Obsah
Jak se odhlásit z Apple id, pokud si nepamatujete bezpečnostní otázky
Pokud vaše Apple ID není nastaveno na dvoufaktorové ověřování, k zabezpečení vašeho účtu se používají bezpečnostní otázky. Chcete-li změnit bezpečnostní otázky svého Apple ID, postupujte takto:
O bezpečnostních otázkách Apple ID
Dvoufaktorové ověřování je nejbezpečnějším způsobem ochrany vašeho Apple ID. Pokud jste pro svůj účet nenastavili dvoufaktorové ověřování, Apple používá bezpečnostní otázky jako další způsob identifikace uživatelů online. Otázky jsou nabízeny jako kontrolní otázky, jejichž odpovědi si uživatel snadno zapamatuje a cizí lidé je nebudou moci uhodnout. Při použití v kombinaci s dalšími identifikačními informacemi pomáhají společnosti rozpoznat vás jako uživatele požadujícího přístup k vašemu účtu. Před změnou hesla nebo jiných informací o účtu, zobrazením informací o zařízení nebo nákupem v iTunes nebo App Store z nového zařízení můžete být požádáni o zodpovězení jedné nebo více bezpečnostních otázek. Pokud nechcete používat bezpečnostní otázky nebo máte obavy ze zapomenutí odpovědí, můžete nastavit dvoufaktorové ověřování. Další informace o dvoufaktorovém ověřování.
Změna bezpečnostních otázek
- Přihlaste se ke svému účtu na appleid.apple.com.
- V části Přihlášení a zabezpečení účtu vyberte Zabezpečení účtu.
- V části Bezpečnostní otázky vyberte Upravit bezpečnostní otázky.
- Vyberte nové bezpečnostní otázky a zadejte odpovědi, poté klikněte na Aktualizovat.
- Zadejte heslo svého Apple ID a klikněte na Hotovo.
Je velmi důležité zapamatovat si odpovědi na bezpečnostní otázky, abyste se vyhnuli zablokování přístupu k vašemu účtu. Nezapomeňte přidat a zkontrolovat sekundární e-mailovou adresu. Pokud si nepamatujete odpovědi na své bezpečnostní otázky, budete k jejich resetování potřebovat záložní e-mailovou adresu. Zjistěte, co dělat, když zapomenete odpovědi na bezpečnostní otázky.