefonu. Chcete-li to provést, postupujte takto:

  • Nejprve přejděte k nastavení iPhonu nebo iPadu.
  • Na stránce nastavení přejděte na Wi-Fi.
  • Klikněte na modré I, čímž se dostanete na stránku konfigurace IP.
  • Odtud můžete nakonfigurovat svou IP a tím problém vyřešit.
  • Problém vyřešíte kliknutím na BootP.

Metoda 3: Zapomeňte na síť Wi-Fi a znovu se připojte

Pokud se problém nevyřeší všemi výše uvedenými kroky, můžete na síť Wi-Fi zapomenout a znovu se k ní připojit.

Zapomeňte na Wi-Fi síť

  • Přejděte do Nastavení a poté na Wi-Fi.
  • Nyní klepněte na název sítě Wi-Fi, kterou chcete zapomenout.
  • Možnost zapomenout na Wi-Fi síť najdete níže.
  • Klikněte na něj a nyní se znovu připojte k síti Wi-Fi. Problém bude ještě vyřešen.

Metoda 4: Restartujte směrovač nebo modem

Chcete-li vyřešit problém způsobený připojením k internetu, můžete restartovat router. To vám pomůže problém vyřešit, ale mějte na paměti, že restartování modemu není totéž jako restartování.

Chcete-li restartovat modem, přejděte na zadní stranu modemu a stiskněte tlačítko napájení. Stiskněte znovu na minutu nebo dvě a modem se restartuje.

Metoda 5: Při vytváření nového Apple ID použijte mobilní data

Jak je uvedeno výše, mohou se vyskytnout problémy s vaším ISP. Chcete-li se tomu vyhnout, zapněte mobilní data a použijte je k vytvoření nového ID. Většina problémů se řeší tímto způsobem. Chcete-li povolit mobilní data, podívejte se na následující obrázek.

Využití mobilní sítě

Metoda 6: Restartujte iPhone/iPad

Zařízení můžete kdykoli restartovat, abyste zjistili, zda funguje.

  • Stiskněte a podržte tlačítko Napájení.
  • Klikněte na možnost restartu a nechte jej restartovat. Nyní zkuste vytvořit nové Apple ID.
Zajímavé:
Jak vyjmout disk z jednotky Apple.

Metoda 7: Vymazat/Obnovit všechna nastavení

Pokud se tím problém nevyřeší, zcela restartujte zařízení.

resetovat všechna nastavení

  • Přejděte do Nastavení a přejděte dolů na Obnovit
  • Nyní klikněte na resetovat všechna nastavení.
  • Vaše heslo bude vyžadováno, aby bylo zařízení v klidu.
  • Poté si vytvořte nové ID a užijte si svůj Apple zážitek.

Metoda 8: Aktualizujte iOS, pokud stále nemůžete nastavit nové Apple ID na iPhone/iPad

Pokud se problém nevyřeší, přeskočte proces přihlášení a aktualizujte iOS. Viz následující kroky:

Aktualizujte iOS

  • Přejděte do Nastavení a přejděte dolů na Aktualizace softwaru.
  • Klikněte na Stáhnout a po stažení aktualizaci nainstalujte.
  • Vaše zařízení se restartuje, a jakmile k tomu dojde, můžete přidat své nové Apple ID.

Metoda 9. Použijte ReiBoot k důkladné opravě zařízení

Pokud výše uvedená řešení nefungují, nezoufejte. Tenorshare ReiBoot můžete vždy použít k vyřešení problémů se systémem iOS bez jakýchkoli potíží. Více o této metodě se můžete dozvědět zde.

Opravit operační systém

  • Krok 1 Po instalaci spusťte program a připojte svůj iPhone/iPad k počítači pomocí USB kabelu. Když je zařízení detekováno, vyberte „Opravit operační systém“.

Stáhnout balíček

Krok 2 Dále pokračujte kliknutím na „Opravit nyní“. Před opravou si musíte stáhnout firmware. Stačí kliknout na tlačítko „Stáhnout“ a automaticky se stáhne nejnovější firmware iOS 13.3 do vašeho iPhone/iPad.

úspěšně

Krok 3 Po stažení firmwaru je čas na opravu. Začněte kliknutím na „Obnovit nyní“. Dokončení celého procesu může trvat asi 10 minut.

Výše uvedené kroky neztratí žádná data. Pokud chcete zařízení obnovit do továrního nastavení, můžete zvolit Deep Repair. Hluboké opravy budou mít za následek ztrátu dat. Před zahájením zálohujte svá data. Po dokončení budete mít zcela nové zařízení a můžete si vytvořit nové Apple ID.

Zajímavé:
Co se stane, když se přihlásíte k někomu jinému z jiného Apple ID.

Aktualizace 2020-03-20 / Aktualizace tipů pro zařízení iOS

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button