Apple id

Co to znamená, že toto zařízení je spojeno s jiným Apple ID

Pokud je položka nebo zařízení připojeno k jinému Apple ID

Pokud se pokoušíte nastavit zařízení Apple, jako jsou AirPods, tracker AirTag nebo jiné síťové příslušenství Find My, a zobrazí se zpráva, že zařízení, tracker nebo příslušenství bylo spárováno s jiným Apple ID, to znamená, že před připojením k novému Apple ID musí být ID zařízení nebo položky zrušeno spárování se starým Apple ID. Předchozí vlastník možná bude muset provést kroky ke zrušení párování.

Odeberte síťové příslušenství nebo zařízení Najít z vašeho Apple ID

  • Pokud je zařízení nebo položka spárována s Apple ID předchozího vlastníka, předchozí vlastník musí toto zařízení nebo položku ze svého Apple ID odebrat podle těchto kroků.
  • Zařízení nebo položka nemusí být připojena přes Bluetooth k iPhonu nebo jinému zařízení Apple, které se používá k odebrání z vašeho Apple ID, ale proces může probíhat rychleji, pokud je přes připojení Bluetooth a je v dosahu Bluetooth.

Tyto kroky jsou jediným způsobem, jak odebrat a zrušit spárování zařízení nebo položky s Apple ID a vypnout zámek Najít. Můžete je provádět z jakéhokoli iPhonu, iPadu nebo iPodu touch nebo Macu, který je přihlášen se stejným Apple ID. Apple za vás nemůže vypnout blokování funkce Najít.

Zajímavé:
Jak odstranit výzvu k zadání hesla Apple id.

Odeberte AirPods, AirTag nebo jiné síťové zařízení nebo příslušenství Najít z vašeho Apple ID na iPhonu, iPadu nebo iPodu touch

  1. Otevřete aplikaci Najít a přejděte na kartu Věci nebo Zařízení.
  2. Klepněte na položku nebo zařízení, které chcete odebrat, a poté přetáhněte kartu zařízení nahoru. Poté, co klepnete na položku nebo zařízení v aplikaci Najít, přejetím nahoru zobrazíte další možnosti.
  3. Klepněte na Odebrat položku nebo Odebrat toto zařízení a poté potvrďte klepnutím na Odebrat. Klepnutím na Odebrat položku odeberete čas z funkce Najít a odstraníte zámek Najít.

Odeberte AirPods nebo jiné zařízení Find My ze svého Apple ID na Macu

  1. Otevřete aplikaci Najít.
  2. Otevřete kartu „Zařízení“.
  3. Vyberte zařízení, které chcete odebrat.
  4. Na mapě klikněte na tlačítko „Podrobnosti“.
  5. Klikněte na „Odstranit toto zařízení“.

Sledovače AirTag a síťové příslušenství Find My lze odebrat pouze z vašeho Apple ID na iPhonu, iPadu nebo iPodu touch.

Nastavte položku nebo příslušenství v síti Najít pomocí jiného Apple ID

Pro zahájení procesu nastavení musí nový vlastník umístit AirPods, AirTag tracker nebo příslušenství do sítě Find My v blízkosti iPhonu, iPadu nebo iPodu touch.

  • Přečtěte si, jak nastavit AirTag
  • Přečtěte si, jak nastavit příslušenství v síti Latitude

Pokud nemůžete odebrat zařízení nebo položku ze svého Apple ID

Pokud nemůžete odebrat zařízení nebo položku a zrušit spárování se svým Apple ID, měli byste zařízení nebo položku resetovat.

  • Zjistěte, jak resetovat AirTag
  • Zjistěte, jak resetovat sluchátka AirPods
  • Přečtěte si, jak resetovat AirPods Max

Resetováním zařízení nebo položky přestanete předchozímu vlastníkovi poskytovat informace o poloze. Stále však nebudete moci spárovat zařízení nebo položku s jiným Apple ID.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button