Obsah
Kde jsou kontakty Apple uloženy?
Díky iCloudu jsou vaše kontakty vždy dostupné na mobilních zařízeních a počítačích. Když přidáte nebo aktualizujete kontakt, iCloud zpřístupní změnu na všech zařízeních.
Nastavení kontaktů iCloud
Když zapnete Kontakty na iCloudu, všechny informace* uložené na jednotlivých zařízeních se odešlou na iCloud. Pokud vypnete kontakty na iCloudu, informace se automaticky nepřesunou z iCloudu do vašeho zařízení.
Na iPhonu, iPadu nebo iPodu touch
- Přejděte do Nastavení > [vaše jméno] > iCloud.
- Zapněte možnost Kontakty.
- Po zobrazení výzvy ke sloučení kontaktů nebo zrušení operace klikněte na Sloučit.
Všechny informace uložené v aplikaci Kontakty budou odeslány na iCloud.
Na počítači Mac
- Na liště nabídek v horní části obrazovky počítače vyberte nabídku Apple > Předvolby systému a poté klikněte na své Apple ID. V macOS Mojave a dřívějších verzích nemusíte klikat na své Apple ID.
- Klikněte na iCloud.
- Zaškrtněte políčko Kontakty.
Všechny informace* uložené v aplikaci Kontakty budou odeslány na iCloud.
*Pokud jsou kontaktní informace uloženy v On My Mac, nebudou se automaticky synchronizovat. V aplikaci Kontakty přetáhněte kontakt z Na mém Macu do All iCloud nebo exportujte své kontakty jako Vcards a poté je synchronizujte ručně pomocí aplikace Finder.
Na iCloud.com nebo iCloud pro Windows
Jakmile na svém iPhonu, iPadu, iPodu touch nebo Macu zapnete Kontakty na iCloudu, budou vaše kontakty odeslány na iCloud. Své kontakty můžete najít a upravit na iCloud.com nebo v aplikaci iCloud pro Windows. Veškeré změny, které provedete, se automaticky aktualizují na vašich ostatních zařízeních.
Pokud na svém iPhonu, iPadu, iPodu touch nebo Macu vypnete kontakty na iCloudu, nebudou z iCloudu odstraněny ani automaticky aktualizovány a provedené změny se neaktualizují na vašich ostatních zařízeních.
Přidávání kontaktů z účtů třetích stran
Pokud jsou vaše kontakty uloženy v e-mailové službě třetí strany, můžete si do iPhonu, iPadu nebo iPodu touch přidat e-mailový účet. Dále se ujistěte, že je zapnutá možnost Kontakty.
Pokud máte problémy se synchronizací, deaktivujte svůj účet.
K synchronizaci kontaktů použijte Finder nebo iTunes
Pokud nechcete ke správě kontaktů používat iCloud nebo chcete provést jednorázovou synchronizaci, synchronizujte kontakty ručně pomocí Finderu nebo iTunes.
Při synchronizaci pomocí Finderu nebo iTunes jsou informace uloženy lokálně na vašich zařízeních. Pokud je jedno ze zařízení mezi synchronizacemi aktualizováno, mohou se v informacích vyskytnout nesrovnalosti. Pokud například smažete kontakty z počítače po synchronizaci s iPhonem, iPadem nebo iPodem touch, při příští synchronizaci s počítačem budou tyto kontakty smazány také ze zařízení iOS nebo iPadOS.
Pokud máte potíže s nastavením kontaktů na iCloudu
- Aktualizujte svůj iPhone, iPad nebo iPod touch na nejnovější verzi iOS nebo iPadOS a Mac na nejnovější verzi macOS.
- Ujistěte se, že jste na iCloud přihlášeni pomocí stejného Apple ID, ke kterému se přihlašujete na všech svých zařízeních.
- Nastavte iCloud na všech svých zařízeních. Pokud používáte počítač s Windows, stáhněte si aplikaci iCloud pro Windows.
- Ujistěte se, že máte aktivní Wi-Fi, internetové nebo mobilní datové připojení.
- Zjistěte, co dělat, když po nastavení kontaktů na iCloudu uvidíte duplicitní kontakty.
- Získejte pomoc, pokud se vaše kontakty na iCloudu nesynchronizují.
Informace o produktech, které nevyrábí společnost Apple, nebo o nezávislých webových stránkách, které společnost Apple nekontroluje ani netestuje, nepředstavují podporu ani podporu. Společnost Apple nenese odpovědnost za výběr, funkčnost nebo používání webových stránek nebo produktů třetích stran. Společnost Apple rovněž nenese odpovědnost za přesnost nebo spolehlivost informací zveřejněných na webových stránkách třetích stran. Pro více informací kontaktujte dodavatele.