Apple idNovinkyZprávy

Jak vyřešit problémy s homepodem

HomePod je jedním z nejlepších chytrých reproduktorů na trhu. Tento stav je podpořen vynikajícím zvukem, těsnou integrací s ekosystémem Apple, malými rozměry a vynikajícím minimalistickým designem. Je tu jedna pravda – majitelé HomePodu se mohou občas (byť zřídka) setkat s různými problémy. Jedním z nejčastějších problémů je například rušení a zkreslení zvuku v pohotovostním režimu. Dnes vám prozradíme, jak tento problém jednou provždy vyřešit.

Jak vyřešit problémy s HomePodem. Fotografie.

Pokud váš HomePod při přehrávání hudby nebo v pohotovostním režimu vydává cvakání nebo praskání, může se jednat o softwarový problém. Obnovení původního nastavení pomůže situaci napravit.

První cesta

Měli byste se ujistit, že vaše zařízení iOS a HomePod jsou připojeny ke stejnému účtu Apple ID.

Jak vyřešit problémy s HomePodem. První způsob. Fotografie.

  • Spusťte na svém iPhonu nebo iPadu aplikaci Domácnost.
  • Přejděte do sekce příslušenství a najděte HomePod.
  • V části „Podrobnosti“ najděte a vyberte možnost „Odebrat příslušenství“.
  • Po několika minutách bude proces resetování dokončen. HomePod lze poté znovu nastavit.

Druhá cesta

Pokud s chytrým reproduktorem nemáte spárované žádné iOS zařízení, můžete HomePod resetovat ručně. Postup je maximálně jednoduchý.

  • Nejprve odpojte HomePod od zdroje napájení. Po několika sekundách se znovu připojíme.
  • Nyní musíte stisknout a podržet prst na horní části HomePodu.
  • Nepouštějte, dokud se barva nezmění na červenou. Siri vás upozorní, že se nastavení brzy resetuje.
  • Musíte počkat na tři zvukové signály, po kterých lze tlačítko uvolnit.

Vše je připraveno! Na dokončení postupu musíte několik minut počkat.

Zveme vás k odběru našeho kanálu v Yandex.Zen. Zde můžete najít exkluzivní materiály, které na webu nejsou.

Naše sociální sítě

Zajímavé:
Jak vytvořit nové Apple ID a uložit data.

Zprávy, články a oznámení o publikacích

Komunikace a diskuse k materiálům zdarma

Longreads pro vás

SIM karta je neplatná

ČSN prodala iPhone uzamčený operátorovi kupujícímu z Novosibirsku. Pokud do takového zařízení vložíte ruskou SIM kartu, napíše, že SIM karta je neplatná. Pojďme zjistit, jak si být 100% jisti, že je váš smartphone uzamčen, a co dělat v takové situaci

Apple náhle vydal iOS 17.1.1 s hlavními opravami chyb, včetně problémů s Wi-Fi a vypínáním iPhonů v noci. Co dalšího do nové verze iOS přibylo a vyplatí se hned teď aktualizovat?

Apple se opět podělal a dal uživatelům hrubou aktualizaci – tentokrát to byly Apple Watch, které utrpěly. Ukázalo se, že watchOS 9.5 kazí barevné podání obrazovek chytrých hodinek, a proto zezelenají! Pojďme zjistit, zda je to opravdu špatné a zda lze problém vyřešit

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button