Jak se vypořádat s chybami stahování z obchodu s aplikacemi pro Mac
Mám M1 Mac Mini a pokusil jsem se nainstalovat aplikaci Ticket to Ride pro iPad. Už několik dní je ve stavu čekání. Hledal jsem dva pro zrušení, ale nic nefungovalo.
- Klávesa Option se pohupuje, kliknutím na x zrušíte.
- Složka předvoleb App Store byla odstraněna.
- Zrušené procesy v Activity Monitor
- Odhlášeni z Apple ID v App Store, přihlášeni k jinému účtu a zpět k původnímu účtu.
- Restartovaný počítač.
Existuje jistý způsob, jak toto stahování zrušit?
Zobrazit více Méně
Mac mini, macOS 12.3
Publikováno 4. dubna 2022 5:43
Já taky (132) Já taky Já taky (132) Já taky Odpovědět
Otázka označená jako Nejlepší odpověď
Autor Boulderkann
Uživatelská úroveň: Úroveň 1
8 body
Publikováno 6. dubna 2022 6:25
Děkujeme za vaše návrhy, ACW_13.
- Klávesa Option se pohupuje, kliknutím na x zrušíte.
Toto byl první návrh, který jsem mnohokrát zkusil. Kliknutím potvrdím smazání, ale nikdy se to nesmaže a zůstane, jako bych nikdy neklikl na X v rohu a dál se třese.
Také jsem již ve svém počítači hledal odkaz na Ticket to Ride nebo jen „ticket“, ale ve složce Aplikace ani nikde v systému se neobjevila žádná aplikace, kterou bych mohl smazat.
Zkoušel jsem také následující procesy bez pozitivního řešení.
- Složka předvoleb App Store byla odstraněna.
- Zrušené procesy v Activity Monitor
- Odhlášeni z Apple ID v App Store, přihlášeni k jinému účtu a zpět k původnímu účtu.
- Vstup na stránku App Store pro aplikaci ke zrušení/restartování. Zdá se, že stav aplikace má rotující kruh, což znamená, že se pokouší něco udělat. Kliknu na něj a zadrhne, ale dál se točí.
- Restartovaný počítač.
Zobrazit více Méně
Podobné otázky
Aktualizace se neaktualizují v App Store (včetně snímku obrazovky) Níže je snímek obrazovky problému, který se mi nedaří vyřešit. Nemám nastavení nastaveno na „automatická aktualizace“, ale když jsem klikl na „aktualizovat vše“ ručně, stalo se to. Tak to bylo už přes týden. Pokaždé, když otevřu sekci aktualizací v App Store, těchto 5 aplikací nedělá nic jiného, než že se točí malý kruh, jako když se snaží připravit na spuštění aktualizací. Rád bych tyto aktualizace zrušil nebo vymazal. Ale nechápu, jak je můžu zrušit. Několikrát jsem vynutil zastavení App Store, odhlášení/přihlášení atd. a stále se mi to nedaří vyjasnit. Ironií je, že si stále mohu bez problémů stáhnout další položky z App Store. Dík! macOS Mojave 10.14.5 MacBook Pro (polovina roku 2012)
Obchod s aplikacemi na novém Macu Mini Nemohu znovu stáhnout aplikaci a nemohu získat aktualizace ke stažení. Stále dostávám výzvu k zadání svého Apple ID a hesla. Aktualizoval jsem své heslo odhlášený z App Store a počítače a stále mám stejný problém.
Nelze zastavit stahování a instalaci aplikace v App Store Aplikace iMovie byla skutečně nainstalována. Stále se však zobrazuje Instalace v App Store a LaunchPad. Jak to mohu zastavit?