Obsah
Proč nemohu propojit nový účet se svým Apple id?
Platební metoda není přidána k Apple ID – nelze propojit kartu
Jak přidat platební metodu k Apple ID: vyřešení problému s vázáním karty v roce 2024. Podrobný průvodce přidáním kreditní nebo debetní karty.
Proč nemohu přidat kartu k Apple ID?
Existují různé důvody pro potíže s přidáváním platebního nástroje do vašeho účtu Apple. Seznam přijatelných platebních možností závisí na regionu, ne v každé zemi jsou například možné platby z elektronických peněženek a mobilních účtů. V Ruské federaci jsou nyní hlavním důvodem, proč se karta do Apple ID nepřidává, sankce. Za předplatné a aplikace zatím není možné platit žádnými kartami ruských bank. Stejná situace je i u elektronických peněženek. K platbě můžete stále používat zůstatek svého mobilního telefonu, ale tato možnost je dostupná pouze pro předplatitele BeeLine a MTS.
Kupte si dárkové karty Apple prostřednictvím pohodlné automatizované služby PayTool s nejnižší provizí v Ruské federaci. Dvě minuty – a peníze jsou již na vašem iPhone.
Alternativní způsoby platby za Apple ID
Pokud se vám ani po všech vašich pokusech o nápravu situace stále nedaří propojit kartu s vaším Apple ID, můžete zůstatek dobít jinými způsoby. Používejte mobilní telefon, pokud vám váš operátor umožňuje provádět platby z vašeho zůstatku. Na platformě Apple můžete také zakoupit speciální elektronické dárkové karty. Každý takový certifikát má jedinečný 16místný kód a umožňuje dobít zůstatek na profilu o určitou částku.
Pokud ke svému Apple ID nepřidáte platební metodu, nebudete si moci koupit virtuální kartu v App Store ze svého iPhone. O takovou službu můžete požádat kamaráda s funkčním platebním nástrojem v systému Apple nebo si koupit certifikát na nějakém webu třetí strany. Prodávají se na velkých tržištích, jako je Ozon, Yandex-Market, Avito, na cílových stránkách a prostřednictvím speciálních služeb. Všichni prodejci berou provizi, někdy dosahuje i 50 % nominální hodnoty.
Můžete také najít rozumné sazby, například PayTool si účtuje nejnižší provizi v Ruské federaci – 35%. Ve srovnání s podobnými zdroji pro prodej dárkových karet má služba další nepochybné výhody:
- Rychlost – na pár kliknutí si dobijete svůj profilový účet díky automatizovanému systému
- Pohodlí – kód je vydáván prostřednictvím jednoduchého a srozumitelného robota v Telegramu
- Dostupnost – absence ručního vydávání kódů prostřednictvím operátorů a prodejců umožňuje objednávat dárkové karty kdykoliv během dne, 24/7
- Spolehlivost – služba je oficiálně registrována, transakce jsou prováděny prostřednictvím systému Tinkoff
Vyhledávání dárkových certifikátů na obchodních platformách zabere více času a požadovaná hodnota nemusí být k dispozici k prodeji. V tomto případě nebude provize nižší než při objednání doplňovacího kódu prostřednictvím služby.
Další důvody, proč nemůžete přidat kartu
Měli jsme situaci, kdy moje žena přišla s iPhonem, který jsem používal, a řekla: „Nemohu přidat platební metodu k Apple ID.“ Zkoušeli jsme to společně, zadali údaje o kartě, vše pečlivě zkontrolovali – nefungovalo to. Rozhodli jsme se přidat mobilní MTS k platbě – také odmítnutí. Restartovali jsme telefon, začali aktualizovat nastavení a všimli jsme si, že je to moje ID. Jakmile zadala svůj profil, okamžitě se jí podařilo kartu propojit.
Mnoho uživatelů se setkává s podobnými situacemi, kdy jim jednoduchá chyba v datech nebo nastavení nedovolí připojit platební nástroj k účtu Apple. Existují i složitější problémy, které nelze vyřešit bez podpory.
Chyba platebních údajů
Jedním z nejčastějších a nejjednodušších problémů je, že jste udělali chybu při vyplňování údajů o kartě. Pokud jste zadali nesprávné číslo, přidali do čísla mezeru navíc, uvedli nesprávné datum vypršení platnosti nebo napsali špatně své jméno, systém vám nedovolí přidat platební nástroj.
Pečlivě zkontrolujte všechny zadané údaje, včetně fakturační adresy – je třeba uvést nikoli bydliště, ale adresu banky. Často se stává, že karta není přidána k Apple ID z důvodu nedostatku prostředků na účtu nebo data vypršení platnosti. Doplňte svůj zůstatek, a pokud do konce doby používání nezbývá více než měsíc, kontaktujte banku s žádostí o výměnu média.
I ta nejspolehlivější zařízení s inovativním softwarem mají závady, a proto ke svému Apple ID nemůžete přidat kartu. Zkontrolujte nastavení připojení k síti, restartujte Wi-Fi, mobilní síť, zjistěte, zda funguje biometrické ověřování. Selhání může nastat i na straně bankovního systému, telekomunikačního operátora i samotné platformy Apple. Počkejte 10 minut, zcela restartujte smartphone a zkuste to znovu.
Na zařízení nelze používat Apple Pay
Nejprve se ujistěte, že je váš smartphone kompatibilní s platebním systémem Apple a aktualizujte iOS na nejnovější verzi. Kontaktujte svou banku a zjistěte, zda podporuje Apple Pay. Vyplatí se také zkontrolovat, zda se na platby ve vašem regionu nevztahují zákony Apple nebo místní zákony. Dalším důvodem, proč není karta přidána k Apple ID, může být nesprávné nastavení zabezpečení na zařízení. Zkontrolujte správnost nastavení přístupového kódu, Face ID nebo Touch ID.
Odmítnutí ze strany emitenta
Dalším důvodem, proč není karta připojena k Apple ID, může být blokace nebo omezení transakcí ze strany banky nebo mobilního operátora. Seznam mobilních poskytovatelů a bank, které podporují platby v systému Apple, se neustále mění. Zkontrolujte, zda vydavatel vašeho platebního nástroje nezakazuje mezinárodní transakce.
Pokud jsou takové platby podporovány, ale stále nemůžete přidat platební metodu, je možné, že byla zavedena osobní omezení specificky pro vaši kartu, telefonní číslo nebo elektronickou peněženku. Může to být způsobeno atypickou finanční aktivitou, podezřením na podvod nebo porušením pravidel pro používání platebního nástroje z vaší strany. Zeptejte se podpory na případná omezení.
Nesprávné nastavení účtu
Apple může odmítnout propojit platební metodu s chytrým telefonem, pokud se jméno vlastníka karty neshoduje s údaji v ID. Vyplatí se také zkontrolovat, zda je váš účet pro iPhone propojen s vašimi profily iTunes a App Store, pokud jsou v datech nesrovnalosti, nebudete moci přidat platební nástroj.
Existují situace, kdy Apple z bezpečnostních důvodů dočasně zablokuje účet, například kvůli několika nesprávným pokusům o heslo. Pokud dojde k zablokování, musíte si resetovat heslo, obnovit svůj profil a poté zkusit přidat platební metodu.
Důvody, proč karta není propojena s Apple ID, se liší od jednoduchých chyb v zadaných datech až po globální odpojení vydavatele nebo regionu od služeb Apple. Začněte něčím jednoduchým – pečlivě zkontrolujte zadané platební údaje, nastavení účtu a restartujte svůj smartphone.
Pokud problém přetrvává, kontaktujte svou banku, telekomunikačního operátora nebo podporu elektronické peněženky a zjistěte možná omezení. Když se nedaří vyřešit potíže s platbou, vždy existuje možnost objednat si dárkový certifikát prostřednictvím speciální služby – je to rychlé, jednoduché a dostupné 24 hodin denně.