Apple idZprávy

Jak nastavit bezpečnostní otázky Apple id

Jak opravit problémy s resetováním bezpečnostních otázek Apple ID

Zpráva „Nelze resetovat bezpečnostní otázky Apple ID“ znamená, že jste nezadali správné informace k ověření vaší identity. Taková zpráva znamená, že můžete být potenciálním podvodníkem a Apple musí aktivovat tento bezpečnostní protokol a položit vaše bezpečnostní otázky, a pokud je zapomenete, Apple vám nedovolí resetovat vaše bezpečnostní otázky. Pokud společnosti Apple neposkytnete jinou e-mailovou adresu, kterou chcete použít jako záložní e-mail při vytváření svého Apple ID, budete muset zadat bezpečnostní otázky.

Proto byste měli mít vždy záložní e-mailovou adresu pro případ, že se nebudete moci přihlásit ke svému Apple ID nebo zapomenete heslo. Obdržení této zprávy může být velmi frustrující, protože vám může být znemožněno nakupovat hudbu, aplikace a další obsah iTunes Store, dokud správně neodpovíte na bezpečnostní otázky. V tomto článku vysvětlíme, jak se zbavit zprávy „Nelze resetovat bezpečnostní otázky Apple ID“.

Metoda č. 1. Jak resetovat bezpečnostní otázku

  1. Přejděte na https://iforgot.apple.com/.
  2. Zadejte svůj apple ID.
  3. Klikněte na Pokračovat.
  4. Vyberte možnosti pro resetování bezpečnostních otázek.
  5. Zadejte heslo svého Apple ID. Pokud se vám tato zpráva zobrazuje, protože nemůžete zadat heslo k Apple ID, nemůžete své Apple ID získat zpět.
  6. Postupujte podle pokynů a potvrďte svou identitu.
  7. Vyberte nové bezpečnostní otázky a odpovědi.

Pokud nemůžete ověřit svůj účet, nebudete moci resetovat bezpečnostní otázky Apple ID a pravděpodobně se zobrazí zpráva „Nelze resetovat bezpečnostní otázky. Nemáme dostatek informací, abychom resetovali vaše bezpečnostní otázky.“ V tomto případě byste měli provést následující:

Zajímavé:
Co můžete dělat, když znáte zprávy o Apple ID někoho jiného.

  1. Přejděte na https://support.apple.com/. Apple také nabízí podporu chatu .
  2. Vyberte „Zapomenuté bezpečnostní problémy“.
  3. Pak získáte mnoho různých možností pomoci. Tyto možnosti se liší v závislosti na vaší oblasti.

Podpora Apple vám položí několik otázek, a pokud na jejich otázky nebudete moci odpovědět, nebudou vám schopni pomoci. Mohou vám nabídnout nové Apple ID, ale měli byste vědět, že přijdete o všechny své nákupy. Až s tím budete hotovi a problém vyřešíte, může být nejlepší nastavit dvoufázové ověření nebo dvoufázové ověření.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button