Apple idjablko

Co je potřeba ke spuštění reklamní kampaně v apple iad

Kampaň je nastavena tak, aby spouštěla ​​reklamy v jednom z několika umístění reklamy v App Store: Na kartě Dnes, na kartě Vyhledávání, v horní části výsledků vyhledávání nebo na produktových stránkách, zatímco lidé procházejí aplikace. V závislosti na umístění reklamy mohou vaše kampaně obsahovat reklamní sestavy, nastavení publika, nabídky a klíčová slova, která vybíráte na základě cílů kampaně. Kampaně, reklamní sestavy a klíčová slova lze kdykoli duplikovat, pozastavit a znovu aktivovat. Můžete vytvořit tolik kampaní, kolik potřebujete, a kdykoli odstranit nežádoucí nebo zastaralé kampaně nebo reklamní sestavy ze svého účtu. Pamatujte, že jakmile kampaň nebo reklamní sestavu odstraníte, nelze ji obnovit ani upravit a všechny reklamy pro danou kampaň nebo reklamní sestavu se přestanou zobrazovat.

Upozorňujeme, že reklamy na produktové stránce nejsou v současné době dostupné v App Store v pevninské Číně.

Existuje celá řada různých způsobů, jak organizovat a spravovat klíčová slova v kampaních s výsledky vyhledávání. Než začnete vytvářet kampaně s výsledky vyhledávání, podívejte se na naše doporučené postupy, jak je strukturovat a uspořádat v nich klíčová slova.

Zajímavé:
Co dělat, když sluchátka Apple nefungují kvůli drátu.

Připravte se na zahájení své první kampaně

  • Připravte si své Apple ID spojené s vaším účtem App Store Connect.
  • Pusťte si aplikaci do provozu v App Store.
  • Vyberte země a oblasti, kde chcete aplikaci propagovat. Upozorňujeme, že v některých zemích a oblastech, jako je Brazílie, musí být metadata vaší aplikace přeložena do výchozího jazyka země nebo oblasti, kde bude kampaň spuštěna.
  • Vědět, kolik můžete utratit.
  • Zaregistrujte si účet Apple Search Ads.
  • Přidejte platnou platební metodu.

Pokud vytvoříte kampaň před přidáním platební metody, začnou se vaše reklamy automaticky zobrazovat, jakmile do vašeho účtu přidáte platnou platební metodu, pokud stav kampaně nenastavíte na Pozastavit. Chcete-li zabránit tomu, aby se kampaň po vytvoření automaticky spouštěla, nastavte její stav na Pozastavit během vytváření kampaně a poté změňte stav na Spuštěná, až budete připraveni ji spustit, nebo naplánujte konkrétní datum, kdy ji chcete spustit.

Tip: Získejte náskok při dosažení
správné zákazníky.

Pokud chcete křížově propagovat uživatelům svých dalších aplikací a přidat je jako typ zákazníka publika, ujistěte se, že používáte Apple ID přidružené k vašemu účtu App Store Connect, když se registrujete do Apple Search Ads.

Jak vytvořit kampaň

  1. Na panelu Rozšířené kampaně Apple Search Ads klikněte na tlačítko Vytvořit kampaň.
  2. Vyberte aplikaci, kterou chcete propagovat.
  3. Vyberte, kde se budou vaše reklamy zobrazovat. Aplikaci můžete propagovat buď na kartě Dnes, na kartě Hledat v horní části seznamu navrhovaných aplikací, v horní části výsledků vyhledávání v App Store nebo na stránkách produktů, když uživatelé procházejí aplikace. Upozorňujeme, že reklamy na produktové stránce nejsou v současné době dostupné v App Store v pevninské Číně. Chcete-li inzerovat aplikaci v App Store v pevninské Číně, musí být vaše firma a aplikace schváleny. Platí také další požadavky, které se mohou lišit v závislosti na umístění reklamy.
  4. Vyberte jednu nebo více zemí nebo oblastí, kde bude kampaň spuštěna. Upozorňujeme, že pokud plánujete inzerovat na více trzích, můžete zvážit seskupení podobných zemí a regionů do jedné kampaně pro snadnější správu. Seskupte je podle atributů, jako je hodnota zákazníka, profily zákazníků, jazyk, globální region nebo umístění prodejního či finančního centra.
  5. Klikněte na tlačítko Pokračovat.
  6. Použít nastavení kampaně:
  7. Pojmenujte svou kampaň. Chcete-li uspořádat klíčová slova ve výsledcích vyhledávání nebo varianty reklam podle konkrétních témat, je vhodné uvést toto téma v názvu kampaně. Například, značka or objev.
  8. Nastavte denní rozpočet. Váš denní rozpočet je průměrná částka, kterou chcete utratit za kampaň každý den v průběhu měsíce. Vaše měsíční útrata nebude vyšší než váš denní rozpočet vynásobený průměrným počtem dní v kalendářním měsíci – což se počítá jako 30.4 dne. Ve dnech, kdy je příležitost získat více stažení, mohou vaše výdaje překročit váš denní rozpočet. Vaše kampaň bude nadále utrácet každý měsíc na základě vašeho denního rozpočtu, pokud ji nepozastavíte, neodstraníte nebo nenastavíte datum ukončení. Pokud datum ukončení nenastavíte, výdaje na kampaň se automaticky rozšíří na každý nový měsíc na základě výše denního rozpočtu.
Zajímavé:
O společnosti Apple v angličtině.

U kampaní s výsledky vyhledávání máte možnost použít výchozí reklamu nebo vytvořit variantu reklamy na základě vlastní produktové stránky, kterou nastavíte v App Store Connect. Svou vlastní reklamu můžete přizpůsobit tématu reklamní sestavy nebo publiku.

O iAd

Reklamní platforma iAd poskytuje vývojářům nové možnosti generování příjmů a propagaci jejich aplikací. Přidáte banner nebo celoobrazovkové reklamy do uživatelského rozhraní vaší aplikace; Apple prodává reklamní prostor a dodává reklamy, aby zaplnil tyto mezery. Když uživatelé prohlížejí nebo interagují s reklamami zobrazenými vaší aplikací, vyděláváte.

../Art/iad_service.jpg

Najednou

Platforma iAd byla představena v iOS 4.0 a provádí práci potřebnou k načítání reklam ze sítě aplikací iAd. Vaší primární odpovědností je navrhnout uživatelské rozhraní tak, aby vyhovovalo reklamnímu prostoru.

Chcete-li používat iAd v aplikaci, musíte se připojit k síti aplikací iAd

Než začnete přidávat reklamní podporu do své aplikace, musíte nejprve souhlasit se smlouvou iAd App Network Agreement a vyplnit příslušné daňové a bankovní údaje v iTunes Connection. Dále, abyste byli způsobilí přijímat reklamy, musíte integrovat platformu iAd do své aplikace před odesláním žádosti k analýze.

Další informace o síti aplikací iAd najdete na http://developer.apple.com/iad/.

Použití zobrazení banneru k zobrazení části obrazovky pro zobrazení reklamního banneru

Třída ADBannerView vám umožňuje vybrat část obrazovky uživatelského rozhraní pro zobrazení reklamního banneru. Po vytvoření bannerové zobrazení automaticky načte nové reklamy pro zobrazení uživateli. Uživatel se dotkne banneru, aby mohl interagovat s obsahem reklamy.

Reklamy na celé obrazovce poskytují velké reklamy pro aplikace iPad

Třída ADInterstitialAd vám umožňuje ve vaší aplikaci zobrazovat reklamy na celou obrazovku. Celoobrazovkovou reklamu můžete přidat jako obsahovou stránku vedle jiných stránek s obsahem poskytovaným aplikací, nebo můžete reklamu na celou obrazovku zobrazovat modálně, když aplikace přechází z jedné obrazovky na druhou. Stejně jako u bannerové reklamy se uživatel dotkne reklamy na celé obrazovce a spustí bohatý reklamní obsah.

Zajímavé:
Co Samsung vyrábí pro Apple.

Nepodstatné akce pozastavení při interakci uživatelů s reklamami

Když uživatel klepne na reklamu, iAd obvykle zakryje obrazovku a zobrazí interaktivní reklamu. Vaše aplikace běží dál, ale uživatel nevidí uživatelské rozhraní vaší aplikace ani s ním nepracuje. Místo toho uživatel interaguje s bohatým mediálním zážitkem, který poskytuje zobrazená reklama. Během zobrazování reklamy musí být vypočítány akce vaší aplikace a funkce, které vyžadují, aby uživatel viděl nebo slyšel uživatelské rozhraní vaší aplikace, musí být pozastaveny. Vaše aplikace by měla reagovat na upozornění na nedostatek paměti a uvolnit objekty, které lze snadno znovu vytvořit poté, co uživatel dokončí interakci s reklamou.

Zrušení distribuce negativně ovlivní vaši aplikaci

Zatímco uživatel komunikuje s reklamou, vaše aplikace nadále přijímá události. Jakmile uživatel dokončí reklamní akci, řízení se vrátí do vaší aplikace. Pokud však vaše aplikace obdrží událost, která vyžaduje pozornost uživatele, může vaše aplikace programově zrušit inzerci a obnovit své uživatelské rozhraní. Vaše aplikace by měla zrušit šíření pouze tehdy, když naléhavě potřebuje pozornost uživatele. Odstranění reklam může často snížit příjmy generované vaší aplikací. To může také ovlivnit inventář reklam nabízených vaší aplikaci.

Před vydáním aplikace zkontrolujte svou podporu iAd

Když vytvoříte a spustíte aplikaci v XCode, iAd automaticky zobrazí testovací reklamy vaší aplikaci. Musíte potvrdit, že aplikace správně podporuje pokyny a doporučení obsažená v této programové příručce a také v ní Pokyny pro uživatelské rozhraní iOS.

Relevantní kapitoly: Testování aplikací iAd

Pozadí

Tento výukový program předpokládá, že víte, jak programovat v Objective C. iAd používá k zobrazování reklam pohledy a řadiče zobrazení, takže musíte být obeznámeni s programováním zobrazení a používáním řadičů zobrazení k ovládání uživatelského rozhraní. Chcete-li se dozvědět více o programování zobrazení, viz Zobrazení průvodce programováním pro iOS. Chcete-li se dozvědět více o ovladačích zobrazení, viz Zobrazit Průvodce programováním ovladače pro iOS.

V důsledku toho, že se uživatel dotkne reklamy, může iAd přesunout vaši aplikaci na pozadí a spustit jinou aplikaci. Musíte být obeznámeni s multitaskingovým chováním představeným v iOS 4.0. Cm. Průvodce programováním Aplikace pro iOS.

См. также

Ukázkový kód demonstrující, jak používat bannerové reklamy, viz iAdSuite.

Ukázkový kód demonstrující, jak používat reklamy na celou obrazovku, viz iAdInterstitialSuite

Pokyny a omezení ohledně toho, jak by vaše aplikace měla zobrazovat reklamy, viz Pokyny pro uživatelské rozhraní iOS.

Další informace o třídách a protokolech na platformě iAd viz Odkaz na platformu iAd.

Zajímavé:
Kolik stálo jablko 2.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button