Obsah
- 1 Jak zjistit apple id předchozího majitele airpodů
- 2 Jak resetovat AirPods a AirPods Pro nebo je odstranit z Apple ID
- 3 Jak obnovit nastavení AirPods přes případ
- 4 Сброс AirPods nebo AirPods Pro do továrního nastavení přes iPhone
- 5 Jak odebrat AirPods z vašeho účtu Apple
- 6 Opětovné připojení AirPods ručně
Jak zjistit apple id předchozího majitele airpodů
Jak resetovat AirPods a AirPods Pro nebo je odstranit z Apple ID
Máte potíže s nabíjením nebo připojením AirPods? Nebo jsou možná sluchátka svázána s Apple ID někoho jiného a chcete resetovat svá AirPods? Přečtěte si naše pokyny, abyste zjistili, jak resetovat AirPods na tovární nastavení a odpojit je od Apple ID.
Jak obnovit nastavení AirPods přes případ
Pokud se vaše AirPods nepřipojí k vašemu zařízení nebo máte problémy, budete je muset resetovat a znovu spárovat. To lze provést bez iPhone.
Vezměte si pouzdro na AirPods a najděte kulaté tlačítko na zadní straně. Stiskněte a podržte jej po dobu 10 sekund, dokud nezačne bílé světlo uvnitř pouzdra (nebo vně pouzdra v případě AirPods 3 nebo Pro) blikat. To znamená, že AirPods byly resetovány a jsou připraveny ke spárování.
Když otevřete pouzdro vedle iPhonu nebo iPadu, zobrazí se oznámení o spárování AirPods.
Сброс AirPods nebo AirPods Pro do továrního nastavení přes iPhone
Krok 1: Vložte obě sluchátka AirPods do nabíjecího pouzdra.
Krok 2: Zavřete víko a počkejte alespoň 30 sekund.
Krok 3: Otevřete kryt pouzdra, spusťte aplikaci Nastavení a přejděte do sekce Bluetooth.
Krok 4: Klepněte na tlačítkoi» vedle vašich AirPods.
Krok 5: Klikněte Zapomeňte na toto zařízení. Vaše AirPods budou odpojeny a připraveny k opětovnému připojení.
Krok 6: Se stále zavřeným víkem pouzdra AirPods stiskněte a podržte tlačítko na zadní straně, dokud kontrolka na přední straně nezačne blikat oranžově a poté bíle.
Pro opětovné připojení:
- Přineste AirPods v nabíjecím pouzdře s otevřeným víkem k iPhonu, iPadu nebo iPodu touch.
- Na obrazovce se objeví výzva k dalšímu připojení, postupujte podle pokynů.
Po resetování by AirPods měly fungovat normálně. Pokud jsou sluchátka propojena s Apple ID, postupujte takto.
Jak odebrat AirPods z vašeho účtu Apple
Pokud se pokusíte nastavit AirPods (3. generace) nebo AirPods Pro/Max a zobrazí se zpráva, že jsou sluchátka připojena k jinému Apple ID:
- K otevření budete potřebovat předchozího vlastníka Aplikace Locator „na vašem iPhonu nebo iPadu.
- Na Záložka „Zařízení“. > vyberte AirPods.
- Přejděte v nabídce dolů a klepněte na >Odeberte toto zařízení
- Pokud to předchozí vlastník dělá na dálku, mimo dosah Bluetooth, budete muset AirPods resetovat, než je budete moci nastavit jako nové (postupujte podle kroků v předchozích pokynech).
Apple říká, že neexistuje žádný jiný způsob, jak odstranit AirPods z vašeho Apple ID. Společnost to za vás na dálku udělat nemůže.
Pokud jste si tedy bohužel zakoupili použité nebo repasované AirPods propojené s cizím Apple ID, nebudete s nimi moci nic dělat. Stačí je vrátit bývalému majiteli.
Pokud plánujete prodávat svá AirPods na Avitu nebo jiných podobných službách, nezapomeňte kromě resetování nastavení vyjmout sluchátka z lokátoru. Nebo naopak, pokud kupujete použitá sluchátka AirPods, ujistěte se, že je prodejce odpojil od vašeho účtu.
Opětovné připojení AirPods ručně
Pokud narazíte na nějaké problémy s AirPods, zkuste sluchátka znovu připojit, aniž byste resetovali jejich nastavení.
Krok 1: Když si vložíte AirPods do uší nebo když otevřete pouzdro, otevřete na svém iPhonu Control Center.
Krok 2: Klepnutím na hudební widget jej rozbalíte.
Krok 3: Zmáčknout tlačítko AirPlay.
Krok 4: Pokud AirPods fungují normálně, uvidíte je v seznamu zařízení. Vyberte je pro připojení.
Pokud máte stále nějaké problémy se sluchátky, je lepší kontaktovat autorizované servisní středisko.
Doporučujeme přečíst si naše tipy pro majitele AirPods, abyste ze svých sluchátek dostali maximum.