Obsah
Jak resetovat apple airpods
Zrušení párování, restartování nebo resetování AirPods
Pokud vaše AirPods nefungují správně, nejprve se ujistěte, že je vaše spárované zařízení aktualizováno. Pak je zkuste zrušit spárování, restartovat nebo resetovat.
Zrušení párování AirPods
- Na iPhonu nebo iPadu. Otevřete „Nastavení“ , klepněte na název svých AirPodů v horní části obrazovky a potom klepněte na Zapomenout toto zařízení. Tím se vaše AirPods odeberou ze všech zařízení přihlášených se stejným Apple ID.
- Na Apple Watch. Otevřete „Nastavení“ > Bluetooth, klepněte na a potom klepněte na Zapomenout zařízení a odeberte AirPods ze všech zařízení přihlášených se stejným Apple ID.
- Na Macu. Vyberte nabídku Apple
> Předvolby systému, klepněte na název svých AirPods v postranní nabídce (možná budete muset posunout dolů) a potom klepněte na Zapomenout toto zařízení.
Poznámka. Pokud byly vaše AirPods odstraněny, budete je muset spárovat se zařízením spojeným s vaším Apple ID, abyste je mohli znovu používat.
Restartování AirPods
Pokud vaše AirPods nefungují správně, zkuste je restartovat.
Proveďte jednu z následujících akcí:
- Na AirPods (všechny generace) nebo AirPods Pro (všechny generace). Umístěte svá AirPods do pouzdra, které je s nimi dodáno, a poté zavřete víko alespoň na 10 sekund.
- AirPods Max Na pravém sluchátku stiskněte a podržte současně tlačítka Digital Crown a Noise Control, dokud nezačne stavová kontrolka vedle nabíjecího portu blikat oranžově (asi po 10 sekundách), poté obě tlačítka okamžitě uvolněte.
Důležité! Pokud budete tlačítka držet déle než 10 sekund, vaše AirPods Max se resetují na tovární nastavení.
Obnovení AirPods do továrního nastavení
Pokud vaše AirPods po restartu nefungují správně, můžete je obnovit do továrního nastavení.
Proveďte jednu z následujících akcí:
- Na AirPods (všechny generace) nebo AirPods Pro (všechny generace). Umístěte svá AirPods do pouzdra, které je s nimi dodáno, zavřete víko a počkejte 30 sekund. Otevřete víko, stiskněte nastavovací tlačítko na zadní straně pouzdra po dobu asi 15 sekund, dokud nezačne stavová kontrolka blikat oranžově a poté bíle.
- AirPods Max Na pravém sluchátku stiskněte a podržte současně korunku Digital Crown a tlačítko Noise Control, dokud se stavová kontrolka vedle nabíjecího portu nepřepne z blikajícího oranžového na bílé (asi po 15 sekundách).
Tato příručka platí pro iOS 17, iPadOS 17, watchOS 10, tvOS 17, macOS Sonoma nebo novější.
Resetujte AirPods a AirPods Pro
Možná budete muset resetovat vaše AirPods, pokud se nebudou nabíjet, nebo k vyřešení jiného problému.
- Umístěte AirPods do nabíjecího pouzdra a zavřete víko.
- Počkejte 30 sekund.
- Otevřete nabíjecí pouzdro a vložte AirPods do uší.
- Přejděte do Nastavení > Bluetooth. Nebo přejděte do Nastavení > [AirPods].
- Pokud se tam vaše AirPods zobrazí jako připojené, klepněte na informační tlačítko vedle AirPods, klepněte na Zapomenout toto zařízení a poté znovu klepněte na pro potvrzení.
- Pokud se tam vaše AirPods nezobrazují, pokračujte dalším krokem.
- Umístěte AirPods do nabíjecího pouzdra a nechte víko otevřené.
- Stiskněte a podržte tlačítko nastavení na zadní straně pouzdra po dobu přibližně 15 sekund, dokud stavová kontrolka na přední straně pouzdra nezačne blikat oranžově a poté bíle*.
- Znovu připojte AirPods: Umístěte AirPods do nabíjecího pouzdra s otevřeným víkem vedle iPhonu nebo iPadu. Postupujte podle pokynů na obrazovce zařízení.
AirPods lze přiřadit pouze k jednomu Apple ID. Pokud chcete používat AirPods (3. generace) nebo AirPods Pro (1. nebo 2. generace), které používal někdo jiný před vámi, předchozí vlastník bude muset sluchátka nejprve odstranit ze svého Apple ID.
*Když resetujete svá AirPods, resetuje se také jejich nastavení. Nastavení můžete znovu změnit.
Datum zveřejnění: 24. dubna 2024
Je tato stránka užitečná?
No ne
Děkujeme vám za vaši reakci.
Související témata
Kontaktování podpory Apple
Je potřeba pomoc? Neváhejte požádat o pomoc, využijte online spojení s odborníkem.