Obsah
- 1 Jak nakupovat s jablkem
- 2 Standardní zásady vrácení
- 3 Vrácení AppleCare+ v rámci programu upgradu pro iPhone
- 4 Vrácení iPhonu, iPadu a hodinek – zrušení bezdrátové služby
- 5 Apple Watch se vrací
- 6 Další podmínky produktu Apple
- 7 Ceny a snížení/opravy cen
- 8 Přijetí/potvrzení objednávky
- 9 Dodací podmínky
- 10 Vyzvednutí a vrácení na prodejně
- 11 Kontakt pro vyzvednutí
- 12 Pouze spotřebitelé
- 13 Pouze doprava v USA
- 14 Dostupnost produktu a omezení
- 15 Dárkové karty
- 16 Jak nakupovat programy a hry pomocí účtu Apple ID
- 17 Jak dobít účet Apple ID
- 18 Jaké funkce má účet Apple ID?
Jak nakupovat s jablkem
Děkujeme za nákup v Apple. Vážíme si toho, že rádi nakupujete skvělé věci, které vyrábíme. Chceme také zajistit, abyste měli při prozkoumávání, hodnocení a nákupu našich produktů příjemný zážitek, ať už jste v Apple Online Store, v Apple Retail Store nebo telefonujete s Apple Contact Center. (Aby to bylo pro nás oba vizuálně jednodušší, budeme tyto entity v těchto zásadách označovat jako „Apple Store“.)
Stejně jako u každého jiného nakupování existují podmínky, které se vztahují na transakce v Apple Store. Budeme tak struční, jak nám to naši právníci dovolí. Hlavní věc, kterou je třeba si zapamatovat, je, že zadáním objednávky nebo nákupem v Apple Store souhlasíte s podmínkami uvedenými níže spolu se Zásadami ochrany osobních údajů společnosti Apple (otevře se v novém okně) a podmínkami použití (otevře se v novém okně ).
Standardní zásady vrácení
Zásadně věříme, že budete nadšeni z produktů, které si zakoupíte v Apple Storu. Je to proto, že se snažíme zajistit, aby byly navrženy a vyrobeny tak, aby přesně odpovídaly vašim potřebám. Chápeme však, že někdy produkt nemusí být takový, jaký jste očekávali. V takovém nepravděpodobném případě vás vyzýváme, abyste si přečetli následující podmínky týkající se vrácení produktu.
V případě jakéhokoli nepoškozeného produktu jej jednoduše vraťte s přiloženým příslušenstvím a obalem spolu s originální účtenkou (nebo dárkovou účtenkou) do 14 dnů od data, kdy produkt obdržíte, a my vám jej vyměníme nebo nabídneme vrácení peněz na základě původní platby. metoda. Kromě toho mějte na paměti následující:
- Produkty lze vrátit pouze v zemi nebo oblasti, ve které byly původně zakoupeny.
- Následující produkty nelze vrátit: elektronické stahování softwaru, předplatné programu Software-Up-To-Date, dárkové karty Apple Store a jakékoli produkty Apple Developer Connection.
- V případě vrácení peněz do Apple Retail Store za hotovost, ekvivalent hotovosti a šekové transakce nad 750 USD vám společnost Apple zašle šek na vrácení peněz do 10 pracovních dnů.
- Pokud chcete vrátit deset nebo více stejných produktů, musíte se vrátit do obchodu Apple Store, kde jste je původně zakoupili.
- V případě položek vrácených s dárkovým poukazem vám Apple nabídne Apple Gift Card.
- Pokud jste zaplatili za jakoukoli část položky pomocí zůstatku na účtu Apple a máte nárok na vrácení peněz za její vrácení nebo zrušení, vrátíme tuto část refundace zpět na váš zůstatek na účtu Apple. Pokud však zůstatek na vašem účtu Apple dosáhne maximálního limitu nebo se blíží maximálnímu limitu, vystavíme vám tuto refundovanou částku na dárkové kartě Apple e-mailem.
- Otevřený software nelze vrátit, pokud obsahoval pečeť se softwarovou licencí na vnější straně balení a vy jste si před otevřením balení mohli přečíst softwarovou licenci. Výjimečně můžete vrátit software značky Apple, pokud nesouhlasíte s licenčními podmínkami; nesmíte si však ponechat ani jinak používat žádné kopie vráceného softwaru.
- Apple poskytuje bezpečnostní funkce, které vám umožní chránit váš produkt v případě ztráty nebo krádeže. Pokud byly tyto funkce aktivovány a nemohou být deaktivovány osobou, která telefon vlastní, může společnost Apple odmítnout vrácení nebo výměnu.
- Úplné podrobnosti o tom, jak vrátit produkt zakoupený v Apple Store, naleznete na stránce Vrácení a vrácení peněz (otevře se v novém okně).
Vrácení AppleCare+ v rámci programu upgradu pro iPhone
Pokud vrátíte část AppleCare+ vašeho programu upgradu pro iPhone, mějte na paměti, že ztratíte možnost upgradu, jak je uvedeno v podmínkách programu upgradu pro iPhone (otevře se v novém okně).
Vrácení iPhonu, iPadu a hodinek – zrušení bezdrátové služby
Bezdrátoví operátoři mají různé zásady zrušení služeb. Vrácení iPhonu, iPadu nebo Watch nemusí automaticky zrušit nebo resetovat váš bezdrátový účet; nesete odpovědnost za vaši smlouvu o bezdrátových službách a za veškeré příslušné poplatky spojené s vaším bezdrátovým účtem. Další informace vám poskytne poskytovatel bezdrátových služeb.
Apple Watch se vrací
Apple Watch z kolekce Edition mohou být vráceny nebo vyměněny pouze v případě, že jsou v původním, nepoškozeném a neoznačeném stavu po prohlídce mimo provozovnu společnosti Apple. V závislosti na vaší původní formě nabídky bude šek, bankovní převod nebo refundace na vaši debetní/kreditní kartu vystavena do 10 pracovních dnů za předpokladu, že vrácená položka je v původním stavu.
Další podmínky produktu Apple
Nákup a používání produktů Apple podléhá dodatečným podmínkám, které najdete na https://www.apple.com/legal/sla/ (otevře se v novém okně) a https://www.apple.com/legal/ záruka/ (otevře se v novém okně) .
Provádění neoprávněných úprav softwaru na iPhone porušuje licenční smlouvu na software iPhone. Běžný termín pro úpravu iPhonu je útěk z vězení, se zvláštním důrazem na druhou část tohoto termínu. Proto důrazně, téměř důrazně doporučujeme, abyste to nedělali. Opravdu. Pokud nebudete moci používat svůj iPhone kvůli neoprávněné úpravě softwaru, na jeho opravu se záruka nevztahuje.
Ceny a snížení/opravy cen
Apple si vyhrazuje právo kdykoli změnit ceny produktů zobrazených v/na Apple Storu a opravit chyby v cenách, které se mohou neúmyslně objevit. Další informace o cenách a dani z prodeje jsou k dispozici na stránce Platba a ceny (otevře se v novém okně). V případě, že vám bylo účtováno více, než je cena uvedená za produkt v obchodě Apple Retail Store, obraťte se na manažera, který vám vrátí přeplatek.
Pokud by společnost Apple snížila cenu jakéhokoli produktu značky Apple do 14 kalendářních dnů od data obdržení produktu, navštivte Apple Retail Store nebo kontaktujte kontaktní centrum Apple na čísle 1-800-676-2775 a požádejte o vrácení peněz nebo kredit rozdílu mezi cenou, která vám byla účtována, a aktuální prodejní cenou. Chcete-li získat vrácení peněz nebo kredit, musíte kontaktovat společnost Apple do 14 kalendářních dnů od změny ceny. Vezměte prosím na vědomí, že to nezahrnuje časově omezené slevy, jako jsou ty, ke kterým dochází během speciálních prodejních akcí, jako je Black Friday nebo Cyber Monday.
Ochrana ceny je k dispozici pouze pro 10 jednotek konkrétního produktu. Kromě toho můžeme při žádosti o ochranu ceny vyžadovat, abyste měli produkt u sebe nebo měli jiný doklad o jeho držení.
Uvedené ceny jsou v amerických dolarech. Pokud za objednávku platíte mezinárodní kreditní kartou Visa, MasterCard nebo American Express, mějte na paměti, že kupní cena se může měnit v závislosti na směnných kurzech. Kromě toho vám vaše banka nebo vydavatel kreditní karty může také účtovat zahraniční poplatky za konverzi, což může také zvýšit celkové náklady na váš nákup. Ohledně těchto poplatků kontaktujte svou banku nebo vydavatele kreditní karty.
Společnost Apple může na základě vlastního uvážení odmítnout nebo zrušit jakoukoli objednávku a omezit množství objednávky. Společnost Apple může také vyžadovat dodatečné kvalifikační informace před přijetím nebo zpracováním jakékoli objednávky. Jakmile obdržíme vaši objednávku online nebo call centra, zašleme vám potvrzení objednávky e-mailem. Vaše obdržení potvrzení objednávky však neznamená, že Apple vaši objednávku akceptuje, ani to nepředstavuje potvrzení naší nabídky k prodeji; pouze potvrzujeme, že jsme obdrželi vaši objednávku. Apple Store si vyhrazuje právo kdykoli po obdržení vaší objednávky vaši objednávku z jakéhokoli důvodu přijmout nebo odmítnout. Pokud společnost Apple zruší objednávku poté, co vám již byla vyúčtována, společnost Apple fakturovanou částku vrátí.
Dodací podmínky
Přečtěte si prosím stránku Odeslání a vyzvednutí (otevře se v novém okně), kde se dozvíte, jak a kdy obdržíte produkty, které jste si zakoupili z Apple Store. Protože skutečné doručení vaší objednávky může být ovlivněno mnoha událostmi, které společnost Apple nemůže ovlivnit, jakmile opustí naše zařízení, společnost Apple nemůže nést odpovědnost za pozdní dodávky. Budeme však s vámi spolupracovat na zajištění hladkého doručení.
Jelikož se společnost Apple stará o odeslání produktů, které si zakoupíte v Apple Storu, riziko ztráty nebo poškození produktu (produktů) přejde na vás, když vy nebo vámi určená osoba získáte fyzické držení produkty). Vlastnické právo k produktu (produktům) na vás přechází okamžikem vyzvednutí produktu (produktů) dopravcem z našeho skladu. V tomto okamžiku obdržíte e-mail s oznámením o zásilce. Pokud se vyskytnou nějaké problémy s doručením, kontaktujte společnost Apple a vyřešte je.
Vyzvednutí a vrácení na prodejně
Apple nabízí vyzvednutí na prodejně pro mnoho položek dostupných v online obchodě. Některé produkty a platební metody však nemusí splňovat podmínky pro vyzvednutí na prodejně. Zakoupené zboží si můžete vyzvednout pouze vy nebo vámi určená osoba. K vyzvednutí bude vyžadován státem vydaný průkaz totožnosti s fotografií a číslo objednávky. Apple vás upozorní, až bude vaše objednávka připravena a datum, do kterého si musíte zboží vyzvednout. Pošleme vám také upomínku nebo dvě, pro případ, že by vám to uniklo. Pokud si objednávku nevyzvednete, Apple ji může zrušit. Úplné podrobnosti o vyzvednutí na prodejně získáte kliknutím sem (otevře se v novém okně).
Kontakt pro vyzvednutí
Pokud zvolíte vyzvednutí na prodejně, můžete určit třetí stranu, která si objednávku vyzvedne. Musíte uvést jméno a e-mailovou adresu třetí strany. Upozorňujeme, že některé produkty a platební metody nejsou způsobilé k vyzvednutí na prodejně třetí stranou. Třetí strana bude muset k vyzvednutí přinést státem vydaný průkaz totožnosti s fotografií a číslo objednávky. Společnost Apple nenese odpovědnost za akce provedené třetí stranou poté, co byly vaše položky vyzvednuty.
Pouze spotřebitelé
Apple Store prodává a zasílá produkty pouze koncovým zákazníkům a vyhrazujeme si právo odmítnout nebo zrušit vaši objednávku, pokud máme podezření, že nakupujete produkty za účelem dalšího prodeje.
Pouze doprava v USA
Produkty zakoupené online od společnosti Apple budou zasílány pouze na adresy v USA a podléhají americkým a zahraničním zákonům a předpisům o kontrole vývozu. Produkty je nutné nakupovat, prodávat, exportovat, reexportovat, převádět a používat v souladu s těmito exportními zákony a předpisy. Chcete-li zakoupit produkty Apple online ze zemí mimo USA, klikněte zde pro informace o mezinárodním obchodě.
Dostupnost produktu a omezení
Vzhledem k popularitě a/nebo omezením dodávek některých našich produktů může společnost Apple omezit počet produktů, které je možné zakoupit. Věřte nám, stavíme je tak rychle, jak jen můžeme. Apple si vyhrazuje právo kdykoli změnit množství dostupné k nákupu, a to i po zadání objednávky. Kromě toho mohou nastat případy, kdy Apple potvrdí vaši objednávku, ale následně zjistí, že objednaný produkt nemůže dodat. V případě, že nemůžeme dodat vámi objednaný produkt, společnost Apple objednávku zruší a vrátí vám kupní cenu v plné výši.
Dárkové karty
Podmínky dárkových karet Apple Store získáte kliknutím sem (otevře se v novém okně) .
Jak nakupovat programy a hry pomocí účtu Apple ID
Existuje nový způsob platby za nákupy v App Store. Máte možnost okamžitě dobít svůj Apple ID účet, platit z něj nákupy a kontrolovat své útraty v obchodě s aplikacemi.
Jak dobít účet Apple ID
Krok 1. Otevřete App Store.
Krok 2. Otevřete kartu Dnes.
Krok 3. Přejděte do nabídky svého účtu kliknutím na svou fotografii v pravém horním rohu obrazovky.
Krok 4. Klikněte na tlačítko Přidat peníze do Apple ID.
Krok 5. Vyberte částku pro dobití účtu.
Můžete si vybrat pevnou částku (1 000, 1 500, 3 000, 9 000 RUB) nebo zadat požadovanou částku ručně.
Krok 6. Přejděte do nabídky potvrzení nákupu pomocí tlačítka „Další“.
Krok 7. Potvrďte dobití Apple ID pomocí tlačítka Koupit, zadejte heslo k účtu nebo použijte Touch ID a Face ID.
Chcete-li okamžitě dobít svůj účet Apple ID, použijte platební nástroj propojený s vaším účtem: bankovní kartu nebo účet mobilního telefonu.
Jaké funkce má účet Apple ID?
Po okamžitém dobití se peníze na vašem účtu Apple ID použijí stejným způsobem jako prostředky přijaté prostřednictvím dárkových karet Apple. Obecná rovnováha.
Prostředky z vašeho účtu Apple ID lze použít na nákupy nejen v App Store, ale také v iTunes Store nebo iBooks Store. Lze je také použít k zaplacení předplatného Apple Music.
Zůstatek na účtu nelze uplatnit a nelze jej použít k nákupu dárků z virtuálních obchodů společnosti Apple nebo dárkových karet.
Pokud na vašem účtu Apple ID není dostatek peněz na zaplacení nákupu v plné výši, zůstatek bude pokryt pomocí platebního prostředku, který je propojen s vaším účtem: bankovní karta nebo účet mobilního telefonu.