Obsah
- 1 Jak přenést soubory apple z disku c
- 2 Přenos z Windows PC do Mac pomocí Migration Assistant
- 3 Připojení počítačů pomocí Migration Assistant
- 4 Pokud váš Mac používá macOS Sonoma 14.4 nebo novější
- 5 Pokud váš Mac používá macOS Sonoma 14.3.1 nebo starší
- 6 Přeneste informace pomocí nástroje Migration Assistant
- 7 O jaká data se přenos jedná a jaká je cílová lokalita
- 8 Pokud se přenos nezdaří
- 9 doplňující informace
- 10 Jak přesunout nebo odstranit zálohy iTunes ve Windows
Jak přenést soubory apple z disku c
Přenos z Windows PC do Mac pomocí Migration Assistant
Pokud máte na Macu nainstalovaný macOS Sonoma nebo novější, mělo by to stačit k aktivaci nástroje Migration Assistant a přenosu informací. Jinak připojte Mac a PC ke stejné síti Wi-Fi nebo Ethernet. Nebo je propojte přímo k sobě pomocí ethernetového kabelu.
Pokud váš starý počítač nepodporuje verzi Bluetooth Low Energy, Migration Assistant může zobrazit zprávu, že pro pokračování v práci je vyžadován adaptér Bluetooth. Adaptéry Bluetooth, které se připojují k portu USB počítače, jsou k dispozici v řadě.
Připojení počítačů pomocí Migration Assistant
Pokud váš Mac používá macOS Sonoma 14.4 nebo novější
- Na vašem PC si stáhněte a nainstalujte Windows Migration Assistant 3. Chcete-li používat tuto verzi, váš Mac musí mít macOS Sonoma 14.4 nebo novější. Pokud máte jinou verzi operačního systému, postupujte podle kroků pro macOS Sonoma 14.3.1 nebo starší, který vyžaduje starší verzi Windows Migration Assistant.
- Na Macu otevřete Migration Assistant ze složky Utilities ve složce Aplikace. Chcete-li přímo otevřít složku Utilities, můžete zvolit Přejít > Nástroje z pruhu nabídky Finderu. Nebo použijte Spotlight k vyhledání Migration Assistant.
- Postupujte podle pokynů na obrazovce, dokud nevyberete metodu přenosu. Vyberte „Z počítače se systémem Windows“ a poté klikněte na „Pokračovat“.
- Když se kód objeví na vašem Macu a budete jej muset zadat na vašem PC, otevřete Windows Migration Assistant na PC.
- Na PC postupujte podle pokynů na obrazovce, dokud nebudete vyzváni k zadání kódu, který se zobrazí na vašem Macu. Zadejte tento kód a klikněte na Pokračovat.
- Migration Assistant se poté pokusí připojit k vašemu Macu.
- Jakmile nástroj Migration Assistant naváže připojení, proveďte migraci informací podle následujících kroků.
Pokud váš Mac používá macOS Sonoma 14.3.1 nebo starší
- Stáhněte a nainstalujte příslušnou verzi nástroje Windows Migration Assistant do počítače.
- Windows Migration Assistant 2.4.5.0, pokud váš Mac používá macOS Sonoma 14.3.1 nebo novější, macOS Ventura nebo macOS Monterey
- Windows Migration Assistant 2.3.1.0, pokud máte na Macu nainstalovaný macOS Big Sur.
- Windows Migration Assistant 2.2.0.1, pokud váš Mac používá macOS Catalina nebo macOS Mojave.
- Windows Migration Assistant 2.1.2.0, pokud máte na svém Macu nainstalovaný macOS High Sierra nebo macOS Sierra.
- Windows Migration Assistant 1.0.5.7, pokud váš Mac používá OS X El Capitan nebo starší.
- Na vašem PC otevřete Windows Migration Assistant a postupujte podle pokynů na obrazovce, dokud se Migration Assistant nepokusí připojit k vašemu Macu.
- Na Macu otevřete Migration Assistant ze složky Utilities ve složce Aplikace. Chcete-li přímo otevřít složku Utilities, můžete zvolit Přejít > Nástroje z pruhu nabídky Finderu. Nebo použijte Spotlight k vyhledání Migration Assistant.
- Postupujte podle pokynů na obrazovce, dokud nevyberete metodu přenosu. Vyberte „Z počítače se systémem Windows“ a poté klikněte na „Pokračovat“.
- Vyberte ikonu PC a klikněte na Pokračovat.
- Ujistěte se, že se na vašem PC i Macu zobrazuje stejný přístupový kód, a poté na PC klikněte na Pokračovat.
- Jakmile nástroj Migration Assistant naváže připojení, proveďte migraci informací podle následujících kroků.
Přeneste informace pomocí nástroje Migration Assistant
- Jakmile jsou počítače připojeny, nástroj Migration Assistant zaznamenává informace do počítače a vypočítá množství paměti, kterou zabírají jednotlivé kategorie souborů. Možná to potrvá pár minut. Když je vše připraveno, vyberte data k přenosu. Možná budete muset posunout dolů, abyste viděli úplný seznam.
- Klepnutím na Pokračovat zahájíte přenos. Velké převody mohou trvat hodiny. Někdy se může zdát, že proces je pozastaven. Migraci můžete zahájit večer a dokončit ji přes noc.
- Po dokončení přenosu zavřete Migration Assistant na obou počítačích a poté se přihlaste k migrovanému účtu na vašem Macu, abyste zobrazili soubory. Tento účet používá stejný název jako váš počítačový účet.
- Autorizujte svůj Mac k nakupování pomocí vašeho Apple ID. Před synchronizací nebo přehráváním staženého obsahu Apple je důležité se přihlásit.
Pokud potřebujete přenést informace z jiného uživatelského účtu systému Windows, přihlaste se k tomuto účtu v počítači a poté zopakujte tyto kroky.
O jaká data se přenos jedná a jaká je cílová lokalita
- Přeneseno do aplikace Mail: e-mailové zprávy a nastavení účtu z aplikací Outlook a Windows Mail.
- Přeneseno do aplikace Kontakty: Kontakty z aplikace Lidé (Windows 10 nebo novější), Outlook a ze složky Kontakty ve vaší uživatelské složce.
- Přeneseno do aplikace Kalendář: schůzky z aplikace Kalendář (Windows 10 nebo novější) a Outlook.
- Převedeno do aplikace Připomínky: úkoly z aplikace Outlook. Vyžaduje migraci na Mac se systémem macOS Ventura nebo novějším.
- Přeneseno do aplikací Hudba, Podcasty, Knihy a TV: hudbu, podcasty, audioknihy a filmy/televizní pořady.
- Přeneseno do Safari: Domovská stránka a záložky z Chrome, Edge, Firefox, Internet Explorer a Safari.
- Přesunuto do sekce „Nastavení systému“: vlastní tapetu plochy, nastavení jazyka a nastavení umístění. Pokud váš Mac používá macOS Ventura nebo novější, přenesou se také známé sítě Wi-Fi.
- Převedeno do vašehouživatelská složka: dokumenty a další soubory z vašeho domovského adresáře. Také fotografie, které můžete do aplikace Fotky přidat ručně nebo povolit aplikaci Fotky vyhledávat na vašem Macu fotografie k importu.
- Přesunuto do sdílené složky vaší uživatelské složky: nesystémové soubory a dokumenty ze systémové jednotky (obvykle jednotka C) a dalších dostupných jednotek. Je nutné, aby aplikaci Migration Assistant spouštěl uživatel s právy správce PC.
Pokud se přenos nezdaří
Ujistěte se, že máte na Macu nejnovější aktualizace macOS a na PC nejnovější aktualizace Windows. Dále zkontrolujte, zda je na vašem počítači nainstalována správná verze nástroje Windows Migration Assistant.
Pokud máte na některém ze svých počítačů nainstalované aplikace antiviru, brány firewall nebo VPN, před použitím nástroje Migration Assistant je deaktivujte.
Použijte nástroj Check Disk (chkdsk) na vašem počítači, abyste se ujistili, že neexistují žádné problémy, které by mohly bránit úspěšnému přenosu dat.
- Klepněte pravým tlačítkem na Start a vyberte Spustit.
- Zadejte cmd Zobrazí se příkazový řádek.
- Na příkazovém řádku zadejte chkdsk a stiskněte klávesu Enter.
- Pokud obslužný program zjistí problémy, zadejte chkdsk drive: /F , kde řídit je písmeno představující spouštěcí jednotku Windows, například C.
- Stiskněte klávesu Enter.
- Na příkazovém řádku zadejte Y a restartujte počítač.
- Opakujte postup, dokud nástroj Check Disk nehlásí žádné chyby. Pokud obslužný program nedokáže opravit všechny nalezené chyby, může být nutné provést servis vašeho počítače.
Pokud problém přetrvává, můžete také použít externí disk nebo sdílení souborů ke zkopírování důležitých souborů z počítače do počítače Mac.
doplňující informace
Můžete také přenést informace z jiného Macu, ze zálohy Time Machine vašeho Macu nebo z iPhonu.
Informace o produktech, které nevyrábí společnost Apple, nebo o nezávislých webových stránkách, které společnost Apple nekontroluje ani netestuje, nepředstavují podporu ani podporu. Společnost Apple nenese odpovědnost za výběr, funkčnost nebo používání webových stránek nebo produktů třetích stran. Společnost Apple rovněž nenese odpovědnost za přesnost nebo spolehlivost informací zveřejněných na webových stránkách třetích stran. Pro více informací kontaktujte dodavatele.
Jak přesunout nebo odstranit zálohy iTunes ve Windows
Tento návod byl zveřejněn jako součást projektu Podpora iPhones.ru. Pište na email: stiskněte (zavináč)iphones.ru a získat řešení problémů souvisejících s provozem a provozem zařízení Apple.
Otázka čtenáře:
Vasily
Kde jsou uloženy záložní soubory iTunes v systému Windows, jak je odstranit a nakonfigurovat ukládání na jiný disk?
Naše odpověď:
Ahoj Vasily.
1. Zálohy iTunes ve Windows 7/8/10 jsou uloženy na: C:UserusernameAppDataRoamingApple ComputerMobileSyncBackup. Aby byla složka v systému viditelná, musí být povoleno zobrazování skrytých souborů a složek.
Zkus tam najít data, seřadit je podle data vytvoření a nepotřebná smazat.
2. Pokud proces kopírování skončí abnormálně a místo na disku se neuvolní, zkuste jej vyčistit pomocí různých optimalizačních nástrojů. Ručně vyprázdněte složku C: WindowsTemp a restartujte počítač.
3. K přenosu záloh na jiný disk potřebujete:
- Zavřete iTunes.
- Přesunout složku „C:UserusernameAppDataRoamingApple ComputerMobileSyncBackup„na jinou jednotku. Nemělo by zůstat na svém starém místě.
- Spusťte příkazový řádek „cmd.exe“ s právy správce (Start > Prohledat programy a soubory > cmd > Klepněte pravým tlačítkem > Spustit jako správce).
- Zadejte příkaz: MKLINK /D „od“ „do“.
- Klikněte na vstoupit.
Místo „od“ uveďte cestu, kde byly zálohy dříve umístěny, a místo „kde“ uveďte nové umístění souborů. Nyní můžete spustit iTunes a na kartě zálohy zkontrolovat přítomnost přenesených záloh.
Pokud máte dotazy, které oficiální podpora Apple nevyřešila, napište nám e-mailem: stiskněte (zavináč)iphones.ru. Nebo se jich zeptejte přímo z naší sekce Nápověda.