Apple idWindowsZprávy

Co dělat, když v hudbě Apple není žádná píseň

Pokud po zapnutí Synchronizovat knihovnu v hudební knihovně chybí skladby

Ujistěte se, že všechna vaše zařízení mají zapnutou synchronizační knihovnu a jste přihlášeni pomocí stejného Apple ID, které používáte s Apple Music. Pokud je vaše hudební knihovna uložena v počítači, zkontrolujte stav cloudu skladeb, abyste našli chybějící hudbu a vyřešili problémy.

Apple Music není zálohovací služba. Než provedete jakékoli změny, nezapomeňte si zálohovat hudební knihovnu.

Nejprve zkontrolujte tyto věci

  • Připojte všechna svá zařízení k internetu.
  • Ujistěte se, že je na všech vašich zařízeních zapnutá synchronizace knihovny.

Máte aktivní předplatné Apple Music?

Chcete-li používat Sync Library, potřebujete předplatné Apple Music. Synchronizovanou knihovnu můžete také používat s předplatným iTunes Match.

Zajímavé:
Jak vymazat Apple id někoho jiného.

Pokud zrušíte předplatné Apple Music nebo iTunes Match, vaše hudební knihovna bude odstraněna ze všech vašich zařízení kromě zařízení, na kterém je vaše hudební knihovna uložena. Veškerá hudba, včetně seznamů skladeb, kterou jste přidali nebo stáhli z katalogu Apple Music, bude také odstraněna.

Jsou všechna vaše zařízení přihlášena pomocí stejného Apple ID, které používáte s předplatným Apple Music?

Níže vyhledejte své zařízení a postupujte podle pokynů.

Zkontrolujte Apple ID, které jste použili k přihlášení do Apple Music na Macu

  1. Spusťte aplikaci Apple Music.
  2. V řádku nabídek vyberte Účet.

Zkontrolujte Apple ID, které jste použili k přihlášení do Apple Music na iPhonu nebo iPadu

  1. Spusťte aplikaci Apple Music.
  2. Klepněte na svou fotku nahoře.
  3. Přejděte dolů a klepněte na Nastavení účtu.

Zkontrolujte Apple ID, které jste použili k přihlášení do aplikace Apple Music pro Windows na vašem PC

Aplikace Apple Music pro Windows zobrazující jméno uživatele vybrané ve spodní části postranního panelu.

  1. Otevřete aplikaci Apple Music pro Windows.
  2. V dolní části postranního panelu klikněte na své jméno.

Zkontrolujte Apple ID, které jste použili k přihlášení do iTunes pro Windows na vašem PC

  1. Otevřete aplikaci iTunes.
  2. Nahoře vyberte Účet.

Chybí vám hudba zakoupená v iTunes Store?

Chybí skladba někde v počítači?

  1. Vyhledejte v počítači Mac nebo PC chybějící skladbu.
  2. Pokud najdete chybějící skladbu, přetáhněte skladbu do aplikace Apple Music nebo iTunes pro Windows.
  3. Aktualizace cloudové knihovny:
    • V aplikaci Apple Music na Macu nebo iTunes pro Windows: Vyberte Soubor > Knihovna > Aktualizovat cloudovou knihovnu.
    • V aplikaci Apple Music pro Windows: v horní části postranního panelu klikněte na Akce postranního panelu. Poté klikněte na Knihovna > Aktualizovat cloudovou knihovnu.

Pokud je vaše hudební knihovna uložena na různých místech:

  • Zjistěte, jak najít a spravovat svou hudební knihovnu v aplikaci Apple Music na Macu
  • Zjistěte, jak najít a spravovat hudební knihovnu v aplikaci Apple Music pro Windows na vašem PC
  • Zjistěte, jak najít a spravovat hudební knihovnu v iTunes pro Windows na vašem PC
Zajímavé:
Jak zjistit cykly nabíjení iPhone bez aplikací třetích stran.

Zkontrolovali jste cloudový stav skladeb na vašem Macu nebo PC?

  1. Otevřete aplikaci Apple Music nebo iTunes pro Windows.
  2. Na postranním panelu vyberte Skladby.
  3. Zobrazit stav cloudu a stahování z cloudu.
    • V aplikaci Apple Music na Macu nebo iTunes pro Windows: v pruhu nabídek vyberte Zobrazit > Zobrazit možnosti zobrazení.
    • V aplikaci Apple Music pro Windows: klikněte pravým tlačítkem na lištu záhlaví.
  4. Vyberte Cloud Status a Cloud Download.

Podívejte se na následující stavy vedle vašich skladeb, abyste zjistili, co dělat.

Aplikace Apple Music na Macu zobrazující stav cloudu vedle skladeb

Vykřičník

Skladbu nelze přehrát ani synchronizovat mezi vašimi zařízeními, dokud nebude nalezen původní soubor.

  1. Klikněte na vykřičník vedle skladby.
  2. Zobrazí se zpráva s dotazem, zda chcete skladbu najít. Klepněte na tlačítko Najít.
  3. Pokud byla skladba nalezena, budete požádáni o její použití k nalezení dalších chybějících skladeb ve vaší knihovně. Pokud se zobrazí tato zpráva, klikněte na Najít soubory.

Čekání

Skladba se nezobrazí na vašich ostatních zařízeních, protože čeká na synchronizaci.

  1. Ujistěte se, že je váš počítač připojen k internetu.
  2. Aktualizujte cloudovou knihovnu.
    • V aplikaci Apple Music pro Mac nebo iTunes pro Windows vyberte Soubor > Knihovna > Aktualizovat cloudovou knihovnu.
    • V aplikaci Apple Music pro Windows klikněte na Akce postranního panelu. Poté klikněte na Knihovna > Aktualizovat cloudovou knihovnu.
  3. Počkejte, až se skladba synchronizuje. Poté zkontrolujte, zda se skladba zobrazuje na vašich ostatních zařízeních.

Odstraněno

Skladba byla smazána z jiného zařízení, které má zapnutou synchronizaci knihovny.

Pokud chcete, aby se skladba objevila na vašich dalších zařízeních:

  1. Ujistěte se, že jsou všechna vaše zařízení připojena k internetu.
  2. Klikněte na šipku vedle skladby.
  3. Klikněte na Přidat do knihovny Cloud Music Library.
  4. Aktualizujte cloudovou knihovnu.
    • V aplikaci Apple Music pro Mac nebo iTunes pro Windows vyberte Soubor > Knihovna > Aktualizovat cloudovou knihovnu.
    • V aplikaci Apple Music pro Windows klikněte na Akce postranního panelu. Poté zvolte Knihovna > Aktualizovat cloudovou knihovnu.
Zajímavé:
Jak se neomezeně připojit k jablečné hudbě.

Skladba je zašedlá

  • Pokud byla skladba zakoupena v iTunes Store, autorizujte svůj počítač k přehrávání zakoupených položek v iTunes Store.
  • Pokud vedle skladby, která je zašedlá, vidíte Již není k dispozici, skladba byla přidána z Apple Music a byla odstraněna z katalogu Apple Music.

Informace o produktech, které nevyrábí společnost Apple, nebo nezávislých webových stránkách, které společnost Apple nekontroluje ani netestuje, jsou poskytovány bez doporučení nebo schválení. Apple nepřebírá žádnou odpovědnost s ohledem na výběr, výkon nebo používání webových stránek nebo produktů třetích stran. Společnost Apple neposkytuje žádná prohlášení týkající se přesnosti nebo spolehlivosti webových stránek třetích stran. Další informace vám poskytne prodejce.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button