Obsah
- 1 Jak správně napsat dopis do Apple s žádostí o odemknutí iphone
- 2 Co je kontakt pro obnovení?
- 3 Kdo by měl být váš kontakt pro obnovení?
- 4 Co potřebuje váš kontakt pro obnovení?
- 5 Požadavky na nastavení kontaktu pro obnovení
- 6 Jak nastavit kontakt pro obnovení účtu
- 7 Na vašem iPhonu nebo iPadu s iOS 15 nebo iPadOS 15 nebo novějším
- 8 Na vašem Macu s macOS Sonoma
- 9 Jak získat kód pro obnovení od vašeho kontaktu pro obnovení
- 10 Vaše Apple ID je blokováno z bezpečnostních důvodů: důvody blokování a jak jej odblokovat
- 11 Důvody pro zprávu „Vaše Apple ID bylo z bezpečnostních důvodů zablokováno“
- 12 Jak odemknout Apple ID
Jak správně napsat dopis do Apple s žádostí o odemknutí iphone
Kontakt pro obnovení účtu vám může pomoci zajistit, že budete mít ke svému účtu vždy přístup, i když zapomenete heslo k Apple ID nebo heslo zařízení. Přečtěte si, jak nastavit kontakt pro obnovení na iPhonu, iPadu nebo Macu.
Co je kontakt pro obnovení?
Kontakt pro obnovení účtu je někdo, kdo může ověřit vaši identitu a pomoci vám znovu získat přístup k vašemu účtu a všem vašim datům, pokud se k němu někdy dostanete. Chcete-li použít obnovení účtu, není nutné nastavit kontakt pro obnovení, ale může usnadnit opětovné získání přístupu k účtu a datům.
Kdo by měl být váš kontakt pro obnovení?
Vaším kontaktem pro zotavení by měla být osoba, kterou znáte a důvěřujete jí, například člen rodiny nebo blízký přítel. Můžete si vybrat jeden ze svých kontaktů, nebo pokud jste ve skupině Rodinného sdílení, členové skupiny budou doporučeni. Pro svůj účet můžete vybrat až pět kontaktů pro obnovení. Kvůli ochraně vašeho soukromí Apple neví, kdo jsou vaše kontakty pro obnovení, takže je důležité, abyste si je pamatovali.
Co potřebuje váš kontakt pro obnovení?
Vaše kontakty budou potřebovat zařízení iOS s iOS 15 nebo iPadOS 15 nebo novějším nebo Mac s macOS Monterey nebo novějším a musí splňovat minimální požadavky. Vaše kontakty pro obnovení nebudou mít přístup k vašemu účtu, pouze vám budou moci poskytnout kód, pokud jej budete potřebovat.
Požadavky na nastavení kontaktu pro obnovení
- Všechna vaše zařízení musí používat iOS 15, iPadOS 15, watchOS 8 nebo macOS Monterey nebo novější. Můžete být vyzváni, abyste aktualizovali všechna zařízení, která nemají nejnovější operační systém, nebo odebrali zařízení, která nepoužíváte.
- Musíte být starší 13 let.
- Pro své Apple ID musíte mít zapnuté dvoufaktorové ověřování.
Jak nastavit kontakt pro obnovení účtu
Přečtěte si, jak nastavit kontakt pro obnovení účtu na iPhonu nebo iPadu s iOS 15 nebo iPadOS 15 nebo novějším nebo na Macu s macOS Monterey nebo novějším.
Na vašem iPhonu nebo iPadu s iOS 15 nebo iPadOS 15 nebo novějším
- Přejděte do Nastavení a klepněte na své jméno.
- Klepněte na Přihlášení a zabezpečení a poté na Obnovení účtu.
- Klepněte na Přidat kontakt pro obnovení, potom klepněte znovu a ověřte pomocí Face ID nebo Touch ID.
- Pokud jste ve skupině Rodinného sdílení, členové skupiny jsou doporučeni. Nebo můžete klepnout na Vybrat někoho jiného a vybrat jeden ze svých kontaktů.
- Pokud vyberete člena rodiny, bude přidán automaticky. Pokud vyberete kontakt, musí žádost přijmout. Také jim pošlete zprávu, ve které jim sdělíte, že je chcete přidat jako svůj kontakt pro obnovení.
- Jakmile vaši žádost přijmou, zobrazí se zpráva, že byl přidán jako váš kontakt pro obnovení účtu.
Pokud váš přítel nebo člen rodiny odmítne nebo se odebere jako váš kontakt pro obnovení, zobrazí se oznámení a budete muset vybrat nový kontakt pro obnovení účtu.
Na vašem Macu s macOS Sonoma
- Vyberte nabídku Apple > Nastavení systému a klikněte na své jméno.
- Klikněte na Přihlášení a zabezpečení.
- Vyberte Obnovení účtu.
- Klikněte na tlačítko Přidat a klikněte na Přidat kontakt pro obnovení, poté se ověřte pomocí Touch ID nebo hesla pro Mac.
- Pokud jste ve skupině Rodinného sdílení, členové skupiny jsou doporučeni. Nebo můžete kliknout na Vybrat někoho jiného a vybrat jeden ze svých kontaktů. Poté klikněte na Pokračovat.
- Pokud vyberete člena rodiny, bude přidán automaticky. Pokud vyberete kontakt, musí žádost přijmout. Také jim pošlete zprávu, ve které jim sdělíte, že je chcete přidat jako svůj kontakt pro obnovení.
- Jakmile vaši žádost přijmou, zobrazí se zpráva, že byl přidán jako váš kontakt pro obnovení účtu.
Pokud váš přítel nebo člen rodiny odmítne nebo se odebere jako váš kontakt pro obnovení, zobrazí se oznámení a budete muset vybrat nový kontakt pro obnovení účtu.
Jak získat kód pro obnovení od vašeho kontaktu pro obnovení
Pokud zapomenete heslo k Apple ID nebo se vám zablokuje přístup k účtu, postupujte podle pokynů na vašem zařízení a sdílejte pokyny na obrazovce se svým kontaktem pro obnovení osobně nebo po telefonu. Váš kontakt pro obnovení poté sdílí šestimístný kód, který zadáte na svém zařízení. Po potvrzení vaší identity můžete resetovat heslo k Apple ID.
Vaše Apple ID je blokováno z bezpečnostních důvodů: důvody blokování a jak jej odblokovat
Někdy může nastat situace, kdy se při přihlašování k vašemu účtu Apple ID může objevit zpráva, že váš účet byl zablokován: “Vaše Apple ID je z bezpečnostních důvodů zablokováno“. Důvodem jsou bezpečnostní důvody pro osobní údaje uživatele a důvod omezení přístupu podrobně rozebereme dále v článku.
Důvody pro zprávu „Vaše Apple ID bylo z bezpečnostních důvodů zablokováno“
Nejprve je důležité vědět, že zpráva o blokování Apple ID se objeví poté, co je při autorizaci zadáno nesprávné heslo nebo systém obdrží nesprávné odpovědi na bezpečnostní otázky. To znamená, že viníkem omezení přístupu může být nejen majitel iPhonu nebo iPadu, který několikrát minul při vytáčení přístupového kódu nebo zapomněl údaje zadat, ale také neoprávněný uživatel, který se pokusil uhodnout heslo na váš účet Apple ID.
Pokud při zodpovězení bezpečnostních otázek dojde k chybám, bude o této situaci odesláno upozornění na „mýdlo“, ale pokud zadáte špatné heslo, systém jednoduše zablokuje účet. Pokud se útočník pokusí získat přístup, pak k dosažení svého cíle potřebuje znát e-mailovou adresu a kód. Stává se, že se k vašemu účtu snaží dostat bezohlední příbuzní, přátelé nebo milenci.
Po několika neúspěšných pokusech o přihlášení bude přístup k vašemu účtu Apple ID uzavřen.
Jak odemknout Apple ID
První věc, kterou musíte udělat, je ujistit se, že si pamatujete své heslo Apple ID.
1. Jít do Nastavení -> iTunes Store a App Store a klikněte na Přihlásit. Pokud v horní části stránky vidíte něčí účet, klikněte na něj a vyberte možnost Odchod. Zadejte své údaje (Apple ID a heslo) pro váš účet (Apple ID je vaše e-mailová adresa).
2. jestli ty zadali jste správně své Apple ID, zobrazí se následující zpráva.
3. Klikněte na tlačítko Odblokujte účet.
4. Vyberte možnost odemknutí – “Odblokujte pomocí e-mailu„nebo“Odpověz na bezpečnostní otázky„.
V níže uvedené možnosti jsme použili odemknutí „Odblokujte pomocí e-mailu“. Apple poslal e-mail s odkazem, který vám umožní odemknout vaše Apple ID.
Po obdržení dopisu musíte kliknout na odkaz „Resetujte své heslo nebo odemkněte své Apple ID„.
Poté se otevře webová stránka, kde musíte zadat nové heslo ke svému účtu.
Totéž lze provést na počítači Mac nebo Windows na této stránce webu Apple.
V tomto materiálu jsme mluvili podrobněji o procesu odemknutí Apple ID.
Chcete-li takovým problémům předejít, musíte před přihlášením ke svému účtu povolit dvoufázové ověření. Tento krok vás může ochránit i před dalšími nežádoucími situacemi (funkce bohužel není dostupná na Ukrajině, v Bělorusku a Kazachstánu).
Na stejném webu můžete povolit dvoufázové ověření kliknutím na tlačítko odkazu Melodie část Dvoufázové ověření.
- Jak nakupovat hry nebo aplikace v App Store bez připojení karty.
- Kontrola vazby iPhone na iCloud (Najít iPhone): kde hledat?
- Jak zjistit (viz), které iPhone, iPad, Mac jsou propojeny s Apple ID.