Obsah
- 1 Kde vidět nákupy jablek
- 2 Prohlédněte si historii nákupů v App Store a dalších mediálních službách Apple
- 3 Jak zobrazit historii nákupů
- 4 Vyhledání informací o dřívějších nákupech
- 5 Na iPhonu nebo iPadu
- 6 Na počítači Mac
- 7 Na počítači se systémem Windows
- 8 Pokud nemůžete najít položku v historii nákupů
- 9 Pokud se nacházíte v EU a používáte alternativní platební metody
- 10 Pokud vidíte nákupy, které si nepamatujete, nebo neznámé platby
- 11 Jak zobrazit historii nákupů v App Store na iPhonu a iPadu
Kde vidět nákupy jablek
Prohlédněte si historii nákupů v App Store a dalších mediálních službách Apple
Seznam nedávno zakoupených aplikací, předplatných, hudby a dalších položek najdete ve své online historii nákupů.
Jak zobrazit historii nákupů
- Přejděte na stránku reportaproblem.apple.com.
- Přihlaste se pomocí svého Apple ID a hesla.
- Zobrazí se seznam vašich nedávných nákupů. Pokud si nejste jisti, za co byl poplatek účtován, ale znáte částku, hledejte podle částky. Informace o dřívějších nákupech naleznete v nabídce Nastavení nebo Nastavení účtu na vašem zařízení.
Pokud jste si zakoupili předplatné, které již nepotřebujete, můžete předplatné zrušit.
Vyhledání informací o dřívějších nákupech
Pokud nemůžete najít položku ve své historii nákupů na reportaproblem.apple.com, zkontrolujte historii nákupů v Nastavení na svém iPhonu nebo iPadu. Historii nákupů si také můžete prohlédnout v nastavení účtu na počítači.
Na iPhonu nebo iPadu
- Otevřete aplikaci App Store.
- Klikněte na tlačítko přihlášení nebo na svou fotografii v horní části obrazovky.
- Klikněte na „Historie nákupů“. Možná budete požádáni o přihlášení.
- Zobrazí se vaše historie nákupů. Pokud si nejste jisti, za co byl poplatek účtován, ale znáte částku, hledejte podle částky.
- Chcete-li zobrazit více nákupů, klikněte na Posledních 90 dní v horní části obrazovky Historie nákupů a vyberte jiný způsob filtrování nákupů.
Na počítači Mac
- Otevřete aplikaci App Store.
- Klikněte na své jméno v dolní části postranního panelu.
- Klikněte na Nastavení účtu. Možná budete požádáni o přihlášení.
- Na stránce Informace o účtu přejděte dolů do části Historie nákupů. Klikněte na Zobrazit Vše“ vedle položky „Poslední nákupy“.
- Zobrazí se vaše historie nákupů. Chcete-li zobrazit více nákupů, klikněte na Posledních 90 dní v horní části obrazovky Historie nákupů a vyberte jiný způsob filtrování nákupů.
Na počítači se systémem Windows
- Otevřete aplikaci Apple Music nebo Apple TV.
- Klikněte na své jméno v dolní části postranního panelu a vyberte Zobrazit můj účet. Možná se budete muset nejprve přihlásit pomocí svého Apple ID.
- Přejděte do sekce Historie nákupů. Klikněte na Zobrazit Vše“ vedle položky „Poslední nákupy“.
- Otevření okna Historie nákupů může chvíli trvat. Chcete-li zobrazit více nákupů, klikněte na Posledních 90 dní v horní části obrazovky Historie nákupů a vyberte jiný způsob filtrování nákupů.
Pokud nemůžete najít položku v historii nákupů
Nemůžete najít produkt, který potřebujete? Pokud máte více Apple ID, možná jste položku zakoupili pomocí jiného Apple ID. Přihlaste se pomocí jiného Apple ID a znovu zkontrolujte historii nákupů.
Pokud obdržíte e-mail s oznámením o podezřelém nákupu, odesílatelem nemusí být společnost Apple a samotné oznámení může uvádět jiný poplatek, než je skutečně účtovaná částka. Přečtěte si, jak ověřovat e-mailové zprávy z App Store a iTunes Store.
Pokud se nacházíte v EU a používáte alternativní platební metody
Uživatelé z EU by mohli nakupovat digitální zboží a služby v aplikaci pomocí alternativních platebních systémů nebo prostřednictvím odkazu na nákup na webu vývojáře. Požádejte o podporu příslušného vývojáře aplikace. Přečtěte si další informace o nákupech nezaplacených prostřednictvím App Store nebo nákupů v aplikaci App Store.
Pokud vidíte nákupy, které si nepamatujete, nebo neznámé platby
- Zjistěte, jak požádat o vrácení peněz.
- Pokud v historii nákupů vidíte položky, které si nepamatujete, zeptejte se členů rodiny, zda danou položku zakoupili. Pokud mají členové rodiny přístup k vašemu zařízení, můžete povolit vyžadování hesla pro každý nákup. Pokud vaše Apple ID a heslo používá někdo jiný, změňte heslo k účtu Apple ID.
- Více nákupů a předplatných lze sloučit do jednoho účtu. Přečtěte si, jak vám bude účtován nákup aplikací, obsahu a předplatného Apple.
- Zjistěte, co dělat, když na výpisu z banky nebo finanční instituce uvidíte neznámou platbu Apple.
Informace o produktech, které nevyrábí společnost Apple, nebo o nezávislých webových stránkách, které společnost Apple nekontroluje ani netestuje, nepředstavují podporu ani podporu. Společnost Apple nenese odpovědnost za výběr, funkčnost nebo používání webových stránek nebo produktů třetích stran. Společnost Apple rovněž nenese odpovědnost za přesnost nebo spolehlivost informací zveřejněných na webových stránkách třetích stran. Pro více informací kontaktujte dodavatele.
Jak zobrazit historii nákupů v App Store na iPhonu a iPadu
Počínaje 8. listopadem Apple usnadnil uživatelům prohlížení jejich nákupů v App Store a iTunes Store na iOS zařízeních. Podle dokumentu, který společnost zveřejnila včera, již nemusíte otevírat iTunes na vašem Macu nebo Windows, abyste si mohli prohlédnout historii nákupů, můžete tak učinit v aplikaci Nastavení, včetně zjištění, jaké aplikace jste si stáhli například v roce 2008.
Pro přístup k historii nákupů přejděte do Nastavení – Apple ID (vaše jméno) – iTunes a App Store. Klikněte na své Apple ID a poté vyberte Zobrazit Apple ID. Jediné, co musíte udělat, je posunout obrazovku dolů a kliknout na „Historie nákupů“.
V této sekci můžete nejen vidět, které aplikace byly staženy z vašeho Apple ID za poslední rok, nebo dokonce pět let, ale také si prostudovat podrobné informace o každém nákupu. Chcete-li vybrat časový interval, klikněte na „Posledních 90 dní“ – otevře se časové období.
Uvádí se, že funkce je aktuálně v testovacím režimu a u některých uživatelů se nemusí zobrazovat správně.