Apple idNovinkyWindows

Proč nejsou některé skladby dostupné na Apple Music?

Proč nejsou některé skladby dostupné na Apple Music?

Pokud se celá hudba nebo její část z vaší hudební knihovny (a ne knihovna služeb Apple jako celek) jeví jako neaktivní, ačkoliv byla dříve dostupná, stojí za to předpokládat, že důvodem je vypnutá synchronizace dat. To platí zejména v případě, že používáte Apple Music na několika zařízeních a mezi nepřístupným obsahem jsou skladby, které jste si dříve zakoupili z iTunes nebo do něj sami přidali.

K odstranění problému je vhodné použít nejen zařízení, na kterém se vyskytuje, ale i jiné, kde využíváte i servisní aplikaci.

iTunes (Windows) a Hudba (macOS)

  1. Vyvolejte menu „Soubor“ a klikněte na položky „Медиатека“„Synchronizovat knihovnu iCloud“. Aktualizujte svou knihovnu iCloud v iTunes na vašem počítači
  2. Další v nabídce „Soubor“ vyberte položky „zařízení“„Synchronizovat“. Synchronizujte svou knihovnu Apple Music s ostatními zařízeními v iTunes na vašem počítači
  3. Znovu spusťte aplikaci Apple Music na svém mobilním zařízení, počkejte na dokončení synchronizace dat a zkuste přehrát dříve nedostupný obsah.

Mobilní aplikace Apple Music (iOS/iPadOS)

  1. Otevřít „Nastavení“ iPhone nebo iPad a přejděte dolů. Přejděte dolů na nastavení iOS na iPhone
  2. V seznamu systémových aplikací najděte „Hudba“ a klepněte na toto jméno. Otevřete možnosti aplikace Hudba v nastavení iPhone
  3. Přesuňte spínač umístěný naproti předmětu do aktivní polohy „Synchronizace knihovny médií“. Povolte synchronizaci knihovny pro aplikaci Hudba v Nastavení iPhone

Hudba (iOS) a Apple Music (Android)

  1. Pokud byla synchronizace knihovny médií násilně zakázána, dozvíte se to při přímém spuštění aplikace Apple – v záložce „Медиатека“ zobrazí se odpovídající upozornění a pod ním bude tlačítko „Zapnout“, na který byste měli kliknout. Povolte synchronizaci knihovny v aplikaci Hudba v nastavení iPhone
  2. Nezbývá než počkat, až bude dokončena „Připojte se ke své cloudové knihovně médií“, Připojte se ke cloudové knihovně v aplikaci Hudba na iPhonunačítání Nahrání knihovny do aplikace Hudba na iPhonea synchronizace. Synchronizujte svou knihovnu v aplikaci Hudba na iPhonu
  3. Po dokončení postupu uvidíte veškerou hudbu, kterou jste dříve přidali do svého účtu. Veškerá hudba je k dispozici v knihovně aplikace Apple Music na iPhonu
Zajímavé:
Jak přeložit jablko tři.

Na závěr této metody uveďme zřejmý fakt – synchronizaci knihovny médií lze provést pouze v případě, že zařízení, na kterém je daný problém pozorován, je připojeno k internetu.

Důvod 2: Otevřete předobjednávku

Některé skladby nemusí být dostupné ve službě Apple Music pouze proto, že je interpret ještě nevydal. Tento problém je obvykle pozorován u alb, ze kterých již bylo několik skladeb prezentováno jako singly a jsou otevřené předobjednávky na samotné vydání. Příklad je vidět na obrázku níže.

Album je k dispozici k předobjednání na iPhone v aplikaci Apple Music

Jediné, co v tomto případě můžete udělat, je zjistit datum vydání (uvedeno vedle obálky). Problém je ale v tom, že aplikace Apple Music zobrazuje pouze rok, a proto budete muset kontaktovat buď iTunes Store (iPhone, iPad),

Zobrazte datum vydání alba v aplikaci iTunes Store na iPhone

nebo do sekce „Skóre“ Programy iTunes (PC).

Datum vydání alba v iTunes pro PC

Důvod 3: Akce umělců a poskytovatelů obsahu

Hudební umělci a poskytovatelé obsahu (vydavatelství, držitelé práv) mohou hudbu z Apple Music z toho či onoho důvodu změnit nebo odstranit. Často se „chybějící“ skladby objevují pod různými názvy (například s dalšími informacemi nebo bez nich) nebo v jiných vydáních (například kolekce místo alba nebo naopak). Chcete-li je najít, zadejte jméno interpreta a název skladby do vyhledávacího pole nebo přejděte na stránku interpreta a prohlédněte si celý jeho katalog. Jakmile najdete požadovanou skladbu, přidejte si ji do knihovny.

Vyhledejte a přidejte skladbu do knihovny v aplikaci Apple Music na iPhonu

Někdy jsou skladby z Apple Music odstraněny kvůli jejich zablokování nebo porušení autorských práv. V tomto případě neexistuje žádné zaručeně efektivní řešení – skladba se může po čase buď vrátit do katalogu služeb, nebo se tam už nikdy neobjeví.

Důvod 4: Regionální omezení

Dalším důvodem, proč některé skladby nejsou dostupné na Apple Music (když je lze najít pomocí vyhledávání, ale nelze je přehrát), jsou regionální omezení. Děje se tak kvůli chybějícím autorským právům nebo jejich zpochybnění nebo kvůli tomu, že v různých regionech patří práva ke stejnému obsahu různým držitelům autorských práv a/nebo se prostě někdo s někým nedohodl. Stejně jako u výše zmíněného blokování není ani v tomto případě známé žádné funkční řešení – stačí počkat.

Zajímavé:
Jak zjistit ID jablka.

Alternativně můžete změnit zemi svého účtu Apple ID, ale k tomu musíte přesně vědět, ve které zemi je požadovaná skladba nebo skladby k dispozici, mít na jejím území vydanou bankovní kartu a být připraveni na další problémy . Ten může zahrnovat jiné, možná vyšší ceny za obsah v digitálních službách Apple a stejná regionální omezení, která mohou jednoduše ovlivnit jiné hudební skladby.

Zadání údajů o kartě a adresy bydliště při přidávání způsobu platby v App Store na iPhone

Důvod 5: Věková hranice

Pokud vedle názvů všech skladeb, které nelze přehrát, uvidíte značku „A“ (Explicitní), důvodem jejich nedostupnosti je omezení aktivního věku. Ten druhý, jak asi tušíte, skrývá obsah s obscénním obsahem, především obscénním jazykem. Jak tato omezení deaktivovat na jakémkoli zařízení, které používá Apple Music, zjistíte v článku uvedeném na odkazu níže.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button